דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לפני שנפגשים לצילומי הריון 

מאת    [ 25/01/2009 ]

מילים במאמר: 1142   [ נצפה 2165 פעמים ]

רגע לפני שנפגשים לצילומי הריון

תקופת ההריון הינה תקופה דרמטית, מלאה בשינויים, שימחה והתרגשות ו... הזדמנות מצוינת להצטלם.
כמה פעמים בחיים תהיי בהריון ?פעם? פעמיים? שלוש? ארבע? יותר ???
אתם עוקבים בהתרגשות אחרי הבטן שהולכת הגדלה, הגוף עובר כל מיני שינויים, מתכוננים לקראת הלידה, והכול עובר כל כך מהר, מכינים חדר, עושים קורס הכנה ללידה, משווים בין מיני עגלות, בית חולים ללדת בו והזמן ממשיך לרוץ, הלידה מתקרבת, ההריון יגיע לסיומו והבטן לאט לאט תחזור לעצמה ( הלוואי במהרה... ), תהיי עסוקה עד מעל הראש בטיפול בעולל הקטן שרק נולד ומהר מאד תשכחו איך היית בהריון, ואת כל התקופה שקדמה ללידה, איך נראית, איך נראיתם...
טבעי ביותר שתרצי לעשות לעצמך איזושהי מזכרת מהתקופה הזו, רגע לפני שהמשפחה מתרחבת,ללכוד את הרגע כדי שתוכלי להראות בעתיד לילדים כשיגדלו איך אמא ואבא היו רגע לפני שהם נולדו. ומעבר לזה, בינינו, כמה הזדמנויות יהיו לך לחוש כמו דוגמנית, להרגיש את חווית הצילום בסטודיו מקצועי, כשרק את עומדת תחת אור הזרקורים?
שמעתי את זה מיותר מאישה אחת: לפעמים ההריון הוא רק תירוץ...

הבטן כבר מספיק גדולה? הגעת לשבוע 30, 31, 32, 33 - זה הזמן להצטלם !
איפשהו בטווח שבין שבוע 28-35, כשהבטן כבר גדולה אבל לא גדולה מידי, כשהבטן נראית יפה מפרופיל, לפני שהיא מתחילה לרדת, לפני שכל פעולה פשוטה נעשית קשה ומעייפת ואין לך כבר כוח לזוז...זה הזמן להגיע ליום צילומים בסטודיו.

יום הצילומים מוקדש לך, יום של כיף, של חוויה, כמובן גם הבעל יצטרף לכמה תמונות, אבל לא לדאוג, אנחנו לא ניתן לו לגנוב את ההצגה, אחרי סט אחד או שניים נדאג שהוא ימשיך לבית הקפה הקרוב...
מבחינת האביזרים, יש בסטודיו את כל הדרוש ליום צילומים - סטרפלסים בכמה מידות, חצאיות, בדים, שלים, תחרות, פרחים, תכשיטים, איפור למי שצריכה וכדומה, אבל ישנם כמה דברים שמומלץ לעשות בבית לפני שאת מגיעה לסטודיו לצילומים, כדי שהתמונות יצאו מושלמות.
שיער : אני ממליצה לכל אחת לסדר את השיער בצורה שבה היא מרגישה אמיתית ובנוח, אך יחד עם זאת שהשיער יראה מסודר ומטופח. אם את נוהגת לעשות פן כשאת רוצה להיראות במיטבך, אז תדאגי לבקר אצל הספר לפני הצילומים, פן מצטלם מעולה!
ואם יש לך שיער מתולתל ואת אוהבת את המראה הטבעי, סדרי את השיער עם קרם או מוס על מנת שיהיה לשיער ברק והתלתלים יסתדרו בצורה מושלמת.

ציפורניים : דאגי לסדר את הציפורניים ולמרוח לק תואם בידיים וברגליים, יהיה תמונות שיראו גם את כפות הרגליים, וכמובן תמונות קלוז אפ של הידיים על הבטן...אז חשוב שהציפורניים יהיו מסודרות. אם את לא נוהגת למרוח לק אז רק לדאוג שיהיו גזורות ומסודרות בגובה אחיד, אם את כן אוהבת לק- אדום מצטלם מקסים, ופרנץ' למי שרוצה מראה עדין יותר.

איפור: קודם כל חשוב שתדעי שאם את חוששת להתאפר ואת לא ממש טובה בזה, אין בעיה, יש אצלי בסטודיו איפור מקצועי, ואני אדאג לאפר אותך היטב. אך הנה, בשביל המתאפרות בבית וגם עבור החוששות כמה דגשים חשובים על איפור נכון לפני צילומים מקצועיים: האיפור המומלץ לצילומים הוא איפור טבעי ועדין, מה שנקרא בשפה מקצועית "טבעי מתקן" - להיות עם ולהראות בלי, טבעית וחלקה...
רצוי להגיע לצילומים כשאת כבר מאופרת, אז כמה טיפים לאילו מביננו שיודעות להתאפר ויש להן איפור בסיסי בבית:
חשוב מאד לדעת שתאורת סטודיו "מורידה" יותר משליש מהאיפור ולכן איפור לצילומים צריך להיות מאסיבי יותר מאיפור ליום יום.



מייק אפ :
למצלמה יש נטייה להדגיש הכל...כל פגם הכי קטן יבלוט בצילום, בפרט כשמדובר בצילום עם תאורת סטודיו מקצועית ולכן חשוב במיוחד למרוח את המייק אפ בצורה כזו שהפנים יראו חלקות ובגוון אחיד.
לפני מריחת המייק-אפ רצוי למרוח קרם לחות (לא כשמדובר בעור שמן או מעורב) וזאת בכדי להקנות לעור מראה טבעי ורענן ולסייע למייק אפ להתמזג יותר טוב עם העור.
מירחי את המייק אפ בצורה אחידה על העור בטפיחות קלות וצפופות עם משיכה קלה מבלי לעצור בקו הסנטר והלסת אלא המשיכי טיפה לכיוון הצוואר. שימי לב להסוות היטב עיגולים שחורים מתחת לעיניים אם קיימים, לטשטש נימים בולטים באזור האף, לשים שכבה נוספת על פצעונים אם יש, וכמובן אם ישנם כתמי הריון, בד"כ סביב העיניים ומעל השפה העליונה גם שם למרוח שיכבה נוספת.
לבעלות עור פנים "בעייתי" רצוי להשתמש בקונסילר לטשטוש פגמים ואדמומיות (אפשר להמיר במייק אפ מוצק) ולטשטש את האזור כך שישתלב עם המייק אפ.
בד"כ לצילומים מומלץ לשים שכבה כפולה של מיק אפ על מנת לתת כיסוי מושלם ואחיד לעור הפנים והצוואר
אחרי המייק אפ חשוב מאד לפדר היטב את הפנים, בטפיחות קלות ובעדינות . הפודרה שומרת על המייק-אפ ועוזרת לקבע אותו. הקפידי במיוחד לפדר את אזור ה T על מנת שהפנים יקבלו גוון מט ושלא יראו שמנוניות ומבריקות.
בד"כ במהלך הצילומים נעשה גם הפסקה לפדר שוב את הפנים מכיוון שעור שמנוני שלא מפודר כראוי ממש מחזיר אור בתמונה.

עיניים : אני ממליצה על איפור עדין של העיניים: שימוש בצללית בסיס בהירה על כל העפעף, כולל מתחת לגבה, ועמה ניתן לשלב צללית בגוון נוסף, מעט כהה יותר,על העפעף בחלק שמכסה את גלגל העין, ולמי שרוצה להבליט עוד יותר את העין אפשר לשלב נגיעה של צללית כהה בחלקו החיצוני של העפעף, מעל קו הריסים עם משיכה עדינה מעלה לכיוון גלגל העין. בעדינות...להימנע מלתת מראה כבד ועמוס לפנים.
מומלץ להשתמש בגוונים ניטראליים שיתמזגו עם כל מגוון האביזרים בהם נשתמש במהלך הצילומים. אני מאד אוהבת להשתמש בשילוב של צללית בסיס בצבע קרם בהיר על כל העפעף, על גלגל העין חום בהיר עם מעט ברק ובקצה העין חום כהה. אפשר לשחק משחקי גוונים בצלליות אבל בגבול הטעם הטוב ובצורה מאד עדינה וכמה שיותר טבעית וממש ממש לא נוצצת.
לסיום מרחי שיכבה נאה של מסקרה, להבלטה של הריסים, למרוח גם מבפנים (מתוך העין החוצה) וגם מבחוץ (מכיוון העפעף).
את המסקרה שמים תמיד, אבל תמיד בסוף!

שפתיים: ליצירת מראה טבעי אך בגוון מעט יותר מחוזק ניתן להשתמש בעיפרון שפתיים בגוון אדמדם, למרוח מריחה עדינה במרכז השפה ואז עם מברשת לשפתיים בעדינות למרוח ולטשטש על כל השפה. לסיום אפשר לתחום בעדינות את השפתיים עם תוחם.
עדיף להתחיל את הצילומים באודם בהיר ובמראה טבעי ולחזק לאט לאט במהלך הצילומים, כך שאת מוזמנת להביא איתך את האודם שאת אוהבת ובמהלך הצילומים בין סט לסט ניתן יהיה להחליף ולשנות מעט את האיפור. לגבי ליפ גלוס אם את אוהבת את מוזמנת להביא, רק צריך לקחת בחשבון שהגלוס בגלל הברק שלו יכול ליצור הברקות לבנות על השפתיים כתוצאה מהחזרי או של הפלש, רצוי למרוח רק נגיעה קלה של גלוס על השפתיים.
לנשים בעלות חריצים / קמטים סביב השפתיים, לא מומלץ להשתמש בגלוס, מכיוון שהוא עשוי לגלוש מעבר לגבולות השפתיים ולהדגיש את הקמטים והחריצים.

לחיים: הסומק עוזר ליצור הצללה והדגשה של עצמות הלחיים. בעיקרון שני הגוונים הבולטים ביותר הם חום אדמדם וורוד.
אם את מעדיפה את הסומק החום אדמדם בחרי צבע שמשתלב עם גוון העור שלך וכהה ממנו בכמה טונים. את הסומק הזה צריך לשים בעזרת מברשת סומק גדולה בצורה קווית על עצמות הלחיים ולטשטש כמה שאפשר כדי ליצור מראה טבעי.
אם את מעדיפה את הסומק הורוד יש לשים אותו על הפנים בצורת עיגולים על תפוחי הלחיים מה שייתן אפקט בובתי.

עד כאן התארגנות והתכוננות, מרגע שהגעת לסטודיו כל מה שנותר לך לעשות זה להירגע, להתרווח, להרגיש יפה ונשית ולהנות מהחוויה,
את יתר העבודה תשאירי לי....
את מוזמנת לבקר באתרי לעוד מאמרים, טיפים וגלריית צילומי הריון, תינוקות, ילדים ומשפחה :
http://www.kerensgallery.net
שלך
קרן לגזיאל מיכאלי.

קרן לגזיאל -צלמת הריון,תינוקות ילדים, משפחה ופורטרטים תדמיתיים.
אתר הבית :
http://www.kerensgallery.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב