דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בקמטים באמצעות בוטוקס 

מאת    [ 25/01/2009 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2794 פעמים ]

תרבות האסתטיקה בימינו, היא מהמתקדמות שידעה האנושות. באף תקופה במהלך ההיסטוריה, לא היו ניסיון וידע רבים כל-כך, בכל הנוגע לטכניקות רפואיות מתקדמות, היוצרות שדרוגים אסתטיים מקיפים, מדויקים ומוצלחים. עם השנים, התפתח תחום הטיפולים האסתטיים, ונוצרו אסכולות טיפול שונות, העונות על הצרכים המבוקשים: מניתוחים פלסטיים להצמדת אוזניים, טיפולים להורדת צלוליטיס ופילינג לעור הפנים, דרך ניתוחי לייזר להסרת פגמי עור וקעקועים, ועד להזרקת בוטוקס למילוי קמטים ושקעים בפנים. גם תחום הניתוחים הפלסטיים דוגמת ניתוחי אף והגדלת חזה, עבר שינויים רבים, הן בשכלול המכשירים שבהם משתמשים לביצועם, והן בשימוש בהדמיות ממוחשבות - כולם תורמים להצלחת הניתוח.

יש להבדיל בין ניתוחים פלסטיים הנעזרים בהליך פולשני-כירורגי במסגרת הרדמה כללית, מקומית או תחת טשטוש, לבין טיפולים אסתטיים שונים כמו הזרקת בוטוקס למילוי קמטים, או טיפולי לייזר להסרת שיער, שנעשים לעיתים ללא הרדמה כלל, או בסיוע של אלחוש או הרדמה מקומית בלבד.

טיפולים אסתטיים - עלייה משמעותית בביקוש

אין ספק בכך, שהארכת תוחלת החיים בעידן השפע החומרי של תרבות המערב, שינתה את פני תחום הרפואה האסתטית. ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים שונים הפכו לתופעה מוכרת מאוד, שנתפסת כחיובית וכמשפרת את איכות החיים. מובן כי קבלת ההחלטה, האם לעבור ניתוח או טיפול כזה או אחר, היא אישית בלבד, אולם ברור לכל כי היא מושפעת מכמה מקורות, ובראשם השפעת החברה, המעודדת או המתנגדת לתהליך, ובידיה הכוח להשפיע על ההחלטה הסופית של האדם.

כיום נפוצים טיפולים אסתטיים רבים, כגון טיפולי לייזר להסרת שיער, מכוני שיזוף, טיפולי פילינג במקומות שונים בגוף, הזרקת בוטוקס למילוי קמטים ועוד. יש לציין שהעלייה במספר הטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים נובעת, בין השאר, מזמינות גבוהה יותר של טיפולים אלו, מכונים מוסמכים רבים הקיימים בתחום, ניסיון רב שנצבר במסגרת טכניקות טיפול שונות, כמו הזרקה פשוטה של בוטוקס, ומתמיכת הקדמה המדעית בשיפור המכשור הרפואי, כמו בתחום ניתוחי הלייזר לטשטוש צלקות, שמצמצם סיכונים ונחשב למדויק יותר מאי-פעם.

בוטוקס - מילוי קמטים מהיר ויעיל

אחד מסוגי הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר בימינו, הוא טיפול פנים; בין אם מדובר בפילינג או במילוי קמטים, מטרת הטיפול היא שיפור מראה הפנים בכלל ועור הפנים בפרט. יש לציין כי הטיפולים יכולים לכלול גם ניתוחים פלסטיים, כגון הרמת גבות, מתיחת פנים ועיצוב סנטר. הסרת קמטים מהווה את אחד האתגרים הפלסטיים הנחשקים - הרי לכולם ישנם או יהיו קמטים בשלב כלשהו במהלך חייהם, ובמידה שהם יהוו הפרעה לאדם, הוא ירצה להסירם או לטשטשם.

קיימות שיטות טיפול שונות בקמטים. הנפוצות שבהן הן:


    • ניתוח למתיחת פנים: מדובר בהליך כירורגי, הנעשה תחת הרדמה וכולל חיתוך של עודפי עור ותפרים.
    • הזרקת בוטוקס למילוי קמטים: הליך פשוט של הזרקה ישירות למקום המבוקש. הליך קליל זה, תפס תאוצה כה רבה, עד כי נודע על מסיבות בוטוקס, בהן מזריק רופא פרטי בוטוקס למשתתפי המסיבה (מובן שלרוב מדובר בנשים).

 

חשוב לציין שקיימים סוגים שונים של קמטים ושקעים, וטכניקת מילוי הקמטים משתנה בהתאם לסוג הקמט או השקע. בוטוקס יעיל כנגד קמטים דינאמיים המופיעים בעת תזוזת שרירי הפנים, ופחות נגד שקעים עמוקים. השפעת בוטוקס נפלאה, בכך שהוא מחליק את הקמט ובכך מנטרל את מה שמכונים 'קמטי הבעה'. הזרקת בוטוקס זכתה לפופולאריות עצומה, בין השאר בזכות מהירות ההליך, שנמשך דקות ספורות, פשטותו - אין צורך בהרדמה או באשפוז, וכן, גם בגלל התוצאות המעולות השומרות על מראה טבעי. הזרקת בוטוקס מומלצת במיוחד במקרים של קמטים מסביב לעיניים ובמצח והרמת שטח העור מסביב לעין.

הכותב מתמחה בכתיבת מאמרים בנושא
ניתוחים פלסטיים, טיפול בוטוקס, הזרקות בוטוקס, טיפים לבחירת מנתח פלסטיועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב