דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות - טיפים 

מאת    [ 24/01/2009 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2535 פעמים ]

בחירה וקנייה של מתנה מקורית הם דבר שיש לעשות בחוכמה. חוק מרפי תמיד עובד במצבים כאלה - היו לנו רעיונות מקוריים ויצירתיים כל השנה, אבל עכשיו כשבאמת צריך אותם, שכחנו את כולם. לכן רעיון טוב יהיה לעקוב במשך השנה אחרי רצונותיהם של הקרובים אלינו. האם חברנו דיבר הרבה לאחרונה על חפץ כלשהו שהוא רוצה? ואולי בת הזוג רצתה תכשיט או בושם ספציפי? אם נעשה רשימה ונעדכן אותה במשך השנה, נגיע מוכנים לכל אירוע שיהיה. תמיד נדע אילו מתנות ירצה החוגג לקבל. אפשר לסמן בפלאפון או במחשב תזכורת מיוחדת. זו תזכיר לנו לקנות את המוצר בזמן, לפני שיגיע מועד היום הולדת או כל אירוע חגיגי אחר.

עצה חשוב נוספת עוסקת במסיבות. האם יש זמן יותר טוב להעניק מתנות מאשר במסיבת הפתעה? אבל כשזה מגיע לארגון המסיבה, אלמנט ההפתעה עלול להיהרס. זה יכול להיות אחד האורחים שיגלה את הסוד, או האדם עצמו, שודאי עלול לחשוד שמארגנים לו מסיבה בסתר. אז איך אפשר להכין מסיבה כך שבאמת תפתיע ותרגש את חברנו? מובן שכדאי לשמור על העניין בשקט, ולא להילחץ. כדי לשכנע את האדם ששום דבר לא קורה מתחת לפני השטח, צריך פשוט לבלבל אותו מעט. לא חייבים לשקר. אפשר לדוגמא להטעות את האדם על ידי חגיגה קטנה כמו יציאה לפאב וכדומה. ואז כשיחזור הביתה, הוא יופתע לגמרי לגלות מסיבה גדולה וחגיגית בבית שלו! זה הכל עניין של תכנון מראש. תכנית חכמה תשאיר את החוגג מופתע ונרגש ממסיבת ההפתעה שארגנתם לו ומהמתנות שקניתם.

במידה ואנחנו לא בטוחים איזה מתנה כדאי לקנות, אפשר ללכת על חפץ הקשור בתחביבים של בעל השמחה. כדאי להתעמק קצת בנושא ולשאול אנשים שמבינים עניין בתחום. אם זאת, קניית מתנה בדרך זו היא עדיין סוג של הימור. כמובן שרוב האנשים לא יגידו זאת בפנים, אבל הם עלולים לקבל מתנה שלא יאהבו כלל. אך גם אם התגלה והמתנה לא מוצלחת כמו שחשבנו, אפשר לתקן את העניין. במקום לקחת הכל ברצינות, אפשר לצחוק על העניין ולהחליט ללכת ביחד להחליף את המתנה. כך הראיתם שהעיקר הכוונה, ובסופו של דבר החוגג או החוגגת יקבלו את המתנה שהם רוצים. אחת המתנות הטובה ביותר שאפשר לתת לחברה או בן זוג היא פשוט זמן, לתת מהזמן שלנו. רוב האנשים תמיד עסוקים בענייני עבודה או משק בית וכשיש להם זמן זה רק לבילויים. לכן לתת לחבר מהזמן שלנו יהיה מתנה טובה. אפשר לפנות זמן כדי לעשות בייביסיטר לילדים, או לקחת חופש מהעבודה ולצטת עם בת הזוג ליום של בילויים וקניות. בעוד נתינת מתנה היא עניין של רגעים מעטים, אנשים יעריכו מאוד אם נפנה מהזמן שלנו כדי לשמח אותם. זה מראה על כבוד בין הצדדים והנאה בחברתם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב