דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אתה צריך לעשות כדי שבאמת תצליח ב SUNRIDER 

מאת    [ 21/01/2009 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2184 פעמים ]

בוא ניכנס ישר לעניינים, הצטרפת לחברת SUNRIDER, לדעתי זו לא החלטה נכונה בגלל כמה סיבות שאליהן לא ניכנס עכשיו, בכל מקרה הנה מספר פעולות שאתה צריך לעשות מיד אחרי שאתה מצטרף.

תשכח מכל מה שלימדו אותך בחברה.
המוצרים הם לא העיקר וגם לא היציבות של החברה - אלו לא הדברים שיכניסו לך כסף לכיס.
אתה צריך להתחיל לצרף אנשים ולמכור מוצרים כדי שהכסף יכנס - אלו הן הפעולות שאתה צריך לעשות כדי להביא עוד מכירות מהמוצרים שלך.
אתה חייב ללמוד שיווק, תתחיל לקנות ספרים שילמדו אותך איך שיווק רשתי עובד, שיטות השיווק שאתה תלמד יאפשרו לך להפיץ את מודעות הפרסום שלך לאנשים הנכונים ולקבל טלפונים מאנשים שרוצים לשמוע עוד על SUNRIDER. כל השיווק הרשתי עובר לאינטרנט, אם אתה לא תלמד איך להשתמש באינטרנט כדי למשוך אליך מועמדים אתה תישאר מאחור.
אחרי שתקנה קורס או שניים שילמדו אותך שיווק - אני מציע לך לגשת אל השוק החם שלך ולהציע להם את ההזדמנות שלך. אל תנסה לשכנע אותם ואל תפנה אליהם שוב אם הם לא מגיבים למסר שלך.

תמיד תשתמש בדיסקים וחוברות כדי להפיץ את המסר של ההזדמנות שלך, אל תשב עם כל מועמד ותסביר לו את תוכנית התגמול ואת שיטת העבודה במשך שעה. תן לדיסקים שיעשו את זה בשבילך, הם גם יעשו עבודה יותר טובה וגם יתנו יותר אמינות.

אל תיכנס לפורומים וקהילות חברתיות ותספר שם לכולם שההזדמנות של SUNRIDER הכי טובה, זה לא מעניין אף אחד וכל מי שעושה את זה הוא אידיוט שלא מבין שום דבר בשיווק. אם אתה רוצה לקדם את עצמך בעזרת קהילות חברתיות אתה צריך לעזור לאנשים בבעיות שלהם, להיות אדם נחמד ולתרום לקהילה. רק אז אנשים ירצו להכיר אותך ולדעת במה אתה עוסק.
אני יודע שתוכנית התגמול של SUNRIDER היא מאוד מסובכת, זו היא אחת מהסיבות שלא הצטרפתי לחברה הזו, למרות זאת, עם אתה רוצה להצליח אתה חייב להבין את תוכנית התגמול לפרטיה. אתה צריך לדעת מה בדיוק אתה צריך לעשות כדי להצליח. לדעת שאתה צריך לצרף כמה שיותר אנשים בכמה שפחות זמן היא הבנה מאוד מצומצמת. אתה צריך להבין את הפרטים כדי שתוכל להכין תוכנית עבודה ברורה כדי להגיע אל היעדים שלך.
אז תנתח את תוכנית התגמול שלך ותבנה סדרה של יעדים ברורים, לאחר מכן תשאל את עצמך כמה מוצרים אני צריך למכור או כמה אנשים צריכים להצטרף כדי שאני אגשים כל יעד.
ברגע תהיה סגור על זה תוכל להתקדם הלאה ולהתחיל בעבודה האמיתית.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב SUNRIDER, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב