דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרצה מוצלח - מפתח להצלחת אירוע 

מאת    [ 21/01/2009 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 5397 פעמים ]

כל ארגון, חברה או כל קבוצה אחרת מארגנים לעיתים אירועים כגון הרמת כוסית ואירועים דומים אחרים. למרות שאירועים אלו חשובים ותורמים רבות לגיבוש החברתי ולתפקוד היעיל של הגוף המארגן, פעמים רבות אירועים אלה הם ריקים מתוכן ומפספסים את המטרה שלשמן הם אורגנו. הזמנת מרצה אורח לאירועים חברתיים ומוסדיים יכולה לשדרג את האירוע ולהפוך אותו למעניין, מושך ומשמעותי. הרצאת העשרה המועברת על ידי מרצה מומחה מקרינה לחברי הארגון או לעובדיו את התחושה שלהנהלה אכפת מהם, לא רק כעובדים אלא גם כחברים פעילים בארגון.

הרצאת העשרה על ידי מרצה מומחה יכולה להיות מפתח, לא רק לאירועים מקצועיים, אלא גם לאירועים משפחתיים וחברתיים. אני בטוח כי כולכם נתקלתם באירועים משפחתיים בהם הייתה ההרגשה שאין בהם על מה לדבר ושחסר בהם ערך מוסף. מרצה מעניין יכול להפוך מפגש שכזה לאירוע מעניין שייזכר לתקופה ארוכה. במאמר זה נביא כמה עצות שתעזורנה לכם להיות ממוקדים ולמצוא נושא להרצאה וכן מרצה שיתאימו לאופי השומעים ולסגנון האירוע, על מנת שתהפכו עוד ערב משעמם וסתמי לערב מרתק ואיכותי:

הגדירו את קהל היעד: חשוב שתדעו את גודל הקבוצה. ישנם נושאי הרצאות אשר מתאימים לקבוצה קטנה ואינטימית אך לא לקבוצה גדולה. בנוסף לכך, לא כל מרצה מוכן להרצות לכל גודל של קבוצה. אבחנו את המכנה המשותף של הקבוצה - חברים מהשכונה? חוג בית? חברים מהעבודה? - אבחון המכנה המשותף של קבוצת השומעים יכול לעזור לכם בחיפוש נושא להרצאה וכן מרצה מתאים., נסו לבחון האם יש לקבוצה תחומי עניין משותפים, מעבר למכנה המשותף הרשמי. במידה ויש לקבוצה תחום עניין משותף, יהיה לכם קל יותר למצוא מרצים אשר יענינו אותם. בנוסף למרכיבים אלו, חישבו על המטרה שלשמה הקבוצה מתכנסת, ולפיה התאימו את אופי ההרצאה וכן מרצה מתאים. אם המטרה היא לימודית, הזמינו מרצה אשר מתמחה בתחום הרלוונטי. אם המטרה היא חברתית וקלילה יותר, תוכלו להזמין מרצה המעביר הרצאות קלילות יותר או אולי אף מופע סטנד-אפ או תיאטרון יחיד.

תקציב: קשה להעריך את מחירה של הרצאה ממוצעת, מכיוון שהמחירים מגוונים מאד. יחד עם זאת, אפשר להגיד שכמעט כמו כל דבר אחר בחיים, איכות עולה כסף. מרצה מוכר יותר ידרוש, קרוב לוודאי, מחיר גבוה יותר. למרות זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת שיוכלו לחסוך לכם כמה שקלים. כמעט כל מרצה גובה מחירים גבוהים יותר בסופי שבוע. בנוסף לכך, כמעט כל מרצה יעניק הנחה אם תשלמו באמצעי תשלום נוחים. במידה ואתם מזמינים מרצה במסגרת חברה, חשוב לדעת כי עלויות של הרצאות מעין אלו מוכרות כהוצאה מוכרת.

הזמנת הרצאה במסגרת של חברת הרצאות: יש יתרונות רבים להזמנת הרצאות או מרצה דרך מסגרות של חברות המעניקות שירותים אלו. ניתן לתמצת את היתרונות הללו במילה אחת: ביטחון. כאשר אתם מזמינים מרצה באמצעות חברה שכזו, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות המבוקש. גם במקרים בהם מרצה מיועד חולה או שנבצר ממנו להגיע, חברת ההרצאות תעמיד לרשותכם מרצה חלופי, אשר ירצה באותו נושא. כאשר אתם מזמינים מרצה באמצעות חברת הרצאות, אתם יכולים להיות בטוחים כי המחיר שנאמר לכם הוא המחיר שייגבה, בלי הפתעות. בעת הזמנת ההרצאה תחתמו על חוזה מסודר, ולאחר ההרצאה אתם יכולים להיות בטוחים שהמרצה ייתן לכם קבלה מסודרת.

לסיכום, הרצאת העשרה יכולה להפוך אירוע בינוני לאירוע מיוחד ומרשים. הוסיפו ערך מוסף לאירועים שגרתיים על ידי הזמנת הרצאה. אנו בטוחים כי קהל המשתתפים באירוע ייהנה ויפיק תועלת רבה מהרצאות אלו.
למידע נוסף אודות הרצאות והזמנת מרצים ניתן לגלוש למרכז המרצים לישראל המספק שירותי מרצים בכל התחומים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב