דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף ברשת 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 5251 פעמים ]

המפץ הגדול


הכל התחיל אצלי בשנת 1994.זו הייתה הפעם הראשונה שהתחברתי לאינטרנט.בימים ההם האינטרנט לא היה נפוץ כמו היום ושמעתי עליו רק משברירי מידע פה ושם.עד כדי כך הוא לא היה נפוץ שגם לא היה מי שילמד אותי איך להתחיל לגלוש בכלל.אולם הסקרנות התגברה על כל המכשולים ולאחר כמה ימים שהייתי מחובר כבר התחלתי להבין מה עושים.מגוון האתרים בעברית היה דל מאד והיה ניתן לספור אותו על יד אחת.היו שם אתרים כמו דפי רשת שהיה מעין אינדקס של אתרים שונים ,היה אתר בשם iol של קבוצת הארץ בו התקיימו הפורומים הפעילים ברשת וכאשר אני כותב פעילים אני מתכוון לכך שבפורום שוק ההון בימים סוערים היית יכול למצוא 5 הודעות ביום של 3 משתמשים שהגיעו לשם ועוד כמה אתרים שנכחדו מזמן.אתרים כמו וואלה ,ynet ואחרים הגיעו רק הרבה אחרי.
דרך העיתונות והאינטרנט נחשפתי לראשונה לנושא שמות המתחם ,הדומיינים והבנתי שמדובר בהזדמנות הראשונה שלי להרוויח כסף באינטרנט.ניסיתי לחשוב קדימה והבנתי ששמות המתחם יהיו מבוקשים כאשר יקומו עוד ועוד אתרים ואם אני צודק חשבתי לעצמי זה הזמן לקנות.התחלתי לקנות דומיינים ב60 דולר היחידה.סיפרתי לחברים שרכשתי שמות מתחם והמלצתי גם להם לעשות כך אבל אחרי שהם הבינו מה זה בכלל דומיינים ,שמות מתחם הם צחקו ושאלו מי יקנה את זה בכלל.החברים שלי היו בטוחים שאני השתגעתי לגמרי גם כשסיפרתי להם שרכשתי דומיין ישראלי ששמו www.555.co.il .
"מה תעשה עם זה?"
"מי יקנה את זה ממך?"
"אתה עומד להקים פורטל ערבי בשם חמסה חמסה חמסה?"
הם גיחכו אבל אני המשכתי לרכוש ולאסוף יותר מ100 שמות מתחם איכותיים בנושאים שונים בפרק זמן קצר.לא עבר זמן רב והגיע הטלפון הראשון.הדומיין שהצחיק את חבריי 555.co.il נמכר בכמעט 50 אלף ש"ח לחברת ביטוח גדולה והפך לאחד הדומיינים המוצלחים ברשת.זה היה מדהים , הצלחתי להכפיל את ההשקעה שלי כמעט פי 300 בפרק זמן של פחות משנה.זה לא היה הטלפון האחרון ובמרוצת החודשים הבאים מכרתי עוד כמה דומיינים ביותר מ100 אלף ש"ח כאשר החלק הארי של הדומיינים מצוי אצלי וממתין ללקוח הנכון במחיר הנכון.
באותה שנה הבנתי שחוקי המשחק בעולם העסקים משתנים ועולם האינטרנט הוא עולם חדש שעומד לשנות את חוקי המסחר והכסף יזרום בו כמים.לא טעיתי.במהלך השנים נחשפתי להזדמנויות רבות להרוויח כסף ברשת והצלחתי לעשות זאת.מכרתי פרסום דרך הרשת ,פתחתי חנויות ומכרתי מוצרים בסכומי גדולים ,עבדתי עם eBay ולמדתי שזה בהחלט אפשרי להתפרנס מהרשת.מעבר לכך ראיתי גולשים רבים אחרים שהצליחו ומצליחים לגרוף סכומי עתק בלי לזוז מהכסא.בני אדם צעירים ומבוגרים ,גברים ונשים קמים בבוקר נשארים בפיג'מה יושבים מול המסך ורק בודקים כמה כסף מתווסף לחשבון הבנק שלהם בזמן שהם לוגמים קפה.
התופעה הזו היא חלומם של בני אדם רבים שלא רוצים בוסים על הראש, לא רוצים שיקבעו את לוח הזמנים שלהם או מבקשים לעצמם סכומי כסף נוספים מעבר לאלה שהם מרוויחים במשרתם הקבועה היא תופעה ההולכת ומתפשטת ומידי יום מצטרפים אליה עוד ועוד גולשים.
החלק החשוב בעניין הוא שהרשת מתחדשת כל הזמן והזדמנויות חדשות להרוויח כסף נוצרות בכל יום מחדש ואפילו עכשיו כשאתה קורא אתה שורות הללו ישנם מיליוני דולרים מסביב לעולם עושים את דרכם לחשבונות הבנק של אנשים בפיג'מות בזמן שהם יושבים מול המסך או ישנים שנת ישרים.
כאמור יש כיום מיליוני בני אדם המתפרנסים מהאפשרויות הרבות הידועות הטמונות ותחום זה רק יילך ויגבר עם השנים.אם הכסף נמצא ברשת ואתה ממילא מחובר אין שום סיבה שבעולם שגם אתה לא תשתתף בחגיגה הזו ותטה את אפיק הכסף הזה אל חשבון הבנק שלך.בעזרת ספר זה תוכל גם אתה להיחשף להזדמנויות הטמונות הרשת וללמוד כיצד אפשר להרוויח כסף מעמדת המחשב שלך , גם אתה תוכל לחוש את המפץ הגדול ולהבין שהמחשב שלך יכול להפוך למכונה ליצור מזומנים והכל הכל תלוי רק בך ובדרך חוקית וישרה.
אם אתה מוכן אתה יכול להרגיש נוח ,ללבוש את הפיג'מה שלך ולהתרגל לבגדי העבודה החדשים שלך.
בהצלחה.
כרישי הרשת
www.sodot.co.il


צביקה ברגמן, איש עסקים, סופר ומו"ל, הוא ממייסדי הפורום הכלכלי הראשון ברשת האינטרנט באתר dbursa ומעמודי התווך של קהילת שוק ההון ברשת האינטרנט הישראלית. עד כה, הוציא ברגמן לאור למעלה מ 30 ספרים, וביניהם רבי מכר כמו "מחסכון למיליון", "בורסה - פיצוח סודות השוק" ,"בורסה - ספר הזהב", "כסף - שיעורים בכסף ועסקים", "סודות שעשירים יודעים" ועוד. את כל ספריו כתב ברגמן בישראל ועל ישראל, ולכן את כל הצעותיו ניתן ליישם בישראל בניגוד לחלק מהספרים המתורגמים.

פרטים נוספים על ספריו ופועלו של ברגמן ניתן למצוא באתר www.sodot.co.il






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב