דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיות עבודה אפקטיביות לשיווק נכון ב MY SPACE 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2196 פעמים ]

MY SPACE הפך להיות גן עדן למשווקים הרוצים למשוך לידים ללא תשלום לעסק שלהם בשיווק רשתי. היום יש יותר מ 200,000,000 אנשים הרשומים במי ספייס, כאשר אתה תלמד איך להיכנס לשוק הזה כדי למשוך אליך אנשים שרוצים כבר מה שיש לך, אתה תוכל לבנות ארגוני ענק שעליהם אתה שמעת עד כה רק בספרים וסיפורים.
הנה מספר של שיטות סופר יעילות שיעזרו לך להיכנס ל MY SPACE בדרך הנכונה.
אל תנסה למכור לאנשים את ההזדמנות העסקית של החברה שלך, אל תימשך למאבקי כוח מול מפיצים אחרים שינסו להוכיח שההזדמנות שלהם יותר טובה.
אתה רק תבזבז זמן יקר ואנרגיה ואתה אף פעם לא תצליח לגרום לאנשים לעבור אליך לארגון דרך ויכוח, זה פשוט לא אפשרי. במקום זה, תבנה משפך שיווקי יעיל שימשוך אנשים אליך להביט בדף שלך ובתכנים שאתה חושף שם. כאשר אתה תמתג את עצמך בתור מומחה בשיווק רשתי, כאדם שאנשים אחרים מעריכים ומוקירים על העזרה והתרומה שהוא מביא לקהילה, הם ימשכו אליך וירצו לעבוד איתך בהמשך הדרך.
תיצור קשרים חברתיים דרך הלב ולא דרך הכיס, תעזור לאנשים להצליח בעסק שלהם והם יעריצו ויוקירו אותך, תראה לחברים בקהילה שבאמת איכפת לך מהם ושאתה כאן כדי לתרום ולעזור והם יקשיבו לך.
אל תשכח להכניס את כל תהליך האוטומציה לשיווק שלך, תשתמש בתוכנות שימצאו חברים בשבילך, שיאפשרו לך לחסוך זמן בכתיבת תגובות ובהתכתבויות. המטרה היא חשיפה יעילה והמונית בכמה שפחות זמן ומאמץ - זו תביא את התמורה הגבוהה ביותר.
אל תשכח להתמקד על סוג האנשים שאתה מחפש לעסק שלך לפני שאתה מתחיל את השיווק שלך במי ספייס, כאשר אתה תציע את עצמך לאנשים וקהילות שנמצאים באותו תחום שאתה נמצא - שיווק רשתי, שיווק אינטרנטי, יזמות, התפתחות אישית, פיתוח יכולות תקשורת יעילות, שיווק המוני וכו'... אם אתה תתמקד על האנשים הללו, יחסי ההמרה שלך יהיו הרבה יותר גבוהים והאנשים שאתה תפגוש יהיו הרבה יותר איכותיים ומתאימים לעסק שלך - ככה אתה תמצא את "היהלום" שייקח את העסק שלו ברצינות ויבנה מתחתייך ארגון ענק.
תשתמש באסטרטגיות האלה כדי למשוך אליך את המועמדים הטובים ביותר לעסק שלך ואתה תראה איך אתה הופך את הארגון שלך להצלחה משגשגת. אם תלמד את האנשים שלך איך לעבוד במי ספייס - אלמנט השכפול יכנס ויכפיל או ישלש את הארגון שלך.
ככה בונים אגדות בשיווק רשתי.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד


איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב