דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


2 שיטות כדי למתג את העסק שלך בשיווק רשתי 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2029 פעמים ]

הדבר הכי חשוב שתוכל לעשות למען העסק שלך הוא לפתח את שם הזיהוי שלו. ככל שתעבוד יותר על פיתוח שם הזיהוי לעסקים שלך ,כך תשלח יותר תנועה אל האתר שלך מה שיוביל ליחס המרה גבוה יותר. זהו יתרון בשבילך מכל הבחינות.
דרך אחת לפיתוח שם הזיהוי והגברת התנועה אל אתרך ,היא להפוך לחבר אקטיבי ויעיל בפורומים שקשורים לנישת העסקים שלך. פורום העסקים הינו עוצמתי מהרבה בחינות. ניתנת לך האפשרות לחלוק את המומחיות שלך וכאשר אתה עוזר לאנשים מכל הלב, הם נותנים בך אמון ותולים תקווה בעסק ו/או מוצר שלך. כך אתה מתחיל לעשות לך שם.
כאן בישראל אין הרבה פורומים של שיווק רשתי, ואלו שכן קיימים מלאים במפיצים שלא מבינים שום דבר בשיווק רשתי, אתה צריך להתחיל לבנות בפורומים האלה את עצמך ולהראות לאנשים את הדרך הנכונה לעשות שיווק רשתי על ידי יצירת קשרים חברתיים.
בנוסף, כאשר אתה עוזר לבן אדם אחד האחרים בדרך כלל ישתמשו בתשובתך הזו ולא ישאלו את אותה השאלה שוב, כך תמשוך עוד אנשים אל השרשור שלך. ככל שתשובותיך יהיה טובות ומקצועיות יותר, כך יותר אנשים יעדיפו אותך ויהפכו לתנועה מתמדת אל אתרך.
דרך נוספת למשוך אנשים אל אתרך, הינה שיווק באמצעות ווידאו. תוכל לחשוף את שמך לאלפי אנשים דרך השימוש ביו-טיוב . תיתן אינפורמציה חופשית, תחשוף את אישיותך בצורה מעניינת ותצחיק את הקהל.
מאוד חשוב שתבין שיווק רשתי בצורה מלאה בזמן שאתה נותן לאנשים הדרכות, אם אתה פשוט תקרא כמו עמודים מאיזה ספר של שיווק רשתי ותלך לעשות סרטון על זה - הוא יצא איום ונורא, המועמדים שלך לא יבינו את האג'נדה שלך ואתה לא תיתפס כמנהיג שיכול לעזור להם.
אך, ההיבט החשוב ביותר בפיתוח שם הזיהוי וזרימת תנועה מתמדת אל אתרך, הוא להפוך את האינפורמציה שאתה נותן ליקרת ערך ואת מוצרך להכי טוב שיכול להיות. חשוב לייצר יותר יתרונות מהמתחרים שלך אך באותו המחיר. אתה רוצה את ההכי טוב, וכאשר אנשים יאמינו בך , עבודתך תהיה קלה יותר והרווחים שלך תמיד יעלו.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד


איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב