דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך המנהיגים של ניו סקין באמת הצליחו והפכו לעשירים 

מאת    [ 19/01/2009 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 3457 פעמים ]


יש פער גדול בין האנשים המצליחים בחברת ניו סקין לבין שאר המפיצים שמנסים להרוויח כמה שקלים בכל חודש, הפער הזה לא מתבטא רק בכסף, הוא מתבטא בעיקר בניסיון. המפיצים של ניו סקין שמרוויחים הרבה מאוד כסף יודעים דברים שאתה לא יודע. הם היו בהרבה חברות שיווק רשתי לפניך והם יודעים איך העסק הזה עובד.
המפיצים האלה מספרים לך שהם ראו הזדמנות והם החליטו לשנות לעצמם את החיים, הם אומרים שחברת ניו סקין שינתה להם את החיים ושאתה יכול להצליח בדיוק כמו שהם הצליחו. הם נותנים לך דוגמאות לאנשים שהרוויחו הרבה מאוד כסף ושואלים אותך האם אתה רוצה גם?
אבל זו אינה הדרך שבה הם הלכו. המפיצים שאתה רואה כאן בישראל ממש לא נכנסו לחברה בלי שום דבר, זה מה שלא אומרים לך, אין לך מה להשוות את עצמך אליהם כי אתה נמצא במקום אחר לחלוטין.
תן לי להסביר לך איך זה עובד, ישנן שתי דרכים לבנות עסק בשיווק רשתי.
הראשונה - היא כמו שמספרים לך, אתה נכנס לניו סקין ומתחיל לפנות אל האנשים שאתה מכיר כדי להציע להם את ההזדמנות, לאחר מכן אתה עושה NETWORKING כדי לפגוש אנשים אחרים. בסיפורים אתה שומע שככה בונים את העסק, כל מי שמצטרף עושה אותו הדבר, הארגון שלך משכפל את עצמו והוא יוצר עבורך כסף.
הדרך השנייה - אתה מפיץ מצליח בחברה אחרת ששומע שחברת שיווק רשתי חדשה הולכת להיכנס לארץ, אתה שומע את ההודעה הזו כי צוות ההנהלה של החברה הזו התקשר אליך להגיד לך את זה.
אתה הולך לחברה ונפגש עם המנכ"ל, שם הוא מראה לך שבהזדמנות הזו אתה יכול להרוויח יותר כסף, שהמוצרים יותר טובים והארגון יהיה יותר יציב לאורך זמן. אז אתה פשוט מעביר את כל הארגון שלך אל החברה החדשה, הופך את החברה להצלחה משגשגת ואת עצמך למנהיג בכיר עוד יותר.
ואז אתה הולך לכל האנשים ואומר להם שזו הזדמנות יותר טובה ושכאן הם יכולים להצליח באמת ועוד כל מני שטויות כאלה. יש לך ארגון מספיק גדול שגם אם עוזבים אותו אנשים בכל חודש יש מספיק אנשים שמצטרפים במקומם, ככה זה עובד.
באיזו דרך לדעתך המנהגים שבניו סקין בחרו?
אתה יודע את התשובה, שלא תחשוב שיש בעיה זה, ממש לא, ככה עובד שיווק רשתי, זה עסקים וככה זה עובד. אבל אתה לא נמצא בעמדה שלהם, אתה לא יכול להעביר ארגון לניו סקין כי אין לך אחד, אתה חדש בשיווק רשתי, אין לך עם מי לדבר יותר ואתה לא יודע מה לעשות כדי לכסות את ההוצאות.
אם זה המצב שלך - אתה צריך לעשות דבר אחד - תלמד שיווק!
אני לא יודע עם מלמדים אותך שיווק בניו סקין, נראה לי שלא, אבל אם אתה רוצה להצליח אתה צריך להתחיל ללמוד איך, אין דרך אחרת.
אתה לא צריך ללכת ללמוד שיווק באוניברסיטה - זה רק יבזבז לך זמן וכסף, אתה צריך ללמוד שיטות שיווק רשתי כדי למשוך אליך מועמדים לעסק.
כן קראת נכון, אם אתה תלמד שיווק אתה תוכל לגרום לאנשים לפנות אליך בקשר להזדמנות שלך בניו סקין. מה יקרה לעסק שלך עם תקבל רק 5 טלפונים בשבוע מאנשים שרוצים לדבר איתך על ניו סקין?
אתה מתאר לעצמך מה אתה יכול לעשות? זה אפשרי וזה מה שאני מלמד אנשים לעשות בדיוק.
תתחיל ללמוד שיווק ועולם חדש של אפשריות יפתח בפניך, גם אני הייתי בנעליים שלך, אל תתייאש, לך ללמוד איך - ואתה תדע מה לעשות כדי להרוויח כסף אמיתי בעסק שלך.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך בניו סקין, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב