דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החברה לא תבנה לך את העסק - המיתוס של ניו סקין נשבר 

מאת    [ 19/01/2009 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 6783 פעמים ]

בוא נתחיל את המאמר הזה בקביעה חד משמעית - עד כמה שחברת ניו סקין היא חברה מעולה - היא לא תהפוך אותך לעשיר והיא לא תבנה עבורך את העסק, למען האמת ההנהלה של ניו סקין סומכת עליך שתבנה עבורה את העסק.
למה החלטתי להפגיז אותך ישר על ההתחלה? משום שזו אחת הבעיות הכי גדולות בשיווק רשתי.
לצערי, הרבה מאוד מפיצים שנמצאים בשיווק רשתי מביאים מועמדים למצגות שבהן הם "משדרים" שחברת ניו סקין הולכת לצמוח במיליארדים של דולרים בשנים הבאות ושאם הם יצטרפו הם יקבלו חלק מהכסף של החברה. הייתי וראיתי את המצגות הללו, תמיד עולה לבמה אחד מהמפיצים הבכירים בחברה ומעביר מצגת על המוצרים של ניו סקין, על ההתפתחות שלה ועל ההישגים המדהימים שלה.
במצגות הם שוכחים לציין מאיפה הגיע כל הכסף, זה נראה כאילו ניו סקין בעצמה מוכרת את המוצרים ואז פשוט נותנת לך כסף. האמת היא שכל ההישגים הכספיים של ניו סקין הם בזכות המפיצים כי הם למעשה מחלקת השיווק והמכירה של החברה. הרושם במצגות נתפס שאתה לא צריך לדעת שיווק ושאין צורך להשקיע זמן בשיווק של המוצרים והעסק הזה.
זה נראה שהם אומרים שהחברה הולכת להרוויח עוד כסף בשנים הבאות ומי שיצטרף יקבל נתח מהכסף הזה - איזה רעיון מעניין הא? ברור לכולם שזה ממש לא המצב וניו סקין לא הולכת לחלק כסף לאף אחד, למעשה אתה זה שהולך לשלם לחברה כסף, אתה זה שקונה את המוצרים ואתה זה שמקדם אותם לאנשים אחרים, ניו סקין תמיד מרוויחה כסף -אתה לא תמיד מרוויח.
אין דבר כזה כסף בחינם, למה שניו סקין תיתן לך כסף אם אתה לא יוצר עבורה יותר כסף? הם לא אומרים לך זה שאתה תצטרך להשקיע זמן ואנרגיה בשיווק של העסק הזה.
המפיצים מבקשים ממך להוציא את כרטיס האשראי שלך ולתת לחברה הרבה כסף כדי להצטרף, אבל הם לא אומרים לך מה אתה צריך לעשות כדי להיות ממש מצליח, הם מצפים שאתה תבין הכול לבד.
חלק ילמדו אותך את שיטות עבודה מסורתיות בשיווק רשתי - כמו פנייה לשוק החם שלך פעם אחר פעם, להביא אנשים לאותן המצגות, למכור את המוצרים של החברה לאחרים ולפנות לאנשים שאתה פוגש ולהציע להם את העסק שלך.
כל השיטות הללו לא שוות כלום, כמעט כל המפיצים עושים אותם ואחרי כמה חודשים הם מגלים ששום דבר לא עובד, שאף אחד לא הצטרף לארגון שלהם ושהם משלמים על האוטושיפ ולא מרוויחים שקל.
אתה חייב להבין שאתה נמצא בתעשייה של שיווק וקידום - לכן אתה צריך ללמוד שיווק וקידום. אתה צריך לשווק את המוצרים וההזדמנות של ניו סקין כדי שאנשים יקנו אותם. האם הארגון שלך מלמד אותך איך לשווק את העסק שלך למאות של אנשים בחודש? האם אתה באמת יודע איך שיווק רשתי עובד?
רק אם תלמד איך לשווק את ההזדמנות שלך - אתה תוכל להרוויח כסף, תלמד שיווק ואתה תצליח לא רק בשיווק רשתי ולא רק בחברת ניו סקין, אתה תוכל להצליח בכל עסק שתבחר.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך בניו סקין, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד
איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב