דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תקבלי את הגבר שלך ותזרמי איתו? 

מאת    [ 18/01/2009 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 5120 פעמים ]



כיצד תקבלי את הגבר שלך ותזרמי איתו? / מאת יואב ברנזון



לבלום

נשים רבות בולמות את הגבר שלהן. מרגע שהן נכנסות לקשר עם גבר - הן מתחילות לנהל אותו, לפקד עליו, לחנך אותו, לעצב אותו, לשפוט אותו ולומר לו מה לעשות ומה לא.

הן בולמות את היוזמות שלו, מסרסות את הטבע שלו, מבקרות את אופן הפעולה שלו, את הרעיונות שלו ואינן מאפשרות לו להתנהל בצורה טבעית וזורמת, כי כל דבר שהוא עושה מוביל אותן למצב של עימות, התנגדות, קרב בלימה, צורך לשנות במקום לקבל.


מדוע את בולמת אותו?




נשים בולמות את הגבר שלהן מסיבות רבות - שרובן לא קשור כלל לגבר אלא לעצמן. נשים בולמות גברים בגלל קינאה בתפקוד הטוב של הגבר, בגלל היסטריה ופחד מהחיים, בגלל שהן אינן סומכות על עצמן ואינן נותנות אמון בגבר שלהן, בגלל שהן פוחדות להשתחרר ולהיפתח לדברים חדשים ובגלל יש להן קומפלקס של שליטה עצמית ואחיזה בעבר או במוכר.

נשים בולמות גברים כי הן מנסות להיות שותפות מלאות ושוות בכל דבר שהגבר עושה - גם אם זה לא באמת מעניין אותן או ביכולת שלהן, נשים בולמות גברים כי הן מתחרות בגברים שלהן או פשוט רוצות להוכיח באמצעות ההתנגדות לגבר שלהן שהן קיימות ושהן שוות, הן בולמות גברים כי הן מאויימות מיוזמות חדשות, והן בולמות גברים כי קשה להן להגיד "כן" לחיים וליהנות מזרימה נעימה של רעיונות ומעשים שלא הן יזמו.



לזרום


לזרום עם הגבר פירושו לקבל אותו, לסמוך עליו ולהרפות את האחיזה של האישה בפחדים שלה עצמה. לזרום פירושו להפסיק להגיד "לא", להפסיק להתנגד אלא יותר לקבל, להכיל וללכת עם הדברים שקורים ולא כנגדם.

בבסיס העניין, אישה שמסוגלת לזרום עם הגבר שלה מאפשרת לו להיות מה שהוא, מרפה מהפחדים שלה, נהנית מאווירה של עשייה ויצירה בבית ובאופן כללי משפרת את איכות הזוגיות ואת איכות החיים שלה.




כיצד תוכלי לאפשר לו להיות מי שהוא?

הצורך הבסיסי של גברים ליזום, לעשות, להוביל, להצליח, לדחוף דברים ולבצע דברים הוא גדול מאוד, והוא נובע ממקום טבעי וגברי.

אישה שמבינה את הצורך של הגבר ליוזמה ומעשיות אינה בולמת אותו, סוגרת אותו ומגבילה אותו - אלא מאפשרת לו להיות מי שהוא. היא מאפשרת לו לבטא את הטבע שלו מבלי שהדבר יאיים על הטבע הנשי שלה, שהוא שונה משלו.



וטיפ לסיום: אישה בולמת היא אישה שמנהלת מאבקים אינסופיים עם הגבר שלה משום שהטבע של הגבר הוא לנוע קדימה והיא ממצבת את עצמה כמי שעומדת מולו ונגדו. לעומת זאת, אישה שזורמת עם הגבר שלה חיה בשקט ובשלווה ונהנית מהרבה נחת בזוגיות שלה, כי היא חוסכת מעצמה מאבקים אינסופיים, כי היא לא חיה בפחדים, כי יש לה גבר מאושר שממצה את עצמו וכי הגבר שלה מעריך את העובדה שהיא מקבלת אותו ולא מסרסת אותו.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב