דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבצע עופרת יצוקה 

מאת    [ 18/01/2009 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 2983 פעמים ]



מבצע עופרת יצוקה
27.12.2008


לא ידעתי שמחשב בוחר שם למלחמות או מבצעים שונים. מפליא יותר שבבדיקה של המילים : עופרת =9 , יצוקה=4, סה"כ שוב 13/4, מספר 4 נשלט על ידי אורנוס, כוכב ההפתעות, והגורליות. והנה לכם ההגשמה של מה שרמזתי במאמר שלי בתחילת דצמבר, כשכתבתי שה27,28 לחודש יהיו זוויות קשות ביותר בשמיים שגרמו בעבר לתחילתן של מערכות גדולות, ששינו את פני העולם.

הצמידות של מארס/ פלוטו בגדי שמתרחשת פעם ב 250 שנה, תביא את הצרות ובגדול. לצערי צמידות זו, לקראת סוף החודש, בסוף חנוכה ולפני סילבסטר, תעכיר את שימחת החג.

דיברתי על תחילת מלחמה בתוכנית טלויזיה, "זמן מיסטיקה" ב 18.11.2008.

הבה ונראה איך רואים את תחילת המבצע במפת המדינה.




אני משתמשת בשעה 16:38, כשעת לידה של מדינת ישראל.

במפת מעברים, בשעת המבצע, מארס ופלוטו צמודים בבית 2, (בעיגול כחול) במזל גדי. מיקום הכוכבים במזל הזה מצביע על מבצע ממושך. ונוס, שבמפת המדינה מסמל את האויבים, את הערבים, נמצא במעלה 4 בסרטן. מארס במעברים יהיה במעלה 4.49 גדי, במולות מדוייקת לונוס ב 2.1.09 בשעה 19.00. האם יהיה זה יום שיהיה לו משמעות בקרב? (11.1.09 בהבדל של יום אחד, מהצפוי כאן הכניסה החלה.בדיוק כשהירח עלה על הAS)כששתי פלנטות נמצאות במולות אחת לשניה,ניתנת הבחירה. הצדדים יכולים לבחור. זה כמו 2 ילדים שמושכים בחבל. מי ינצח? לאיזה צד למשוך? האם לקפל את החבל, או להפסיק למשוך ולנסות להגיע להבנה.

ב2.1.2009 הירח נמצא גם בצמידות לאורנוס, במזל דגים. אורנוס, כידוע כוכב המהפכות ושינויים. והירח? הוא תמיד מקבל את האפקט של הכוכב שצמוד אליו.

באותו יום שבתאי, ישנה את תנועתו ויתחיל בנסיגה. שוב כמו מיקום של מארס בגדי, יביא תהליך ארוך. שבתאי יהיה בנסיגה עד 13.5.2009! המיקום ששבתאי היה בו בתחילת המבצע היה 21.45 בתולה. רק ב 22.8.2009 הוא יחזור למיקום הזה, תאריך שכנראה יסמל אירוע בטחוני וקשה.

החמס נוסד ב 14.12.1987. מאחר ואין לי שעה, אני משתמשת בשעת זריחה.

מפת החמס :



במפה הזאת יש 5 כוכבים במזלות אש. יש במפה ריבוע גדול, בין הדרקונים ,כירון ושבתאי. יש גם צמידות מארס/ פלוטו, שמצביע על ההתנהלות הלוחמנית וההרסנית של האירגון הזה.

בגרף למטה אפשר לראות שהחמס יעבור הרס משמעותי בשנה הבאה, 2009 קו אדום עולה מעל הירוק.



במפות המשולבות בין ישראל לחמס רואים את הזוית הקשה (150) בין השמשות שמסמל עימות קשה בין ישראל לחמס.
הירח של חמס בזווית דיסהרמונית לאורנוס, ומארס עם פלוטו נמצא בצמידות לזנב דרקון של ישראל בבית ראשון, מסמל גם מפגש מלחמתי (מארס) קיצוני וטוטלי (פלוטו), וקרמתי (זנב דרקון). יתרה מזאת, אורנוס ושבתאי של החמס נמצאים בצמידות ליופיטר של ישראל, גם כן מצביעים על האופי הקיצוני וההרסני של המפגש הזה. רוצים עוד?ראש דרקון של החמס יוצר זווית הרסנית למארס של המדינה. כל המיקומים האלה מצביעים על האופי הקיצוני של האירגון, הנושם חי וניזון ממלחמה.

אורנוס של החמס במולות לאורנוס של המדינה מבשר קטסטרופה. זה כמו שני ענקים שנלחמים עד תום. אורנוס בשמיים נמצא היום במעלה 19 דגים, והוא בהחלט מתקרב לזוית פעולה קשה לאורנוס של המדינה והן של חמס. הזווית הזאת תהיה מדוייקת ב4.5.2009. עד אז לא נראה רגיעה.

מפה משולבת בין ישראל , חמס ומעברים כרגע בשמיים:





כפי שכתבתי בתחזית שלי ל 2009, אנו חיים בשנה שהספרות מצטמצמות ל:11. מאז 1901, 1910 לא היו שנים כאלה!! מס' 11 הוא מספר נעלה, שלא מצמצמים ל2. אבל הוא מספר קשה מאוד כי הוא נשלט על ידי פלוטו בנומרולוגיה. אנשים מעטים בלבד יכולים לחיות את הרטט של ה 11, מספר של מזל דלי, המזל השונה, האקסצנטרי. האם זו שנה שתבוא עלינו לטובה?? היא מסמלת התעלות נפש ולמידה. כדי להגיע לזה חייבים לעבור אין סוף מכשולים. האם אנו נראה את החמס מתפרק מנשקו ועובר לדרכי שלום כדי לשרוד, או האם יצעקו "תמות נפשי" ויזרקו נשק כימי/ביולוגי על חיילינו ועל המדינה? אורנוס מביא הפתעות קשות, גורליות. עלינו להיזהר שלא ליפול לשאננות טרם זמן, כי נכונו לנו עוד ימים קשים.!!!


27.12.08 *** על מנת לראות מפות נא להיכנס : http://www.astroworld.co.il/default.asp?iID=KLEHH
גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב