דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקת שיער 

מאת    [ 18/01/2009 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 2700 פעמים ]

כבר בתקופות קדומות אנו מוצאים עדויות לביצוע החלקת שיער או הארכת שיער בנשים, וגם כיום מוקדשת תשומת לב רבה לעיצוב השיער. לעתים קרובות נשים וגברים חולמים על שיער שונה מזה שאיתו נולדו, ולמרבה המזל קיימות היום טכניקות חדישות שמאפשרות מימוש רצונות אלה בקלות וביעילות. מעצבי שיער וחברות שמייצרות מוצרי טיפוח לשיער השקיעו מחקר ומחשבה רבה בדרכים לעיצוב השיער, ובין הפופולריות ביותר אפשר למנות הארכת שיער וגם החלקת שיער מקורזל. הטכניקות של הארכת שיער ושל החלקת שיער השתכללו מאוד, וכיום יכולים מעצבי שיער להתאים את הסגנון המתאים לכל אישה ואישה. כתוצאה מכך, הארכת שיער או החלקת שיער נמצאות היום בהישג ידה של כל אישה. לעתים קיים רצון ליצור מראה חדש לשיער לכבוד אירוע מסוים; השינוי אמור להיות זמני והפיך. כיום הדבר אפשרי באמצעות הארכת שיער - טכניקה זו של הארכת שיער פופולרית ביותר בקרב כלות צעירות. הארכת שיער מאפשרת מיגוון גדול של סגנונות מפוארים שבהם אפשר לעצב את השיער לקראת האירוע.יש נערות שמהססות ואף חוששות מפני הארכת שיער - האם הארכת שיער תשתלב בשיער הטבעי? האם ביצוע הארכת שיער לא יכאב?  האם התוספת תחזיק מעמד?

החלקת שיער הייתה אף היא חלום של נערות ונשים רבות. כיום יש בשוק מיגוון של טכניקות החלקת שיער ומספר רב של מעצבי שיער המתמחים בביצוע החלקת שיער בשיטות שונות. ההיצע הגדול מבלבל, וכאשר רוצים לבצע החלקת שיער כדאי לדעת במה מדובר. במה שונה החלקת שיער יפנית מביצוע החלקת שיער ברזילאית? ומהי החלקת שיער צרפתית? האם אפשר לבצע החלקת שיער קצר? ומה עם החלקת שיער צבוע? האם כדאי לבצע החלקת שיער לפני צביעה או אחריה? כמה זמן לוקחת החלקת שיער וכמה היא עולה? את כל השאלות האלה כדאי לברר לפני שפונים למעצב שיער. מה שמאפיין כיום החלקת שיער - הן החלקת שיער יפנית והן החלקת שיער ברזילאית - הוא השימוש בחומרים חדישים. חומרים אלה משיגים שתי מטרות: החלקת השיער, והזנתו במרכיבים החיוניים לבריאותו. כך, אחרי ביצוע החלקת שיער השיער נראה בריא ומבריק יותר מאשר לפני הטיפול. שיער שעבר החלקת שיער יפנית נשאר חלק לצמיתות ויש לחזור על התהליך רק בשיער חדש שצומח. החלקת שיער נעשית בשילוב של חומרים טבעיים וחומרי החלקה ותוך שימוש במכשיר מיישר מיוחד, המכוון לטמפרטורה קבועה ומאפשר ביצוע החלקת שיער ללא נזקים לשיער. החלקת שיער ברזילאית, שמומלצת במיוחד לבעלות שיער בלונדיני צבוע, מחזיקה לתקופה מוגבלת יותר - 4-3 חודשים. לאחר מכן ניתן לחזור על התהליך, שהוא מהיר יותר מאשר החלקת שיער יפנית.

ובכן, ניתן להרגיע ולומר שהדרכים הקיימות היום לביצוע הארכת שיער הן מגוונות ובטוחות. טכניקה אחת לביצוע הארכת שיער היא באמצעות "חרוזים" - בטכניקה זו מוצמדות קווצות של שיער אל השיער הטבעי בסמוך לקרקפת, כך שהחיבור לא ייראה ואף לא יכביד על הלקוחה. הארכת שיער יכולה להיעשות בהוספת שיער טבעי שמתמזג עם שיער הלקוחה, או לחילופין בקווצות שיער סינתטי בעלות גוון מנוגד. בתום האירוע ניתן להסיר את התוספת בקלות וללא מאמץ. דרך נוספת לביצוע הארכת שיער היא בהדבקה. דרך זו של הארכת שיער מאפשרת תוספת לשיער לתקופה ארוכה יותר. הארכת שיער בהדבקה יכולה להחזיק מעמד אפילו עד שנה. הדבר תלוי בשיער הלקוחה - ככל שהשיער חזק יותר וקצר יותר כך יוכל להחזיק משקל של תוספות שיער המודבקות בתהליך של הארכת שיער לתקופה ארוכה יותר. יש לציין שביצוע הארכת שיער אינו מתאים לכל אישה - אצל נשים בעלות שיער דליל במיוחד לא מומלץ להדביק תוספות שיער. מומלץ להיוועץ במעצב שיער שהתמחה בביצוע הארכת שיער והוא בעל ניסיון רב והמלצות בביצוע הארכת שיער .

למידע נוסף בנושא הכנסו לאתר החלקת שיער ארי שומר


החלקת שיער היא היום אופנתית ביותר - היא עונה על משאלת לב של נערות ונשים רבות ומשחררת אותן מן הצורך המתמיד לטפל בשיער ראשן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב