דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליצור מחדש את מציאות חייך ! 

מאת    [ 14/01/2009 ]

מילים במאמר: 683   [ נצפה 2856 פעמים ]

1. מודעות . אם ברצונך לעשות שינוי בתחום מסוים עלייך, קודם כל, להיות מודעת ולהבין כי הדרך הישנה אינה עובדת יותר עבורך וכי את צריכה להחליפה בדרך אחרת שכן תעבוד, לרכוש כלים מעשיים חדשים, שונים שיקדמו אותך לעבר מטרותייך,הגשמת חלומותייך והרגשתך הנפשית, המנטלית והפיזית. בתהליך זה את מאפשרת לעצמך לדעת את עצמך טוב יותר, לגלות ולהתחבר לעוצמות, לכוחות המניעים הפנימיים שלך, להכיר את הכשרונות והיכולות שלך וגם את החסמים והמעכבים שלך על מנת לשחררם, מצד אחד, וללמוד כיצד למנף אותם לקידום מטרותייך, מצד שני. כלומר, את למעשה מחליטה לקחת אחריות על חייך ולהתחיל ליצור בהם מציאות של מימוש, הצלחה ושפע. אחד הכלים המומלצים לעשות זאת,הוא אימון אישי הוליסטי. לדוגמא, אם ברצונך לעשות שינוי בתחום המקצועי אך אינך יודעת או בטוחה מהו התחום החדש אותו תרצי ללמוד, כיצד לממש ולהגשים רעיון או חלום שיש לך - במפגשי אימון אישי המתבצעים אחד על אחד, רק את והמאמנת שלך, ההתמקדות היא רק בך ובנושא אותו את מעונינת לקדם, לשפר או לשנות.אנו מזהות ומגדירות ביחד את אותו חלום, חזון שלך ובודקות מה היא הדרך הטובה והמתאימה ביותר עבורך ובהתאם לכך בונות תוכנית פעולה מעשית וממוקדת עבורך עד שחלומך הופך למציאות החדשה של חייך. במפגשים אלו תקבלי תמיכה, הכוונה וליווי רגשיים ומנטליים בזמן התהליך בנוסף לכלים 'פרקטיים', יישומיים. תהליך זה מתאים ורלוונטי לגבי כל נושא ו/או תחום שהיית רוצה לעשות בו שינוי, לפתחו או לממשו ביומיום שלך - כל תחום שבו את מרגישה תקיעות, חוסר איזון, חוסר פוקוס ובהירות, חוסר כיוון ומוטיבציה, אם את מעונינת לחזק ולשפר תחושת שקט פנימי, שלווה ורוגע, תחושת ביטחון עצמי ועוצמה פנימית, אסרטיביות ואומץ. שאלי את עצמך - איזו איכות היית רוצה להוסיף לחייך ?

2. פעולות. כל אדם חייב שתהיה לו מטרה, יעד, משהו לשאוף אליו, חלום, חזון, משהו שיגרום לו להתכוונן אליו מבחינת המחשבה והאנרגיה שלו כדי לממשו ולהגשימו במציאות חייו.לשם כך יש לפעול, ליישם במציאות היומיומית משימות מוגדרות, ברורות וממוקדות, כאלו שיובילו לכך שהרעיון או המטרה אכן יתממשו, כיוון שמודעות וידע לא מספיקים למימושם. היתרון כאן הוא האופי האישי- הוליסטי שמשלב כלים טיפוליים למציאת דרכי הפעולה המותאמים במיוחד לך, מכוונים למטרה אותה את מבקשת להשיג וניתנים ליישום בכל תחום אחר בחיים אותו את רוצה לקדם, לשפר ולמגנט לחייך. את לומדת לפתח כישורים ויכולת לממש את חלומותייך ובכך מעצימה את עצמך ויוצרת מחדש את מציאות חייך. דוגמא למשימה שמתאמנת יכולה לקבל במסגרת האימון האישי, אם ברצונה לקדם פרוייקט חדש או תקוע כלשהוא, כמו לסיים כתיבה של עבודה סמינריונית, ספר, להכין כרטיס ביקור וכו', היא לכתוב רשימה של ראשי פרקים או הגדרות שצצות במחשבה, כל דבר, ל"שים" על הנייר וביחד אנו מעבדות את אותה רשימה עד שהיא מתבהרת ומתגבשת לפרופיל ברור שניתן לקדם אותו שלב אחר שלב עד להשלמתו. בתהליך זה, יתקיימו גם אבחנה וגם טיפול של שאר המישורים כגון הנפשי, המנטלי והאנרגטי על מנת לאתר ולשחרר את החסמים הקיימים במישורים הללו המעכבים התקדמות, צמיחה ושינוי. חשבי, בינך לבין עצמך, על רעיון או פרוייקט אחד בחייך אותו היית רוצה לקדם בשנה הקרובה - איפה את רואה את עצמך בעוד שנה מהיום בתחום או פרוייקט זה -

3. דמיון יוצר מציאות. האמונות שלנו יוצרות את מציאות חיינו ועתידנו. בדקי לרגע את האמונות שלך - אילו אמונות יש לך לגבי שפע ורווחה, הצלחה, מערכות יחסים, זוגיות, משפחה, חברים, בריאות - האם אילו אמונות מעכבות או מקדמות ותומכות נושאים אלו? דמייני את עצמך כבר כעת מגשימה את משאלת הלב שלך, כאילו היא מתרחשת כרגע ממש בחייך, איך את נראית שם? מה היא התחושה הפנימית שלך שם? באפשרותך לבחור את האמונות שלך ובכך ליצור מחדש את מציאות חייך הטובה ביותר עבורך. אין זה מספיק לחשוב מחשבות חיוביות אלא גם לחוות את התחושה שלהן. אלו עקרונות חוק המשיכה והמגנוט ע"פ ה'סוד' .דוגמא קצרה להמחיש לך מעט כיצד הדבר נעשה: עצמי את ענייך, קחי כמה נשימות עמוקות אל בית החזה והרפי את השרירים, השקיטי לרגע את הראש מכל המחשבות ודמייני מפל של אור מעל ראשך הממלא אותך באור ויוצר כדור אור גדול סביבך ואת בתוכו. את נושמת אור ונושפת אור שמעצים אותך ומחזק אותך. כעת, דמייני את גופך חזק, איתן, עמוד השדרה שלך מואר כולו, את זקופה ומלאת אנרגיה.פקחי את ענייך וחזרי לתודעה הרגילה. קחי את התחושה הזו והיזכרי בה במהלך היום, השבוע ובכל פעם שתרצי להיטען באנרגיה ובהרגשה של חוזק ויציבות פנימיים, בריאות ורוגע.

באהבה,
אורית בוקובזה

אורית בוקובזה
מאמנת רוחנית ומאסטר בהילינג אנרגטי
מלווה בתהליכי מודעות,התפתחות והעצמה אישית
8836620 - 050 orit123@bezeqint.net
http://www.oritor.co.il/
מנהלת פורום מודעות והתפתחות עצמית באתר bwoman.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב