דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ויבמ פיתחו במשותף פתרון אחסון להמשכיות עסקית מלאה לאחר אסון 

מאת    [ 14/01/2009 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 2115 פעמים ]


SANRAD מקבוצת רד-בינת שיתפה פעולה עם יבמ ישראל בפיתוח ה- V-STOR - טכנולוגיה יחודית המבוססת על פתרונות האחסון של יבמ ומשלבת וירטואליזציה של אחסון ושרתים לאבטחת המשכיות עסקית מלאה בזמן התאוששות מאסון. ההשקה בוצעה בכנס חגיגי שנערך בבית יבמ בשיתוף Triple-C ובהשתתפות לקוחות נבחרים ממגוון ענפי התעשייה.

פתרון ה- V-STOR מאפשר לחברות לשמור בקלות וביעילות רבה עותקים סינכרוניים של מערכות מידע באתרים שונים, כאשר האתרים מהווים גיבוי מלא האחד של השני. במקרה של כשל, או אובדן תקשורת, כל השרתים יכולים באופן אוטומטי לחלוטין לגשת לעותק של המידע באתר החלופי. המוצר משלב בצורה יחודית שתי טכנולגויות מתקדמות לאחסון וגישה לנתונים: טכנולוגית רפליקציה מעל Fibre Channel מאפשרת העתקה סינכונית יעילה של הנתונים בין אתרים שונים וטכנולוגיות iSCSI Clustering מאפשרת גישה מהירה ויעילה אל התקני האחסון מעל קווי רשת והעברה מהירה של חיבוריות הגישה מאתר לאתר. השילוב היחודי של שתי הטכנולוגיות ב- V-STOR מאפשר לספק את הפתרון המלא בשליש המחיר של פתרונות מתחרים.

את הכנס פתח מיכאל אורן, מנהל יחידת היחידה לטכנולוגיה גלובלית ביבמ ישראל, שהוקמה ב - 2001 כמיזם חדשני שמטרתו לקדם עסקים משותפים ליבמ עם חברות היי-טק ישראליות ברחבי העולם. אורן הציג את שיתוף הפעולה בין SANRAD לבין יבמ בבניית הפתרון. הדגמת והצגת הפתרון בוצעו ע"י ד"ר אלון כהן, סמנכ"ל ניהול מוצר ב-SANRAD, ואילן מרגלית, מנהל ה- Technical Sales ב-SANRAD. ההדגמה כללה ניתוק פיזי של אתר מכבלי החשמל, והתאוששות מיידית באמצעות V-STOR מאתר חילופי.

"בעיות גישה למרכז הנתונים יכולות להשבית מערכות שלמות, כפי שאנו רואים מעת לעת", אומר עודד אילן, מנכ"ל SANRAD. "שימוש בפתרון ה- V-STOR מאפשר התאוששות מידית ומלאה ממצבים מעין אלו, במיוחד תוך שימוש באינטגרציה של המוצר עם סביבות הווירטואליזציה של Microsoft Hyper-V ו- vmware".

SANRAD, המשתייכת לקבוצת רד, משנה את הדרך בה ארגונים מטמיעים ומנהלים פתרונות אחסון. היא נותנת למנהלי ה-IT פתרון חסכוני ביותר להתאוששות מאסון ופתרונותיה מאפשרים לספק לכל שרת ארגוני יכולות ניהול וקישוריות SAN פתוחה, הטרוגנית ובעלות נמוכה. הטכנולוגיה של החברה מחברת חומרות אחסון שונות ומערכות הפעלה שונות של שרתים בלא השקעות נוספות בתשתיות יקרות. לחברה יש כיום מעל 700 לקוחות בלמעלה מ- 25 מדינות.
אתר: www.sanrad.com
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב