בית החולים הפרטי והיוקרתי 'הרצליה מדיקל סנטר' משדרג את לובי הכניסה ומתקין את פתרון המדיה הדיגיטאלית של חברת YCD מולטימדיה, הכולל MuVi WallTM שמורכב משישה מסכים בגודל 42".
ה - MuVi Wall יקדם את המבקרים בביה"ח, אורחים ומאושפזים, בתכני אווירה מרגיעים, לצד תכנים צבעוניים ומעוררים: צילומי טבע ושקיעות, צילומים מתחת למים, נופים מסביב לעולם - מיערות ואיים טרופיים ועד נופים ארץ ישראליים.
פתרונות המדיה ששולבו בפרויקט, פרי פיתוחה של YCD, כוללים תשתיות, חומרה ותוכנה וכן תכנים שנוצרו במיוחד בסטודיו החברה.YCD מולטימדיה מפתחת פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים לבתי עסק ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות.
"השימוש בטכנולוגיית החברה לצרכי הנעמת האווירה בבתי חולים הוא חשוב הן עבור הנבדקים שזקוקים לאווירה רגועה והן עבור אנשי המרפאה המקבלים את פניהם" אומרת איריס אמיד, מנהלת השיווק של הרצליה מדיקל סנטר. "לובי הכניסה הוא הפנים של בית החולים, והמקום הראשון אליו נחשפים מטופלים בהגיעם. בהתאם, הייתה זו החלטה אסטרטגית להציב בכניסה את ה - MuVi Wall המייצג מעצם טיבו גם יוקרתיות וחדשנות המתאימים לאופיו של בית החולים." מוסיף אביחי מיכאלי, מנהל פעילות YCD מולטימדיה ישראל.
YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד. לפרטים: www.ycdmultimedia.com
ביה"ח הרצליה מדיקל סנטר
בית החולים "הרצליה מדיקל סנטר הינו בית החולים פרטי יוקרתי הנהנה ממוניטין בינ"ל המושך לישראל מטופלים רבים גם מארצות חוץ.
כ - 500 מבכירי הרופאים בישראל, מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות ורופאים בכירים מבצעים בהרצליה מדיקל סנטר כ - 12,000 ניתוחים פרטיים בשנה מהמורכבים ביותר הקיימים ובהם : ניתוחי לב, ניתוחי אורתופדיה מורכבת כדוגמת ניתוחי עמוד שדרה וניתוחי החלפות מפרקים, כירורגיה מורכבת, הסרות גידולים סרטניים, נוירוכירורגיה, גינקולוגיה, אורולוגיה, עיניים, פלסטיקה ועוד. בבית החולים מבצעים הרופאים בדיקות ואבחונים רפואיים במגוון תחומי הרפואה כשלרשותם מגוון מכונים ומעבדות, המצויידים במכשור רפואי חדשני ומתקדם.
סגל בית החולים עובד בהתאם לנהלי איכות מקצועיים קפדניים ביותר, והוא ידוע באיכותו הרפואית הגבוהה בקרב המנתחים והמטופלים כאחד. לפרטים www.hmc.co.il
ה - MuVi Wall יקדם את המבקרים בביה"ח, אורחים ומאושפזים, בתכני אווירה מרגיעים, לצד תכנים צבעוניים ומעוררים: צילומי טבע ושקיעות, צילומים מתחת למים, נופים מסביב לעולם - מיערות ואיים טרופיים ועד נופים ארץ ישראליים.
פתרונות המדיה ששולבו בפרויקט, פרי פיתוחה של YCD, כוללים תשתיות, חומרה ותוכנה וכן תכנים שנוצרו במיוחד בסטודיו החברה.YCD מולטימדיה מפתחת פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים לבתי עסק ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות.
"השימוש בטכנולוגיית החברה לצרכי הנעמת האווירה בבתי חולים הוא חשוב הן עבור הנבדקים שזקוקים לאווירה רגועה והן עבור אנשי המרפאה המקבלים את פניהם" אומרת איריס אמיד, מנהלת השיווק של הרצליה מדיקל סנטר. "לובי הכניסה הוא הפנים של בית החולים, והמקום הראשון אליו נחשפים מטופלים בהגיעם. בהתאם, הייתה זו החלטה אסטרטגית להציב בכניסה את ה - MuVi Wall המייצג מעצם טיבו גם יוקרתיות וחדשנות המתאימים לאופיו של בית החולים." מוסיף אביחי מיכאלי, מנהל פעילות YCD מולטימדיה ישראל.
YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד. לפרטים: www.ycdmultimedia.com
ביה"ח הרצליה מדיקל סנטר
בית החולים "הרצליה מדיקל סנטר הינו בית החולים פרטי יוקרתי הנהנה ממוניטין בינ"ל המושך לישראל מטופלים רבים גם מארצות חוץ.
כ - 500 מבכירי הרופאים בישראל, מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות ורופאים בכירים מבצעים בהרצליה מדיקל סנטר כ - 12,000 ניתוחים פרטיים בשנה מהמורכבים ביותר הקיימים ובהם : ניתוחי לב, ניתוחי אורתופדיה מורכבת כדוגמת ניתוחי עמוד שדרה וניתוחי החלפות מפרקים, כירורגיה מורכבת, הסרות גידולים סרטניים, נוירוכירורגיה, גינקולוגיה, אורולוגיה, עיניים, פלסטיקה ועוד. בבית החולים מבצעים הרופאים בדיקות ואבחונים רפואיים במגוון תחומי הרפואה כשלרשותם מגוון מכונים ומעבדות, המצויידים במכשור רפואי חדשני ומתקדם.
סגל בית החולים עובד בהתאם לנהלי איכות מקצועיים קפדניים ביותר, והוא ידוע באיכותו הרפואית הגבוהה בקרב המנתחים והמטופלים כאחד. לפרטים www.hmc.co.il
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il