דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינדקס אתרים - הוסף אתר לאינדקס 

מאת    [ 12/01/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 5719 פעמים ]

כיום קיימים באינטרנט מספר גדול של אינדקסים אשר מציגים קישורים לאתרים חיצוניים ברשת והשימוש בהם ברובו הינו חינם ללא תשלום. אינדקס (שימושון) נועד למספר שימושים אשר ביניהם שיתוף תכנים, קידום אתרים, שיווק אתרים באופן מקוון ועוד.

השאלה האם כדאי להוסיף אתר לאינדקס אתרים בקשר קידום אתרים, היא שאלה שנשאלה לא מעט ברשת, ופה אנסה לענות לגולשים על שאלה זו.

אם יצא לכם להשתמש בכלי Google Keywords Tool (מידע על נפח חיפושים של מילות מפתח בגוגל), ישנם חיפושים עבור המושגים 'הוסף אתר', 'הוסף אתר חינם לאינדקס וכדומה. הסיבות העיקריות אשר בשבילם וובמסטרים או בעלי אתרים מעוניינים להוסיף אתר לאינדקס אתרים בחינם, נובעת מן העובדה שיש משקל לקישורים אשר מגיעים מאינדקסים של אתרים אלו.

בהקשר של קידום אתרים באינטרנט, כאשר בעל אתר אינטרנט מוסיף קישור לאתר שלו באינדקס, הוא מקבל קישור חד-כיווני אשר מיוצג בקטגוריה רלוונטית לנושא של האתר שלו, ולכן המשקל של קישור זה עבור מנועי חיפוש הוא גבוה יותר מאשר קישור אשר נמצא תחת דף אשר הנושא אשר האתר מייצג הינו שונה מן התוכן המוצג באתר.

הוספת אתר לאינדקס אתרים גם טובה עבור שיווק רשתי, כאשר גולשים מחפשים אתר באינדקס אתרים תחת קטגוריה מסויימת כגון עורכי דין, יוכלו להגיע בקלות אל האתר המיוחל.

כיום אפשר למצוא אינדקס אתרים חינם ברשת בקלות, כי קיימים לא מעט אינדקסים כאלו, אך מעטים הם אינדקסים איכותיים, אשר המשקל שלהם עבור מנועי חיפוש הינו גדול. אחד מהאינדקסים הגדולים בעולם נקרא dmoz, ואין אתר שלא מייחל לעצמו להופיע באינדקס זה, מתוך החשיבות שיש להופעה שם עבור מנוע חיפוש גוגל.

כיום תוכל להוסיף אתר לאינדקס בקלות או למספר אינדקסים ע"י כתיבה של המונח "הוסף אתר בחינם", "הוסף אתר לאינדקס אתרים" וכדומה, ותוצאות החיפוש של מנועי חיפוש יניבו לך אתרים אשר אליהם תוכל להוסיף אתר האתר.

יש אינדקסים שונים ברשת, אשר חלקם מייצגים נישות שונות כגון:

אינדקס עסקים - אינדקס אשר מיועד בעיקר לשוק העיסקי, אפשר להוסיף אתרים עסקיים או שיווקיים לאינדקס שכזה, אך אתרים פרטיים או בלוגים אישיים אשר לא קשורים לנושא לא התקבלו.

אינדקס עורכי דין - אינדקס אשר מיועד עבור אתרים אשר שייכים לתחום חוק, משפט או אתרים פרטיים של עורכי דין ברשת האינטרנט.

אינדקס משחקים - אינדקס אשר הייעוד שלו הוא עבור משחקי מחשב, גיימינג, תוכנות מחשב וכדומה.

כיום ישנם אינדקסים חשובים ברשת כמו אינדקס של אתר תפוז, נענע או ynet. ישנם ברשת גם כאלה בתשלום, אשר לפני שאתם מוסיפים אתר לשם ומשלמים כסף על כך, כדי לבדוק האם האינדקס עצמו איכותי, כמה מבקרים בו מידי חודש, ה-PageRank שלו והאם הקישור הישיר לאתר שלכם הוא מסוג follow, אשר מעיד על הצבעה (דירוג) עבור האתר שלכם, כך שזה יעזור לכם בקידום האתר שלכם במנועי חיפוש.

אנו ממליצים לכם להתחיל באינדקס אתרים חינם, ולבדוק את הדירוג שלכם וכמות הכניסות הישירות לאתר שלכם לפני שאתם פונים אל אינדקסי אתרים בתשלום.
אינדקס אתרים כותרות - הוסף אתר חינם לאינדקס ללא תשלום - אינדקס ישראלי מוביל עם קישור מקדם הכולל קטגוריות של עורכי דין, עסקים, בריאות, בידור, סלולר ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב