התעשייה שלנו מורכבת בעיקרה משיווק ומנהיגות.אלו הם שני הפרמטרים שמפיץ בשיוק רשתי חייב לשלוט בהם.
זוהי תעשייה של מצליחנים, אנשים שלוקחים את העסק שלהם לשלב הבא, ומתמקצעים בתחום בין אם זה בחברת הרבלייף,מונה וי, וימה, נוסקין, ואחרות...
אין אנו זקוקים לעוד חובבן בתחום, כאלה יש הרבה מאוד.
הפעם רציתי לשתף אותך בחלק הבלתי נראה של ההצלחה בתחום השיווק הרשתי.
אני מתכוון לתחום ההתפתחות האישית שלך בתוך העסק. או במילים אחרות "רמת ההשקעה בעצמך", עסק של שיווק רשתי הוא אתה קודם כל, ולכן עליך להשקיע בעצמך הרבה יותר ממה שאתה משקיע בעסק שלך.
רק כאשר התחלתי להשקיע בעצמי , העסק התחיל לפרוח.
בתור יזם בחברת שיווק רב שכבתי , בטח כבר הבנת שאתה חייב תעוזה, שאיפה בוערת, והתמדה בכדי לשחק במגרש של הגדולים.
האנשים שפיתחו את האיכויות שבתוכם הם אלה שמסוגלים "למגנט" אנשים אליהם. הם פותרים בעיות ואינם נרתעים מן האתגרים שבדרך. הם מצליחים מכיוון שהם השקיעו בהתפתחות האישית שלהם, ולא עצרו עד שהגיעו ליעדים שאליהם התחייבו.
הנקודה היא : אם לא נפתח את עצמנו ונשפר את היכולות האישיות, אם לא נלמד כיצד לגרום למועמדים להגיע אלינו, אם לא נייעל את שיטת השיווק, המנהיגות וההתפתחות האישית שלנו, סביר להניח שלא נתקדם, אלא נלך אחורה.
עצתי בעניין : זהה את המגבלה שלך, מה ש"תוקע" את העסק שלך כיום. משהו אחד שאם היית משפר אותו, העסק היה צומח.
ועכשיו צא לפעולה, לך אל אלו שיש להם את הפתרון, למד מהם, יישם את מה שלמדת עד שתגיע לתוצאות הרצויות.
איננו מוגבלים, תמיד יש לאן לשאוף ולהגיע, אחד הדברים היפים בשיווק רישתי הוא שתמיד ישנה עוד פסגה שאותה ניתן לכבוש. המצליחנים הם אלו שמרימים את הכפפה, מסמנים את הפסגה הבאה, ולא עוצרים בדרך עד שמגיעים אליה.
אז איפה אתה היום - האם גם אתה נמנה עם המצליחנים ?
מהו הדבר שהחלטת לשפר בעסק שלך - ומתי אתה יוצר קשר עם זה שיש לו את הפתרונות - מתי אתה יוצא לפעולה ופועל בדרך בה פועלים מצליחנים ?
בכדי ללמוד את סודות ההצלחה בשיטה החדשה, תוכל להיכנס לאתר המופיע בחתימה
שלך אסף
"כל האמת על כיצד לרשת"
זוהי תעשייה של מצליחנים, אנשים שלוקחים את העסק שלהם לשלב הבא, ומתמקצעים בתחום בין אם זה בחברת הרבלייף,מונה וי, וימה, נוסקין, ואחרות...
אין אנו זקוקים לעוד חובבן בתחום, כאלה יש הרבה מאוד.
הפעם רציתי לשתף אותך בחלק הבלתי נראה של ההצלחה בתחום השיווק הרשתי.
אני מתכוון לתחום ההתפתחות האישית שלך בתוך העסק. או במילים אחרות "רמת ההשקעה בעצמך", עסק של שיווק רשתי הוא אתה קודם כל, ולכן עליך להשקיע בעצמך הרבה יותר ממה שאתה משקיע בעסק שלך.
רק כאשר התחלתי להשקיע בעצמי , העסק התחיל לפרוח.
בתור יזם בחברת שיווק רב שכבתי , בטח כבר הבנת שאתה חייב תעוזה, שאיפה בוערת, והתמדה בכדי לשחק במגרש של הגדולים.
האנשים שפיתחו את האיכויות שבתוכם הם אלה שמסוגלים "למגנט" אנשים אליהם. הם פותרים בעיות ואינם נרתעים מן האתגרים שבדרך. הם מצליחים מכיוון שהם השקיעו בהתפתחות האישית שלהם, ולא עצרו עד שהגיעו ליעדים שאליהם התחייבו.
הנקודה היא : אם לא נפתח את עצמנו ונשפר את היכולות האישיות, אם לא נלמד כיצד לגרום למועמדים להגיע אלינו, אם לא נייעל את שיטת השיווק, המנהיגות וההתפתחות האישית שלנו, סביר להניח שלא נתקדם, אלא נלך אחורה.
עצתי בעניין : זהה את המגבלה שלך, מה ש"תוקע" את העסק שלך כיום. משהו אחד שאם היית משפר אותו, העסק היה צומח.
ועכשיו צא לפעולה, לך אל אלו שיש להם את הפתרון, למד מהם, יישם את מה שלמדת עד שתגיע לתוצאות הרצויות.
איננו מוגבלים, תמיד יש לאן לשאוף ולהגיע, אחד הדברים היפים בשיווק רישתי הוא שתמיד ישנה עוד פסגה שאותה ניתן לכבוש. המצליחנים הם אלו שמרימים את הכפפה, מסמנים את הפסגה הבאה, ולא עוצרים בדרך עד שמגיעים אליה.
אז איפה אתה היום - האם גם אתה נמנה עם המצליחנים ?
מהו הדבר שהחלטת לשפר בעסק שלך - ומתי אתה יוצר קשר עם זה שיש לו את הפתרונות - מתי אתה יוצא לפעולה ופועל בדרך בה פועלים מצליחנים ?
בכדי ללמוד את סודות ההצלחה בשיטה החדשה, תוכל להיכנס לאתר המופיע בחתימה
שלך אסף
"כל האמת על כיצד לרשת"