דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההבדל בין ראש גדול, ראש קטן וראש טוב? 

מאת    [ 10/01/2009 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 6096 פעמים ]



מה ההבדל בין ראש גדול, ראש קטן וראש טוב? / מאת יואב ברנזון



ראש קטן

אנשים בעלי ראש קטן הם אנשים שחיים בצורה רדומה. הם מנמנמים דרך החיים, קשה להם להתמודד ולהתעמת עם מצבים לא נוחים, הם מתקשים להסתכל על התמונה הכוללת והם מעדיפים לחיות את הרגע.

אנשים בעלי ראש קטן הם אנשים שהרבה פעמים "לא נעים" להם לדרוש או להגיד מה הם באמת מרגישים, הם פוחדים מעימותים עם אחרים, הם אינם חושבים על דברים מראש, הם רגילים שאחרים מטפלים בבעיות שלהם, הם בורחים מאחריות, הם תקועים בחיים שלהם ומפחדים לנקוט עמדה, להתעצם, להאמין שהם שווים ושיש להם זכות לתפוס מקום גדול יותר בחיים ממה שהם תופסים כרגע.


ראש גדול




אנשים בעלי ראש גדול הם אנשים היסטריים ורגשניים שחיים בעירנות גדולה מדי. הם ששים לכל עימות, הם רואים רק את התמונה הגדולה, הם היסטריים ואימפולסיביים והם אינם נותנים לעצמם להירגע, לנוח וקצת להעלים עין.

אנשים בעלי ראש גדול הם אנשים שיש להם ביטחון עצמי מוגזם, הם בטוחים שהם מסוגלים לפתור את כל בעיות העולם ברגע אחד, הם מתערבים לאחרים בחיים, הם מייד מציעים לעזור או להשפיע מבלי לשמור על גבולות, הם נוקטים עמדות ודעות קיצוניות, הם בטוחים שהם הכי חזקים והם מרשים לעצמם לתפוס מקום גדול מדי בחיים שלהם, כאילו היו חמישה אנשים.



ראש טוב


אנשים בעלי ראש טוב הם אנשים יציבים ושקולים, אנשים נינוחים וחיוביים בעלי ניסיון חיים ואינטליגנציית חיים. לאנשים בעלי ראש טוב אין רגשי נחיתות כמו לאנשים עם ראש קטן ואין להם תחושת גדלות כמו לאנשים עם ראש גדול.

אנשים בעלי ראש טוב הם אנשים בעלי ביטחון עצמי יציב, הם שומרים על גבולות, הם יודעים לדאוג לעצמם, הם מכבדים אחרים, הם אינם מתערבים לאחרים בחיים אם לא התבקשו לכך, הם אחראיים ושקולים, הם יודעים לעשות דברים כפי שצריך והם יודעים להינות מהחיים. הם מספיק צנועים ושקטים מצד אחד אך יעילים, חיוביים וזורמים מצד שני.




להקטין או להגדיל ראש

לא כולם צריכים להגדיל ראש ולא כולם צריכים להקטין ראש. הכל תלוי במי שאתם ובמה שהורגלתם במשך השנים שבהם אתם חיים.

אם אתם אנשים בעלי ראש קטן - עליכם ללמוד להגדיל ראש, להתעצם ולהגיע לאיזון. לעומת זאת, אם אתם אנשים בעלי ראש גדול - עליכם ללמוד כיצד להקטין ראש כדי לשמור על האיזון הנכון עבורכם.



וטיפ לסיום: אדם שמעורב מדי בחיים של אחרים הוא אדם שצריך להקטין ראש וללמוד להיות קצת יותר אפטי לאחרים ויותר אמפטי לעניינים שלו. אדם אפטי, מנותק או אוטיסט הוא אדם שחייב להגדיל ראש, להתעורר ולהתחיל לגלות מעורבות גדולה יותר בחיים שלו.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב