דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם ההזדמנות של HERBALIFE היא חוקית או שהיא פירמידה? 

מאת    [ 09/01/2009 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 3276 פעמים ]

חברת HERBALIFE נוסדה בשנת 1980 על ידי בחור צעיר בשם Mark Hughes. אחרי שנתיים חברת HERBALIFE כבר יצאה מחוץ לארה"ב והתחילה להקים סניפים בכל רחבי העולם ולהציע את ההזדמנות לחיים יותר טובים למאות אלפי אנשים. בשנת 1996 החברה סגרה מחזור מכירות שנתי של מיליארד דולר במכירות והיא מעסיקה כיום יותר מ 3,500 אלף עובדים בכל רחבי העולם. לכן אני חושב ש HERBALIFE היא הזדמנות חוקית, כי אם היא הייתה באמת פירמידה - היא הייתה נסגרת כבר מזמן.
לחברה יש מגוון רחב של מוצרים, בעיקר מוצרי הרזייה ובקרת משקל. תוספי מולטי ויטמין, משפרי אנרגיה וטבליות צמחי מרפא שונות. למרבה הצער לא כל הדרך הייתה קלה. ארגון ה FDA בארה"ב פרסם שחברת HERBALIFE מטעה את הלקוחות שלך בפרסום של המוצרים ושהתקבלו עדויות לכך שהמוצרים גורמים לבעיות כמו :שלשולים,עצירות, בחילות, כאבי ראש ופלפיטציות. לאחר בדיקה של הרכיבים במוצרים התגלו כמויות גדולות של משלשלים וריכוז גבוהה של קפאין.

כמובן שכל הפרסום השלילי גרם להפסדים גדולים, אך החברה הצליחה לשרוד בגלל כל המכירות שהיא עשתה בכל רחבי העולם. מאז חברת HERBALIFE המשיכה לצמוח בכל רחבי העולם והיא ממשיכה להיות אחת חברות השיווק הרשתי הוותיקות והמובילות בתעשייה.
למרות שלחברה היו ירידות קשות ובעיות במוצרים לא הייתי מגדיר אותה כפירמידה, המשקיעים לא ברחו עם הכסף ויש קו מוצרים שפותח על ידי החברה שעונה על צרכים חזקים בשוק.
לכן HERBALIFE היא חברה חוקית וההזדמנות שם היא אמיתית.

למרות זאת, הרבה מאוד אנשים שפונים לשיווק רשתי כדי להשלים את ההכנסה שלהם אינם מצטרפים ל HERBALIFE משום שהיא חברה ישנה, עם תוכנית תגמול חלשה, מוצרים שאינם מעוררים באזז בשוק ועוד...
אם אתה מחפש חברת שיווק רשתי כדי להצטרף אליה, הדברים שבהם אתה באמת צריך להתרכז הם - מי הוא החונך שיצרף אותך ומה היא שיטת השיווק שלו.
בחברות כמו HERBALIFE שיטות השיווק הן די ישנות והרבה מאוד אנשים לא מצליחים להרוויח כסף בגללן - אתה צריך למצוא חונך טוב לפני שאתה מוצא הזדמנות טובה.


אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך בהרבלייף, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד





איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב