דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 טיפים כדי לבנות את העסק שלך בהרבלייף 

מאת    [ 09/01/2009 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2550 פעמים ]

אם אתה מנסה לבנות את העסק של הרבלייף לפי השיטות של החברה שלך - אתה הולך למצוא את עצמך תוך כמה חודשים במינוס. השיטות הישנות לבנייה של עסק בשיווק רשתי אינן אפקטיביות יותר אך הן עדין נמצאות בשימוש אצל הרבה מאוד מפיצים בחברות ותיקות כמו הרבלייף.
זה לא סוד ש 90% מהמפיצים בחברות שיווק רשתי כמו הרבלייף אינם מרווחים כסף, הסיבה היא ברורה - הם לא עובדים לפי עקרונות שיווק נכונים והם אינם משתמשים במערכות שיווק שתמצא עבורם מועמדים.

אני החלטתי לא להצטרף להרבלייף בגלל מספר סיבות, אחת מהן היא שהמפיצים הבכירים אינם מודעים בכלל לעובדה ששיטות השיווק שהם מלמדים רק גורמות נזק למפיצים שלהם.
כול הכנסים מלאים בהייפ מלא בהתלהבות אשר מרעיל את המפיצים להוציא עוד כסף מהכיס - ללא כל תמורה.
אבל אם אתה עדין בוחר ללכת ולהקים עסק בחברה כמו הרבלייף, הנה כמה טיפים שיעזרו לך:

תיכנס לארגון שיש בו שיטת עבודה בדוקה ומוכחת להצלחה - תראה האם מפיצים חדשים באמת מצליחים להגיע לרווח בחודשיים הראשונים שלהם. אם לא, תבדוק למה. תברר מי הם המנהיגים של אותו ארגון ומה הם יכולים להציע לך בתור, איזה חומרי הדרכה קיימים לחברי הצוות ומה הם אמצעי השיווק שבו הארגון משתמש. כל השאלות הללו יראו לך האם אתה עומד מול אנשים רציניים או סתם מעודדות של הרבלייף.

כאשר אתה מתחיל לעבוד, רוב הסיכויים שהחונך שלך יבקש ממך להכין רשימה של מועמדים לעסק מ"השוק החם" שלך, כלומר - חברים וקרובי משפחה, עמיתים לעבודה ועוד... אלו הם אנשים שאליהם אתה צריך לפנות עם ההזדמנות העסקית.
זהו צעד נכון, אבל, הוא נכון רק כלפי המועמדים שבאמת יכולים להצליח בעסק.
כלומר - אתה צריך למצוא את האנשים המתאימים לעסק הזה, לא כל אחד יכול להיות משווק רשתי, זה מקצוע מאוד מורכב שבדרך כלל רק אנשים עם מנטליות של יזמים מצליחים בו.
אז אתה צריך לאתר את האנשים שחושבים בצורה זו ולתת להם לבחון את העסק שלך.
הדרך לזהות האם הם האנשים הנכונים היא להעביר אותם דרך משפך המכירה הסטנדרטי של הארגון שלך ולראות האם הם מגיבים למסר של ההזדמנות.

הדבר השלישי שאתה צריך הוא מסלול ברור אל היעד שלך. כלומר - תוכנית עבודה. אתה צריך לדעת בדיוק כמה כסף אתה הולך להשקיע וכמה שעות עבודה אתה צריך לתת כדי להחזיר את ההשקעה שלך בעסק.
אתה צריך לנתח את תוכנית התגמול של החברה שלך ולבנות סביבה את שיטת העבודה שלך כדי שאתה תוכל להגשים את העלייה בדרגות, בונוסים כספיים ועוד...
אתה חייב לדעת כמה אנשים אתה צריך לצרף, איזה נפח אתה צריך כדי להגיע לדרגה הבאה ואז לבנות תוכנית כדי להגיע לשם. מה שרוב האנשים עושים הוא לשער מה צריך, או שהם פשוט "זורמים" ועושים מה שיוצא להם.
שיווק רשתי הוא עסק מאוד מיוחד משום שכמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו להצטרף אליו, אך זהו גם החיסרון שלו, כאשר אתה מצרף אנשים שלא מבינים כלום בשיווק ושאין להם את הכישורים הנכונים להצלחה - אין להם סיכוי להגיע אל המטרות שלהם, לא משנה כמה הם יתלהבו מההזדמנות.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך בהרבלייף, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד


איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב