דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוסים ועובדות בקידום אתרים 

מאת    [ 09/01/2009 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2350 פעמים ]

 

בעשור שחלף מאז המצאת מנוע החיפוש, התפתח נושא קידום אתרים (SEO).

אולם עדיין ישנו מידע מיושן או מופרך המועבר מפה לאוזן ויכול לפגוע במיקומי האתר שלכם.

המיתוסים והטכניקות המיושנות יכולים להתחלק למס' קטגוריות נרחבות:


    • צפיפות מילות מפתח: ישנו מספר לא מבוטל של סברות ברחבי האינטרנט הטוען כי כאשר מגיעים לכמות המופעים המושלמת של מילה בתוכן מסוים, אתרכם יתקדם בתוצאות החיפוש עבור אותה המילה.
    אמנם ישנה חשיבות רבה לציון מילת המפתח לאורך התוכן על מנת שהיא תחשב רלוונטית לאותו עמוד, אבל הוספה מלאכותית של המילה והגברת המופעים שלה יכולה להיות טעות.
    ראשית כל, צעד כזה סביר שיוריד את איכות התוכן ושנית, אתרכם יכול להיות מסומן ע"י מנועי החיפוש כאתר "זבל" ובעצם לרדת בדירוג תוצאות החיפוש.
    • תגית הכותרת ותגיות Meta: העמסת מילות מפתח בכותרת העמוד ובתגיות ה Meta היא אמצעי קידום שעבר זמנו וגם הוא בעל סיכויים גבוהים לגרום לאתרכם להיות מתוייג כאתר "זבל". זיכרו שעליכם להוסיף אך ורק מילים רלוונטיות לתוכן שלכם ולמה שהגולשים שלכם מחפשים.
    • קישורים: ישנן חברות ומקדמי אתרים רבים שיקשרו את אתרכם עם מערכות ואתרי החלפות קישורים. מאחר ומנועי חיפוש מנהלים מעקב אחרי אתרים אלה והשימוש בהם נחשב לבלתי חוקי בעולמם,  ישנו סיכוי סביר כי הופעה במאגרים שכאלה תפגע במיקומכם ותגרור ירידה במיקומכם בתוצאות החיפוש.
    • רישום למנועי חיפוש: בעבר, רישום אתרכם למנועי חיפוש היה תהליך ארוך ומייגע שהיה נחוץ כדי להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. כיום, הדבר אינו נדרש לחלוטין, שכן מנועי החיפוש מחפשים אחר אתרים חדשים באופן קבוע. במידה והם אינם מאתרים את אתרכם במהרה, הליך הרישום הידני הוא פשוט וכמות המנועים החולשים על נתחו הרחב של השוק היא מצומצמת.

לעומת כל מה שצויין עד כה, ישנן מספר אסטרטגיות עכשוויות להתקדמות במעלה תוצאות החיפוש וכצפוי, יישומן קשה יותר ומצריך זמן רב יותר מהמיתוסים שצוינו לפני כן.


    • תוכן ייחודי: אספקה לגולשים של תוכן איכותי ובעל ערך, ייחודי ומקורי, היא הדרך הטובה ביותר למשיכת גולשים ומנועי חיפוש לאתרכם. במידה ואתרכם מכיל מידע הנמשך מאתרים אחרים, הגשת ערך מוסף, בין אם הערות, ניתוח או שירותים נלווים לגולש, יכולים לעשות את ההבדל.
    • הובלה: יחד עם תוכן ייחודי, הצגתכם כמובילים ומומחים בתחומכם היא דרך מצויינת להגברת כמות הקישורים הנכנסים לאתרכם. יש לכם את האפשרות להפוך למובילים בעצמכם או להציג תכנים או סיקורים של מומחים בעלי שם מאותו התחום. בצורה כזו פופולאריות האתר רק תגבר.
    • נטוורקינג: כבעלי אתר, יצירת קשרים עסקיים יכולה לתרום לכם בשני מישורים בתחום קידום האתרים - קבלת קישורים או קבלת תכנים איכותיים לאתרכם.
    • קובץ Robots.txt: שמירה על קובץ robots.txt עדכני, מוגדר כהלכה ומדוייק, יכולה להקל רבות על קיטלוג אתרכם במנועי החיפוש. הקמת אתר בעל מבנה ידידותי למשתמש (וכתוצאה מכך ידידותי למנועי חיפוש) יכולה לתת לאתרכם יתרון ששווה להשקיע בו.

חשוב לזכור כי מפתחי מנועי החיפוש שמו לנגד עיניהם מטרה אחת והיא לספק לגולשים תוצאות איכותיות - הם מספיק חכמים כדי לאתר ניסיונות להתל בהם.

תווית - קידום אמנים ומוסיקה
משרד יחסי ציבור לתחומי התרבות בכלל והמוסיקה בפרט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב