דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ירוקות 

מאת    [ 07/01/2009 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 4806 פעמים ]

חג חנוכה כבר מאחורינו והנה אנו יכולים לראות כיצד חג פסח מתקרב לעברינו בצעדי ענק. חג פסח הוא החג של המתנות הגדולות מתנות לעורכי הסדר, מתנות לוועדי עובדים ועוד.

אז לפני שאתם יוצאים לשופינג של מתנות לחג , לאהוב או אפילו לכבוד דייט , מדוע שלא תצטרפו לטרנד הירוק ותקנו מתנה ירוקה ואקולוגית שאינה מזהמת את הסביבה ומשדרת טאץ של מיוחדות.

מה זה בדיוק מתנה ירוקה - מתנה ירוקה עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה, שאינם מזהמים את הסביבה. מתנה כזו יכולה להיות עשויה מחומרים ממוחזרים או מחומרים אורגניים כמו בדים אורגניים.

ההתפתחות של הטרנד הירוק הביאה להתפתחות של סוגים שונים של מתנות ירוקות שמתאימות לכל אירוע ולכל חג.

ניתן למצוא כיום מתנות ירוקות בתחום האופנה, עיצוב הבית, צעצועים , פריטים וחפצים לבית, וקוסמטיקה. אז הנה לכם כמה דוגמאות של מתנות ירוקות שישמחו את כל מי שיקבל אותן בחג הפסח.

 

מתנות ירוקות בתחום האופנה וההנעלה – הטרנד הירוק חודר אט אט גם לתחום ההנעלה והאופנה, כיום ניתן למצוא בגדים העשויים מבדים אורגניים, כמו כותנה אורגנית, בנוסף לכך ישנם חנויות מיוחדות המוכרות נעלים העשויים מחומרים ממוחזרים כמו שעם, או צמיגים בנוסף לכך ניתן לקנות היום תיקים ירוקים העשויים מחומרים ממוחזרים כמו צמיגים או בדים.

הבגדים הירוקים אינם זולים אך הם מיוחדים. אדם שמקבל מתנה ירוקה בצורת בגד או תיק ירוק יודע שמי שהעניק לו את המתנה הקדיש מחשבה רבה לבחירת המתנה .

 

מתנות לילדים- גם ענף המשחקים והצעצועים לילדים הופך לאט לאט להיות ירוק יותר ומציע פחות צעצועים העשויים מפלסטיק בלתי מתכלה ויותר צעצועים העשויים מחומרים ידידותיים לסביבה כמו במבוק, עץ, שעווה , בנוסף לכך הצעצועים הללו משתמשים בדבק ובצבעים שהם ידידותיים לסביבה ואינם כוללים חומרים כימיים מזיקים.

 

מתנות בתחום הקוסמטיקה – תחום הקוסמטיקה הירוקה הוא תחום שהתפתח בשנים האחרונות ונמצא בתנופה כל הזמן. כיום ניתן למצוא מתנות ירוקות של מוצרי קוסמטיקה ירוקים ליולדת, מוצרי קוסמטיקה ירוקים לגבר ומוצרי קוסמטיקה ירוקים לאישה. כל המוצרים עשויים מחומרים טבעיים ללא עירוב של חומרים כימיים מזיקים. מי שיחפש יוכל למצוא שפע של סבונים, קרמים למינהם, ערכות טיפוח, מוצרי איפור ירוקים  ועוד מוצרים קוסמטיים שכולם ירוקים ועשויים מחומרים טבעיים.

 

מתנות לבית – ישנו כיום שפע של מוצרים שונים לבית העשויים מחומרים ממוחזרים כמו במבוק, עץ, וקש. ניתן למצוא כיום סלסלות אחסון, פמוטים, גופי תאורה אקולוגיים, שולחנות או כסאות אקולוגיים העשויים מחומרים ממוחזרים ועוד ועוד מגוון רחב של פריטים ירוקים לבית.

מתנות לא שגרתיות – מי אמר שחייבים לקנות מתנה שגרתית לחג מה רע בלקנות ערכת הנבטה להנבטת קטניות, או ערכה לשתילת זרעים והנבטת הזרעים, מה רע בלעשות מנוי למגזין ירוק שעוסק בעניני אקולוגיה. ומה רע בלהעניק מתנה של ערכת קמפינג שתתן למקבל המתנה תמריץ לבצע יותר  טיולי קמפינג.

מתנות ירוקות שאינן שגרתיות יכולות להיות מיוחדות יותר עבור מי שמקבל את המתנה.

 

מתנות ירוקות מתאימות לכל מי שהטרנד הירוק מדבר אליו והוא תומך נלהב בשמירה על איכות סביבה.החסרון היחיד של מתנות ירוקות הוא העלות שלהן שהיא בד"כ יקרה יותר ממתנות רגילות.

כעת כל שנותר לכם הוא לחשוב טוב טוב איזה מתנה ירוקה הכי מתאימה לסבא ולסבתא או לחם והחמה שאמורים לערוך את הסדר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב