דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ שבועי: 9-15 בינואר 2009 

מאת    [ 07/01/2009 ]

מילים במאמר: 1141   [ נצפה 4461 פעמים ]


תחזית שבועית לתקופה שבין 9 - 15 בינואר 2009
מאת האסטרולוגית: חוה מזר

טלה
אתם בתקופה מתוחה והדבר יבוא לידי ביטוי בתחושה של כבדות ושל קושי במיוחד לקראת ירח מלא בימי סוף השבוע ותחילתו. תצטרכו להשקיע יותר כדי לשמור על קור רוח, ו/או על מעמדכם, לכן דרושה משמעת עצמית בכל תחום מריר ומפריע בחייכם.
ירח מלא: יש עליכם זווית בוחנת, מבקרת, נוקשה. חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה, ובמקביל, להיות זהירים במה שאתם אומרים ולמי. אמירה מתוך רוגז עלולה לפגוע במישהו ולהוביל אותו לפעולה שעלולה להזיק לכם. זכרו כי התחום המקצועי מציע אתגרים חדשים שמחייבים יותר זמן ומאמץ אך יש לשכלל משמעת עצמית כדי לשמור על יציבות וביטחון.

שור
בימי סוף השבוע ותחילתו תחוו ימים הישגיים, בהם תשתפר ההרגשה, לכן יש אפשרות גם לחזור לפרופורציות הנכונות. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות, או שאנשים בעלי עוצמה יצרו אתכם קשר ותהיה אווירה של התחדשות ולקיחת סיכונים.
קריירה: לבני המזל מביניכם ייתכן שינוי במעמד, סגלו גישה רצינית ואחראית. ייתכנו סיכויים לקידום והתייחסות לכישרונכם, שיאפשרו לכם לפנות יותר זמן לעניינים אחרים ולהתארגן בצורה טובה ויעילה יותר. ימים אלה חשובים לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים.
זהירות: כוכב מרקורי בנסיגה בבית הקריירה שלכם עד ה- 2 בפברואר מתריע מפני ריבים מקצועיים וטעויות נלוות, ובמקביל, שימו לב לתחום הפיננסי שלכם.

תאומים
לתאומים חסרי המנוח אין סבלנות ללחצים ולעומסים המלווים תקופה זו. סוף השבוע ותחילתו מתיש אתכם. חוסר הוודאות שאופף אתכם נותן בכם נטייה להיות קצת ביקורתיים, חריפים, ציניים וחדים, כמו גם לתקשורת אגרסיבית ועימותים עם סמכויות או הסביבה. חשוב לגלות סבלנות ואיפוק ולספור עד עשר לפני שמתפרצים.
כוכבכם מרקורי: יימצא בנסיגה עד ה-2 בפברואר. מצב זה דורש מכם עירנות וזהירות בכל מה שקשור לענייני תקשורת ונסיעות.
כספים: נושאים כספיים ידרשו מכם הן יציבות והן הקדשת תשומת לב להזדמנויות כלכליות שבדרך, שיביאו לקידומכם הכלכלי. אבל בשלב זה מומלץ להיות ענייניים ומחושבים כדי להימנע מסיכונים עתידיים.

סרטן
ירח מלא במזלכם בימי סוף השבוע ותחילתו יצ'פר אחדים מכם אך יכניס את אחרים למתח, במיוחד אלה המתמודדים עם מצבי משבר ו/או קונפליקט. אתם חשים לעיתים שהדברים תקועים ושהסביבה שלכם לא משדרת יציבות וקביעות. אין כל נכונות להתפשר והתגובות קיצוניות, בכל מקרה, אי-אפשר להימנע מעימות.
רגיעה: אלה מכם שסבלו ממתח ביחסיהם ירגישו הקלה והזדמנות לטפל בקשר בנימה יותר הרמונית. פשוט הסביבה שלכם היא זו שעלולה לשדר חוסר זהירות ויציבות.
רגשות ועסקים: שלבו עסקים עם הנאה וצאו לבלות. אל תתנו לשום מתח שלכם או של מישהו מולכם לתת את הטון.

אריה
בימי סוף השבוע ותחילתו מומלץ לא להעמיס על הגוף טרדות פסיכוסומטיות, שכן חולשה ועייפות עושים אתכם פסימיים ומלאי דאגות טורדניות. מאחר שענייני בריאות ועבודה יעמדו על הפרק, מומלץ להתעסק בפעילות שתשחרר מכיווץ פיזי מתוח. ייתכן שאתם מתמודדים עם יותר מדי תסכולים בגלל דברים שלא מסתדרים. בעיקר בגלל יותר מדי כעסים שמעוותים לעיתים ראייה נכונה של המצב. ובנוסף כוכב מרקורי יימצא בנסיגה מול מזלכם עד ה- 2 בפברואר. לא יזיק לגלות יותר סלחנות, ואפילו להתעלם לתקופת מה ממה שמפריע.
יום שני: תלווה אתכם תחושה טובה יותר. אתם מרגישים צורך להתאוורר, אבל תתאכזבו אם הדברים לא יסתדרו כרצונכם.

בתולה
ירח מלא בימי סוף השבוע ותחילתו מרמזים כי צפויות חדשות מעודדות, יש אפשרות לקבל הצעה מעניינת וגם לשקול אותה. מומלץ לנצל את הפן העסקי אבל גם לגלות רמה גדולה של מעורבות חברתית. אתגר עסקי או אינטלקטואלי חדש יפעיל אצלכם את כל הפיוזים.
ימים שני ושלישי: מגבירים את העצבנות שלכם ומעצימים את מצבי הרוח שלכם. בנוסף, מצב הרוח שלכם יהיה נתון לתנודות.
כוכבכם מרקורי בנסיגה עד ה- 2 בפברואר עלול לשבש מצבים מבטיחים, הימנעו מביקורתיות.
המישור הסקסי: מעלה לכם את הסומק לפנים. חיי חברה יתפסו חלק חשוב בחייכם, מצב שיוציא אתכם מהשגרה המעיקה שבה הייתם נתונים בחודש שעבר.

מאזניים
ירח מלא בימי סוף השבוע ותחילתו מרמז כי תיתכן רגישות על רקע קונפליקט משפחתי ו/או מקצועי. אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה, שכן בקרוב תעלה אפשרות שתוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם.
מודעות: בימים אלה נבחנות מערכות היחסים שלכם. כדאי לנסות לשמור על הקשרים הקיימים, ואם צריך אז גם להבליג על עקיצות ועלבונות כדי לא לסבול מעוד פרידה מכאיבה שאולי אפשר למנוע אותה. יש נטייה לעצבנות ולחוסר שקט ביחסים, צורך חזק ופתאומי בחופש אישי, ואולי גם קצרים בתקשורת כשדברים לא קורים כפי שרצינו ותכננו. מה עושים - מתאפקים.

עקרב
ימי סוף השבוע הם ימים הנוטעים בכם תקוות מחודשות. זוהי תקופה חיובית לפעילות פיזית, לאנרגיה מבוקרת ולכוונות שיהפכו למעשים בשטח מלווים ברעיונות חדשים לגבי העתיד. בין לבין הימנעו מהערה חסרת טאקט שעלולה לקלקל לכם.
מבט עתידי: אתם מצליחים בזכות כושר שכנוע, קסם אישי ואינטואיציה להשיג הישגים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. מפגש עם אדם בעל עמדה עשוי לגרום לתפנית. יש כאן פעלתנות בצד עשייה, תהיה אווירה של התחדשות ורצון לקחת סיכונים, העיקר לשבור שגרה חונקת. ללהוטים שבכם זוהי תקופה של חיפוש אחר אידיאליזציה בצד חוויה מרגשת והרפתקנית כדי לברוח משגרת הקשר המוכר.

קשת
ענייני כספים תובעניים ובלתי צפויים דורשים את מלוא תשומת הלב שלכם, עד שלעיתים תפקפקו ביכולתכם להתמודד. כדאי להבליג ולא להיגרר לעימותים. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי להקשיב לאינטואיציה וללכת על תחושות הבטן שלכם. אנשים יהיו מאוד ביקורתיים, ולא בקלות יחלצו מהם מילה טובה, וגם אם תעשו עבודה מצוינת תיאלצו להשקיע רבות כדי לזכות בביטויי הערכה.
ירח מלא: היזהרו מבעיה פיננסית שלא צפיתם אותה, במיוחד לקראת סוף השבוע ותחילתו. יש סיכוי לקדם עניינים ולצאת די במזל מתסבוכות שלא נראה להן, פתרון. במקביל הימנעו מהוצאות חריגות עד יעבור זעם.

גדי
זוהי תקופה הישגית מאין כמוה, ירח מלא במזלכם יכול להשפיע לטובה על מצב הרוח, ההרגשה והתנהלות הדברים. ההתפתחות המקצועית שלכם מרכזית עבורכם, דברים יתחילו לזוז ויש מגמה לקדם הזדמנויות ויעדים מבטיחים. האווירה יותר מפרגנת ופחות שיפוטית, אתם מחדדים את כושר הביטוי שלכם ונהנים מאהדה מפרגנת, דבר שנוטע בשאפתנים שבכם תקוות מחזקות. הצורך בהישגים מקצועיים ממשיים בולט מאוד ועבור גדיים רבים, העבודה היא חייהם. יהיה קל יותר בנסיעות, בלימודים ובכל מה שקשור לדיבור וכתיבה.
זהירות: כוכב מרקורי בנסיגה בבית הכספים שלכם מתרה מפני פעילות פיננסית שגויה ומבלבלת.

דלי
חולשה מצטברת והרגשה כללית לא טובה עלולות ללוות אתכם ולהטיל עומס לא רצוי, במיוחד לקראת ימי סוף השבוע ותחילתו.
מרקורי בנסיגה במזלכם: השבוע הקרוב לא יהיה נוח, והדבר יתבטא במיוחד במישור האישי והתקשורתי. בעבודה תצטרכו להשקיע יותר כדי לשמור על מעמדכם והישגיכם. ייתכנו מניפולציות שעלולים להאיץ מגעים חתרניים שיהוו קטליזטור. בנוסף לכך תחושו צורך להביע את דעתכם בגלוי, לבקר ולשנות מה שלא מוצא חן בעיניכם - זו לא דרככם לשבת בשקט ולהמתין עד יעבור זעם. תתקשו לנוח בגלל איזושהי תחושה של אי וודאות, לכן מומלץ לנוח ולהירגע, כדי להימנע מחיבוטי נפש ותחושה מלנכולית.

דגים
ימי סוף השבוע מאפשרים פריצת שיגרה ביחסים חברתיים. במקביל, אתם מחפשים חוויות מרטיטות אך מרגשות כדי לברוח משגרה חונקת. כדאי להתחבר עם ידידים או אנשי מפתח שיעזרו לכם בקידום תוכניות אישיות או עסקיות.
התחום החברתי והיצירתי: מעלים את הרף שלכם לגבהים אדירים ונוטעים בכם רצון ודחף לאתגרים בעלי חזון. כדאי להיענות להזמנות למפגשים. יש לכם קסם אישי רב שיזמן הצלחות עסקיות יפות שיהיו הרבה יותר משמעותיות בעתיד, אבל בשלב זה כדאי להיות דיסקרטיים.
כוכב ונוס: במזלכם עד ה- 3 בפברואר מיטיב עימכם ומדי פעם גם מעלה בכם חיוך, סיפוק ושביעות רצון.

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב