דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילים לחול, יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 06/01/2009 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2644 פעמים ]

הזמנת כרטיסי טיסה לחו"ל היא לא עניין של מה בכך עבור רוב המשפחות בישראל. אומנם זמן פנוי לחופשה והאמצעים הכלכלים לבילוי זמן בחו"ל הם נחלתם של חלק גדול מהאוכלוסייה, אך עם זאת תכנון משוער של טיול עבור משפחה ממוצעת בעלת ארבע נפשות יתחיל בממוצע כשנה לפני היציאה. מסיבה זו, חשוב לבדוק היטב את כל ההיבטים הקשורים להזמנת טיסות לחו"ל, את האפשרויות השונות ואת היתרונות והחסרונות שבכל אחת.

 שיקולים חשובים לפני היציאה

ראשית, במידה והיעד הוא עיר מערבית מרכזית כגון ניו יורק, לונדון או אפילו בנגקוק, אין טעם להשכיר רכב כיוון שבמקומות כאלו ישנן מערכות תחבורה ציבורית מפותחות מאוד ורכב רק יסבך את העניינים ויעיק על המטייל.  שנית, עבור מטיילים צעירים או כאלה אשר לא מחפשים מלונות יוקרתיים ואין ברצונם לבלות הרבה מזמן הטיול בחדר אותו הזמינו, שווה תמיד לבדוק האם ניתן למצוא אכסניות או בתי הארחה ביעד הנסיעה הרצוי. באירלנד לדוגמה, מושג בתי המלון מאוד לא פופולרי והמקומות הנוחים והזולים ביותר הם דווקא בתי הארחה פרטיים אשר לא מארחים יותר מעשרה או עשרים מטיילים בכל זמן נתון. כיוון שחברות הטיולים מעדיפות לעבוד עם רשתות גדולות על מנת לבנות איתן יחסים עסקיים ולזכות בהנחות, לא סביר שישתפו פעולה עם בתי עסק קטנים אלא יעדיפו למצוא בית מלון כלשהו ולהציע אותו כחלק מהדיל, אף שיהיה רחוק ממרכז העיר ויקר יתר על המידה.לבסוף יש את עניין כרטיסי הטיסה. מציאת טיסות לחו"ל במחירים סבירים יכול להפוך לפרויקט רציני ואכן פעמים רבות עדיף להסתמך על חברת הנסיעות ולשלם עמלה במקום להסתבך, אך עם זאת עידן האינטרנט הפך חיפוש בסיסי אחר כרטיסי טיסה לפשוט כל כך שיהיה זה טיפשי שלא לבדוק את האפשרויות לפני הזמנת הטיסות דרך צד שלישי.

העולם הוירטואלי

כיום קיימים מספר לא מועט של אתרים המוקדשים לחיפוש טיסות לחו"ל, חלקם אף מיועדים לקהל הישראלי ותומכים בעברית. חשוב לבדוק בהם את היעד והתאריך הרצוי ולקבל מושג כללי לגבי טווח המחירים. לעתים סוכנות הנסיעות תציע כחלק מהדיל טיסה זולה יותר או נוחה יותר ממה שניתן היה למצוא באינטרנט, אך לא אחת קורים מקרים בהם הטיסה הזולה לכאורה הבאה כחלק מעסקת החבילה, יקרה בהרבה למעשה מאותה טיסה המוצעת דרך אתר ברשת. אומנם, ישנן הרבה סיבות אשר בגללן מחירו של כרטיס טיסה יכול לרדת. לעתים זה עקב ביטול של הרגע האחרון, מקרה בו חברת התעופה מעדיפה להרוויח חזרה את מחיר הכרטיס מאשר להפסיד את כל הכסף ולהמריא עם כיסא ריק לאוויר. במהלך שנת הלימודים ובהעדר חגים, מחירי כרטיסי הטיסות יורדים באופן טבעי עקב ירידה בביקוש וגם זה פן אשר חשוב להיות מודעים אליו. אכן, אופציה נוספת היא שאותו אתר אינטרנט בו מוצעת הטיסה הזולה אינו אמין ולמעשה מוכר כרטיסים לא קיימים או טיסות שלא מובטח שימריאו. עם זאת, יש לציין כי מקרים כאלו קרו בעבר גם עם סוכני הנסיעות. לדוגמא, הפרשה אשר התפרסמה לאחרונה בעיתונות ובה סוכנת אשר עסקה בכרטיסי טיסה לליטא והייתה מוכרת כאמינה במשך שנים, יום אחד פשטה את הרגל וסוכניה נעלמו עם כספם של כמה עשרות לקוחות. אם כך, במקרים רבים דילים לחו"ל הם כלל לא עסקאות מציאה וחשוב להתחשב בכל גורמי הטיול, היעדים הרצויים וכמות הזמן אשר יש למטייל להשקיע בארגון הטיול לפני עזיבת הארץ, לפני קבלת ההחלטה להתחייב לדיל.

דניאל מרקס היא כותבת תוכן של אל על - חברת התעופה של ישראל. למידע נוסף אודות טיסות לחו"ל הכנסו לאתר אל על - טיסות לחו"ל.
למידע אודות דילים לחו"ל הכנסו לדף המבצעים של אל על.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב