דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושה מלכה - להגשים את צו נשמתך 

מאת    [ 04/01/2009 ]

מילים במאמר: 920   [ נצפה 3214 פעמים ]

דרושה מלכה - להגשים את צו נשמתך


באחד מימי ילדותי פניתי לאמי לקבל ממנה עצה בעניין שהטריד אותי. אינני זוכרת את העניין עצמו, אך העצה שהיא נתנה לי הפכה נר לרגלי. אמי הסבירה לי שהאמת היא התרופה הטובה ביותר בכל עניין. עצתה זו משמשת אותי מאז כפנס המאיר כל צעד ושעל בתהליך הגשמתי העצמית. במשך השנים למדתי לחקור, לגלות ולממש את האמת שלי בכל תחום בחיי. נוכחתי לגלות שבחרתי לי דרך מאתגרת ומופלאה המבטיחה שני דברים בלבד: להיות אני באמת ולממש את עצמי באמת.

במהותך, אתה נשמה שיש לה גוף ולא גוף שיש לו נשמה. הנשמה שהינך היא כמלכה המולכת על חייך. החיים הארציים הם ממלכתה, הכוללת את כל תחומי חייך: הגופני, האישי, המקצועי והרוחני. הנשמה היא הרשות המכוננת. היא זו הרוצה, השואפת, החולמת, ההוגה והמתכננת. הגוף הגשמי הוא הרשות המבצעת, המקבלת את הנחיותיה מהנשמה ומתנהלת על פיהן. הנשמה יודעת את הרצונות האמיתיים שלך בכל תחומי החיים והגוף הוא זה המממש אותם. הנשמה נכנסת אל הגוף הפיזי כמו יד לכפפה והגוף מתגייס כולו כדי להוציא מן הכוח אל הפועל את רצונה האמיתי.

כתלמידה בבית הספר היסודי התקשיתי בשינון הידע שהוכתב ע"י מורי. באותה תקופה ילדים כמוני נחשבו ל"תלמידים חלשים" או "בעייתיים" ולמערכת החינוך לא היו הכלים כדי לעזור לנו למצוא את דרכי הלמידה הייחודיות לנו. סבלתי מהשהות בין כותלי בית הספר, הרגשתי שונה ומוזרה ומצאתי את עצמי בשולי החברה. הדימוי העצמי שלי היה בשפל ובנוסף, הקפידו להסביר לנו שתעודת הבגרות קובעת את גורלנו המקצועי. בעקבות זאת חרדתי לעתידי, הרגשתי אבודה, מיוסרת ובדרך ללא מוצא. באחד מהימים, בהיותי בת 12, כשהייאוש הגיע לשיאו, דיברתי אל עצמי ושאלתי את עצמי "מה יהיה איתי?" לפתע התגלה לפני אור יפהפה, מהסוג שראיתי עד אז רק בחלומות. הוא הציג את עצמו בפני כנשמה שהנני ובישר לי כי מי שאני חושבת שאני, איננו האני האמיתי שלי והודיע לי שמעתה ואילך במהלך חיי אגלה ואממש את מי שאני באמת. מרגע זה אכן כך היה.

הפנייה וההקשבה לנשמה שלי לימדה אותי שה"קושי" שלי בשינון יידע זר (של אחרים) הוא לא ליקוי למידה, לא דיסלקציה ולא ADD כמקובל לחשוב היום, אלא הרצון האמיתי של הנשמה שהנני להכיר את הידע הייחודי שלי, כמיהה לפתח את הדרך הייחודית שלי לקלוט ולהביע את עצמי בעולם. הסתבר לי שסגנון הקליטה שלי הוא אינטואיטיבי, רב חושי (על חושי וחושי), צבעוני וחווייתי. ככל שהתמסרתי לסגנון הקליטה הייחודי שלי גיליתי שאני למעשה דווקא מהירת קליטה, מדויקת, יסודית ורחוקה מלהיות טיפשה, או בעייתית כפי שחשבתי. החולשה שבי התגלתה לי כעוצמה וברבות הימים הפכה למומחיות שלי ולשליחותי המקצועית.

בדיעבד, ב-1977, בהיותי בת 12, הכתרתי את הנשמה שהנני למלכה על חיי ומאז אני מאפשרת לה להוביל אותי ולהתממש דרך גופי הפיזי בכל תחומי החיים.

למד להכיר את נשמתך, הקשב לה, תן לה להוביל אותך, אפשר לה להביא את רצונותיה האמיתיים אל גופך הפיזי והנח להם להפוך מחלומות למציאות. האמת שלך היא האור הטמון בנשמתך המייחל להתממש. אור קיים רק כאשר הוא גלוי ולכן, מטבעה, האמת תמיד רוצה לצאת לאור. האמת שלך היא הלהבה הבוערת בנשמתך, המניעה את הרצון שלך להפוך חלומות למציאות. כאשר אתה בוחר לתת לאמת שלך ביטוי אתה מאפשר לעצמך להיות מעורב בחיים על הפלנטה: להביע את עצמך, לנקוט עמדה, להתבטא, ליצור, לתת ולקבל את מנת חלקך, למצוא את מקומך בעולם ולממש את עצמך.

איך מתחילים?

האמת שלך ממקדת אותך ומאפשרת לך להתנהל מתוך יוזמה פנימית ולא מתוך תגובה לדברים חיצוניים. גילוי וזיהוי הרצון האמיתי שלך נשמתך מחייב מלאכת חקירה.

הגשמה עצמית איננה פסגה מיוחלת חד פעמית אליה אנחנו שואפים, אלא רצון נשגב ובו זמנית התרחשות טבעית, אנושית ויומיומית. זו איננה פילוסופיה, אלא מכאניקה אנושית פשוטה. כלומר, הנשמה הרוחנית שהננו פשוט נכנסת אל הגוף הגשמי שלנו וכך למעשה מגשימה את עצמה. האמת שלנו מתגשמת בחיינו הארציים בכל צעד ושעל שלנו במהלך היום: בדרך שבה נישא את גופנו, בלבוש שנבחר ללבוש, במקום שנבחר לשבת, באנשים שנבחר לפגוש, בסוג התקשורת והיחסים שניצור, במילים שייצאו מפינו, במזון שנזין בו את גופנו, במעשים ובפעולות שנעשה, בבחירות, בהעדפות ובהחלטות שניקח ובתוצאות שנקבל. בכל רגע ורגע אנו מגשימים רצונות. מי מהם אילו הרצונות האמיתיים שלנו ומי לא? איך ניתן לזהות את רצוננו האמיתי? לנושא זה אתייחס בהרחבה בהמשך, ובינתיים: מציאת האמת שלך בכל נושא ועניין - איך מתחילים?

1. רצון - הדרך מתחילה באישור הרצון הראשוני שלנו ללכת אחרי האמת שלנו ולממש אותה בחיינו על כל צעד ושעל.

2. עבודה - מציאת האמת שלנו דורשת עבודת בירור פנימית. דרך האמת היא מסע רוחני, זו עבודת חיינו ואין קיצורי דרך. אף אחד לא יוכל לעשות עבורנו את העבודה. לחיות חיים אמיתיים זו אמנות הדורשת אימון יומיומי כל עוד אנו חיים.

3. כלי עבודה - אם אנחנו הולכים לעבוד, מוטב שנצטייד בכלי עבודה. מומלץ לרכוש כלים יעילים ויומיומיים לחקר ומימוש האמת שלנו. חשוב לבחור כלים המסייעים לחקור את האמת שלך ולא כלים המציעים את האמת בכבודה ובעצמה. אני בחרתי לעבוד עם כלים רב חושיים. וגם על כך ארחיב בהמשך.

שימו לב, רבים המבקשים להתחבר לנשמתם מוצאים את עצמם לומדים תורות, פילוסופיות ושיטות המציעות מישנה סדורה וחתומה המכתיבה להם את האמת עצמה או את הדרך אל האמת ה"נכונה". משנות אלה אמיתיות עבור אותם אלה שהמציאו אותן. אלא שהאמת שלך היא ייחודית, אישית ובלעדית לך. האמת שלך היא חד פעמית מכיוון שאתה מגלה אותה בכל רגע מחדש. נפלא לקבל השראה מאדם המחובר לאמת שלו, אך עדיף להשתמש בה כהשראה בלבד על מנת למצוא את האמת שלך ולא על מנת לאמץ את דרכו. זכור, האמת שלו מביאה אותך לדרכו. אם אמצת את דרכו אתה פוסע במסע שלו ולא במסע שלך, אתה הופך להיות הוא ומתרחק מעצמך.

כאשר אנו מאפשרים לנשמה הרוחנית שהננו להוביל את גופנו הפיזי על רחבת הריקודים בממלכת חיינו ועוקבים צעד אחר צעד אחר רצונותיה האמיתיים, אנו מתמסרים למחול יפהפה, טבעי ואנושי של הגשמה עצמית הנוצר לנגד עינינו ובכך מכתירים את עצמנו כמלכים על חיינו.
רונית שפי וולפין - מורה רוחנית. יועצת, מטפלת ומאמנת באמצעות קריאת הילה והילינג.
טלפון: 058-664-1538, אתר: http://www.the3i.co.il
© כל הזכויות שמורות לרונית שפי וולפין העין השלישית



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב