דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המצפן שלך למימוש עצמי - כלי חושני 

מאת    [ 04/01/2009 ]

מילים במאמר: 1468   [ נצפה 2526 פעמים ]

המצפן שלך למימוש עצמי - כלי חושני

במסע למימושך העצמי, עומד לרשותך מצפן המראה לך את הדרך. המצפן הוא אישי והוא שונה מאדם לאדם. המצפן הוא מהותך. בכדי לגלות את המצפן האישי שלך עלייך לזהות ולהכיר את מהותך. כשאתה על הדרך הנכונה לך, המסע ילווה בתחושה של חופש ובחוויה של קלילות, שפע ושמחת חיים. אם אתה חש כלוא וחווה מאמץ, מחסור והיעדר שמחת חיים, קבל זאת כרמז לכך שהתנתקת ממהותך, שאינך על הדרך שלך ושאתה מחפש במקום הלא נכון או ללא הכלים המתאימים.

המהות שלך

המהות שלך היא הניצוץ האלוהי שהינך. במהותך טמון הפוטנציאל הבסיסי שאיתו הגעת לעולם ואשר אתה נקרא לממשו בקלות, שפע ושמחה. תוכל לדמות את מהותך לזרע שכולו אור שמימי ושכל מערכות חייך נוצרו על מנת לאפשר לו להתממש - להפוך לעץ גשמי. בזרע זה מצוי המידע לגבי סוג העץ שיצמח ממנו (הייעוד שלך), תנאי הגידול אשר להם הוא זקוק ושלבי הצמיחה שעליו לעבור (השליחות שלך), סוג הפרי שהזרע יכול להניב (התרומה שלך לעולם) ומי אמור ליהנות מהפרי (האנשים שעמם אתה אמור לבוא במגע: בזוגיות, במשפחה, בעבודה ובחברה).

א', אשת שיווק ותיקה בעלת תואר במינהל עסקים, תפקיד בכיר בחברה גדולה ומשכורת נדיבה, הגיעה אלי ללמוד את קורס המלך ואמנות הכלים הרב חושיים (על חושיים וחושיים). היעד המרכזי שלה לקורס היה לגלות מדוע קשה לה לקום בבוקר לעבודה ומדוע היא עצלה בשעות העבודה למרות שהיא אוהבת את התחום המקצועי שלה. הצעתי לה שבמהלך הקורס תמקד את העבודה עם הכלים שתלמד, בזיהוי המהות המקצועית שלה.

בעקבות התהליך שעשתה, הסתבר לה שבמהותה המקצועית היא מורה ולא מוכרת ולכן אין הלימה בין התפקיד שלה לבין המהות המקצועית שלה. בנוסף הבינה שהעצלנות שחוותה איננה חלק ממהותה, אלא רק הבעת התנגדות של המערכות שלה לביצוע התפקיד הלא נכון. בעקבות תגליות אלה החליטה א' להתפטר מעבודתה וקיבלה תפקיד נחשק כמרצה לשיווק באחד מהמוסדות המובילים בתחום. א' משתמשת באופן שוטף בכלים הרב חושיים שלה ליצירת חומרי ההרצאות בדרכה הייחודית, וכך הופכת את ידיעת מהותה המקצועית לחוויה דינמית, המתפתחת ומעמיקה מדי יום ביומו.

זיהוי מהותך - תהליך חושני ורב חושי

מימוש מהותך כרוך בידיעה מיוחדת במינה. זאת איננה ידיעה שכלית או פילוסופית הניתנת להבנה הגיונית או להסבר מילולי, אלא ידיעה רב חושית המתרחשת באמצעות החושים האנושיים איתם נולדת - הפיסיים והמטא פיסיים.

בתורה, המושג "לדעת" מיוחס להתניית אהבים - מיזוג בין אנרגיה נשית וגברית. כדי לדעת את מהותך ולממשה עלייך לחבר בין הנשמה השמימית שהינך, אשר ברמה הארכיטיפית היא בעלת איכות גברית ("אבינו שבשמיים"), לבין הגוף הפיסי שלך, אשר ברמה הארכיטיפית הוא בעל איכות נשית ("אימא אדמה"). חדירת הנשמה שהינך אל גופך, יוצרת מפגש אינטימי בין החלק הארצי לשמימי שבך. זאת חוויה ממשית, רב חושית (על חושית וחושית) וחושנית, המורגשת ברמה הפיסית והמטא פיסית. זהו מעשה של אהבה עצמית, אהבת הבורא, הבריות והבריאה כולה ("מלוא כל הארץ כבודו"), ודרכו אתה יודע את מקומך בעולם. אותה ידיעה הבאה עם גילוי מהותך בעת כניסתה לגופך, איננה מעשה אהבים חד פעמי וגם לא מסע כיבוש של מטרה סטטית לשם היאחזות ביעד והחזקה בו. אינך יכול לדעת את מהותך באופן חד פעמי בלבד, באירוע אפיזודי חולף (במדיטציה אחת, טיפול אחד או סדנת סוף שבוע חד פעמית) ולבקש לאחוז בה לתמיד. ידיעת מהותך היא תהליך חי, זורם ודינמי של גילוי, ריפוי ומימוש עצמי מתמיד בכל יום ובכל רגע במהלך חייך. ברגע שאתה אוחז בידיעת מהותך היא חומקת ממך ואתה קופא על שמריך.

מימוש מהותך - התהליך והכלים

בצאתך למסע של גילוי ומימוש מהותך עלייך לפתח כישורים שיסייעו לך לחבר בין הגוף לנשמה על בסיס יומיומי. לשם כך התברכת ביכולות רב חושיות. היכולות החושיות הן החושים הפיסיים כגון ריח, טעם ועוד והיכולות העל חושיות הן החושים המטאפיסיים כגון: ראיית וחישת אנרגיה ועוד. היכולות הרב חושיות טמונות בתוך גופך הפיסי ומסביבו ולכן הן זמינות בכל זמן ומקום וללא תנאי. בעזרתן אתה יכול לדעת את מהותך באופן חד משמעי, שאינו ניתן לערעור על ידי גורם חיצוני, שהרי אתה חווית את הצבע, הטעם, הריח, הצליל, המרקם, התנועה, הקצב והדימוי של הניצוץ האלוהי שהינך. הידיעה השלמה והמוחלטת הזאת את עצמך מעניקה לך "אור ירוק" להתקדם בדרך שבחרת.

היכולות הרב חושיות מצויות בכל אדם באופן מולד וטבעי וכמו כל שריר רצוני בגוף, הן עובדות כאשר עובדים איתן. אצל מרבית האנשים הן אינן ערות ומפותחות דיין, לא מהעדר יכולת או כישרון, אלא מהעדר הכשרה וכושר, שהרי פיתוח יכולות רב חושיות עדיין איננו אחד מנושאי הלימוד במערכת החינוך. ניתן לעורר, לפתח ולטפח אותן על ידי לימוד ותרגול של כלים רב חושיים (על חושיים וחושיים). בעזרת לימוד ותרגול כל אחד יכול. אין צורך בידע או בניסיון קודם. יש רק צורך ברצון, סקרנות ובגוף פיסי (בכל גיל ומצב גופני).

הצעד הראשון - להיכנס אל הגוף

יש הסבורים שכדי להתחבר לגוף, די לספק לו מזון בריא ופעילות גופנית. אין ספק שפעילות גופנית תסייע בתחזוקת גופך ואף תתמוך בתהליך כניסת הנשמה לגוף, אך אם היה די בכך, הרי שכל העוסקים בספורט היו מממשים את מהותם וחווים קלילות, שפע ושמחה בחייהם. על מנת להיכנס לגוף עליך ליצוק את אנרגיית הנשמה שהינך לתוכו. זהו מהלך אנרגטי פשוט שאינו מצריך מאמץ גופני והוא נלמד במסגרת הכלים הרב חושיים.

הנשמה נכנסת אל הגוף, כמו יד המתלבשת בכפפה, דרך שבעה שערים אנרגטיים המצויים בגופך ומכונים גם "צ'אקרות". שערים אלו מופיעים ככדורי אור קטנים וזוהרים המצויים זה מעל זה בקו אנכי המקביל לעמוד השדרה. תוכל לראות את השערים הללו על ידי פיתוח יכולת הראייה העל חושית. בהיכנסה אל הגוף מביאה עימה הנשמה ידע ויכולות, שכמהים להפוך מפוטנציאל אנרגטי למציאות גשמית (לצאת מן הכוח אל הפועל).

כל שער אחראי על עיבוד רובד אחר של המידע והיכולות המגיעות אל הגוף. דרך השער השביעי, המצוי בקודקוד הראש, אתה מקבל רעיונות או השראה. השער השישי (העין השלישית שבמרכז הראש) יהפוך את הרעיון ואת ההשראה לחזון. השער החמישי, שבאזור הגרון, יהפוך את החזון לתוכנית פעולה. השער הרביעי, הממוקם באזור מפתח הלב, יתרגם את התוכנית להחלטות מעשיות. השער השלישי, שבאזור הסרעפת, יבצע את ההחלטות. את הביצוע תחוש ותחווה באמצעות השער השני שבאזור הבטן התחתונה, ולבסוף, הרעיון יקבל "גוף" ממשי (יתגשם) בעולם הארצי, באמצעות היכולת והידע המצויים בשער הראשון אשר נמצא באזור עצם הזנב.

הצעד השני - כוונון השערים ועיצוב ההילה שלך

הכניסה לגופך היא רק הצעד הראשון לידיעת מהותך. לאחריו, עליך ללמוד לכוונן את השערים שלך באופן המדויק לך, בכדי שהם יעבדו עבורך ויהפכו את חלומותיך האישיים למציאות. כשכוונון השערים מדויק, תדע זאת בגוף ובנשמה: תחווה קלילות, הנאה וחיוניות בתהליך של הגשמת יעדייך. אם חוויית ההגשמה אינה נעימה, אזי עליך ללמוד לכוונן את השערים שלך ולנהל את ההילה שלך.

ההילה היא שדה אנרגטי חי ודינמי העוטף את גופך ומכיל בתוכו שבע שכבות אור מטאפיסי, בהן נאגרות תמונות המציאות שלך בדרכן להתממש. כל שכבה בהילה נוצרת כתוצאה מאלומות אור שכל אחד משבעת השערים מקרין מתוכו. השכבה הראשונה היא הקרובה ביותר לגוף, סביב העור, והיא תוצר של אלומת האור מהשער הראשון, שהיא הקצרה והאיטית ביותר. שכבת האור השביעית בהילה, מעטפת ההילה, היא הרחוקה ביותר מהגוף, והיא תוצר של אלומת האור של השער השביעי, שהיא הארוכה והמהירה ביותר.

כוונון מדויק של השערים שלך יוצר "תמונת מציאות" (Blueprint), שהיא תבנית ביצוע של החלק במהותך אותו אתה רוצה להגשים. זהו חלק מהניצוץ האלוהי (המהות) שלך, אשר הגיע זמנך להפכו מפוטנציאל למציאות. תמונת המציאות מורכבת מהידע והיכולות הקשורים בחזון החדש אותו אתה רוצה לממש. בחזון זה טמונות האמונות החדשות שעל פיהן אתה רוצה ליצור, חכמת חיים וזיכרונות חיוביים מהעבר בנושא, המלווים בתחושות ורגשות נעימים. הנשמה מביאה את תמונת המציאות אל הגוף דרך השערים. כאשר אתה מכוונן את השערים הם מתעוררים לחיים ומטעינים את תמונות המציאות שהבאת באור מטאפיסי (אנרגיית חיים). אור זה מוקרן החוצה מהשערים אל ההילה שלך בדומה למקרן, היוצר סרט של חיים חדשים בהילה שלך. ברגע שאור זה מוקרן להילה ומתפשט בה, גופך נענה לו באופן ספונטני ונופח בו אנרגית חיים פיסית. הגוף מתרגם את הסרט שהוא קולט להנחיות ביצוע וכך הגוף מתרגם את החלום למציאות גשמית, בקלות וללא מאמץ.

כשתלמד לראות את ההילה שלך תוכל להבחין מי מבין החלומות המצויים בה הוא שלך (נובע מתוך מהותך ואותו תרצה לטפח), ומי מהם איננו שלך (אינו נובע ממהותך ואותו תרצה לשחרר). החלומות שאינם שלך נובעים משני מקורות: חלומות ישנים - אשר אינם רלוונטיים לך בזמן הווה, כגון חלום מגן חובה להיות כבאי, ומחלומות זרים - השייכים למקור חיצוני לך, כגון: הורים, חברים, בני זוג, פילוסופיה, דת או שיטה ואשר אותם אימצתם כשלך. החלומות הישנים והזרים ניכרים בחייך כקשיים במימושך העצמי ונחווים כעכבות, כאבים רגשיים, פיסיים ומנטאליים, מחלות וכד'. בהילה הם ניכרים כ"חסימות אנרגטיות" (אמונות ישנות, רגשות תקועים, טראומות, זיכרונות ישנים וכד'), שמפריעים לך להיכנס אל גופך בזמן הווה ולממש את מהותך כאן ועכשיו. באמצעות הכלים הרב חושיים תוכל לבדוק מה שלום החלומות שלך, הקורמים עור וגידים כתמונות מציאות, ולדעת מהו הצעד הבא במימושם. במידה ואתה חווה קושי במימושם, תוכל לזהות ולשחרר את החסימות בעצמך ובכל רגע נתון בזמן הווה.

יצירת שינוי מהותי בחייך כרוכה בזיהוי ומימוש המהות שלך בזמן הווה. זהו המצפן למימושך העצמי. כדי לזהות אותו ולתת לו להיות מורה הדרך הפרטי שלך עלייך לבחור להכיר את עצמך כהוויה שלמה בעלת מימד חושי ועל חושי. לשם כך ניחנת ביכולות רב חושיות (חושיות ועל וחושיות). תוכל לפתח אותן על ידי לימוד ותרגול הכלים הרב חושיים (על חושיים וחושיים). השימוש בכלים יסייע לך לנהל את יחסי הגוף והנשמה, את השערים ואת ההילה ולהפוך את מהותך האמיתית מפוטנציאלית לממשית
רונית שפי וולפין - מורה רוחנית. יועצת, מטפלת ומאמנת באמצעות קריאת הילה והילינג.
טלפון: 058-664-1538, אתר: http://www.the3i.co.il
© כל הזכויות שמורות לרונית שפי וולפין העין השלישית



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב