דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות מכירה והשכרת רכב 

מאת    [ 04/01/2009 ]

מילים במאמר: 735   [ נצפה 3164 פעמים ]

יצאנו לשטח כדי לשמוע מלקוחות של חברות השכרת רכב מה דעתם על השירות שקיבלו, עד כמה היתה ההתנסות של השכרת רכב חיובית עבורם, ומה בכלל הם מצפים מחברת השכרת רכב אליה פנו. התגובות שקיבלנו היו מעניינות מאוד, חלקן מפתיעות, ולהערכתנו, אם יגיעו הדברים לידיעתן של חברות השכרת רכב מסוימות, טוב יעשו אלו אם יזדרזו לשנות כמה וכמה דברים אצלן. אז הנה מה ששמענו:

...אני מבצע השכרת רכב לעתים קרובות, הייתי מצפה שהפקידים בסוכנות השכרת רכב של (...) כבר יכירו אותי, יידעו מה אני מעדיף ולא ישאלו אותי את אותן השאלות בכל פעם מחדש.

...בכל פעם שאני בא אליהם לצורך השכרת רכב יש להם בדיוק את סוג הרכב שאני צריך, ולפעמים הם אפילו משדרגים לי סתם ככה כי אני לקוח קבוע. בחיים לא אלך לשום חברת השכרת רכב אחרת!

... השכרת רכב או מכירת רכב - בכל פעם שאני מתקשר עונה לי בן אדם, לא מכונה. כמה אני שונא את המענה הקולי הזה שאתה תמיד מקבל בכל חברות השכרת רכב האחרות!

... בכל פעם שאני עושה השכרת רכב אצלם, אבל בכל פעם, הם תמיד נותנים לי את מה שאני מבקש - מיד, בלי ויכוחים ובלי תירוצים. למה שאני אנסה בכלל השכרת רכב במקום אחר?

...אתה מכיר חברת השכרת רכב שמביאה לך את הרכב הביתה ולוקחת אותו חזרה מהבית? לא? אני כן.

...שאלתי על השכרת רכב - יש. שאלתי על ליסינג - יש. שאלתי על ליסינג תפעולי - יש. שאלתי על מכירת רכב משומש בתנאים נוחים - יש. שאלתי על השכרת רכב בחו"ל - יש. שאלתי על מכירת רכב מליסינג - יש. וזאת לא חברת השכרת רכב ענקית! בסך הכל חברה קטנה, והכל יש להם!

...אני לקוח קבוע של חברת השכרת רכב (...) ובכל פעם מרגיש כאילו הם פוגשים בי לראשונה.

...בכל פעם שאני צריך השכרת רכב אני נוכח לדעת כי השכרת רכב היא עניין של מזל - האם אני מקבל רכב מהסוג שאני זקוק לו, רכב תקין ובטוח, מטופל כהלכה, מאובזר ונקי. למה זה צריך להיות עניין של מזל?

...כבר שלוש פעמים ניסיתי השכרת רכב בחברת (...) ובכל פעם קיבלתי את אותו רכב דפוק והייתי צריך לדרוש שיחליפו לי אותו. למה הם מנסים תמיד "לדחוף" לי את אותו הרכב? מה ייצא להם מזה? לא חבל על הזמן של כולנו?

...ביקשתי לבצע השכרת רכב מהבית, והם פשוט צחקו עלי בטלפון ואמרו ש"אין דבר כזה" ושאני חייב לבוא אישית למשרד ולחתום שם, ו"ככה זה בכל מקום".

...בפעם האחרונה שעשיתי השכרת רכב נתקעתי בדרך, צלצלתי למשרד וענה לי מענה קולי. אפשר להשתגע, אתה תקוע בכביש ועונה לך מענה קולי! לא רוצה להגיד לך איזו הודעה על השכרת רכב השארתי שם במענה הקולי שלהם.

...תכננתי השכרת רכב לטיול, ביקשתי שדרוג ולא היה, ביקשתי GPS ולא היה, ביקשתי כיסא לתינוק ולא היה, מזל שהיו ארבעה גלגלים לרכב! אגב, לא בדקתי שהיה גלגל רזרבי - הייתי צריך?

...רציתי לדבר עם המנהל של סוכנות השכרת רכב והוא לא היה במשרד, רציתי לדבר איתו בטלפון ולא נתנו לי את המספר, כל מה שיכולתי לעשות היה להשאיר לו הודעה ואני עדיין לא בטוח בכלל שהוא קיבל אותה. גם כן חברה של השכרת רכב - אותי הם לא יראו יותר.

...רציתי לבדוק אם חברת השכרת רכב (...) גם מציעה מכירת רכב מהשכרה או מליסינג ולא הצלחתי לקבל תשובה. מה, זה סוד?

...אמרו לי כי חברת (...) מציעה גם השכרת רכב וגם מכירת רכב אבל לא הצלחתי להשיג אותם בטלפון. איך הם מקבלים לקוחות אם אי אפשר להשיג אותם בטלפון?

כבר חשבנו שאין בכלל דבר כזה במו חברת השכרת רכב או מכירת רכב שאפשר להמליץ עליה, והאמת היתה שדי התיאשנו מכל מה ששמענו, והנה פתאום מצאנו חבורה של אנשים שנשמעו אחרת לגמרי. הם ישבו ביחד, הציגו עצמם כלקוחות קבועים של חברת השכרת רכב בשם (...), והיו להם דברים שונים לגמרי להגיד:

...אני עושה השכרת רכב רק אצלם. הם מכירים אותי ויודעים בדיוק מה אני אוהב. חמש דקות ואני ליד ההגה.

...בחברת השכרת רכב (...) אני מרגיש כמו בן משפחה. תמיד חיוך, תמיד אהלן וסהלן, תמיד קפה דבר ראשון, והפקידה אפילו יודעת כבר שאני שותה בלי סוכר. אחלה שירות!

...כל פעם שהם יוצאים עם מכירת רכב אני שם ראשון בתור. מכירת רכב אצלם זה מה-זה מציאה - חדש, מטופל, שמור, מצוחצח, מחיר טוב - כמו שצריך. כל מי ששואל אותי על מכירת רכב מהשכרה או מליסינג, אני ישר שולח אותו לחברת (...) שיבדוק מתי מכירת רכב הבאה שלהם. שווה לחכות!

נרגענו. יש גם חברות כאלו!

כניסה חופשית ומידע מלא בחינם באתר מכירת רכבים בחברת אוטו סנטרל

נט-סטייל אתרים הינה חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים במחירים אטרקטיבים
ביותר. שרות קידום אתרים ניתן חינם ללקוחותינו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב