דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נוסחת האגו 

מאת    [ 02/01/2009 ]

מילים במאמר: 1581   [ נצפה 3311 פעמים ]

נוסחת האגו

אגו...אגו...אגו...פרוייד אבי תורת הפסיכולוגיה והמושפע הגדול ביותר של הפילוסוף ניטשה הסתבך עם האגו ולא היה מוכן הוא להפיץ את תורתו: "טיפול בדיבור" רק בגלל האגו. בנקודה הזו פרוייד טען: "עד לפה אני מלמד ומעבר לזה מעמד אלוה"...מה הוא האגו הזה שלא נותן לעולם הזה להגיע לשלום המוחלט?...

כל אדם ואדם מתחיל את חייו בניצוץ של הקדושה שהיא נקראת הנפש, האגו. האגו נקרא סת"ם האני (סיפוק תאווה מינית) שהוא מתחיל את בריאת עולמו בצד שמאל של האדם שנקרא רע , נקבה, צפון שנאמר: "מצפון תפתח הרעה". כדי לספק את הרע שבאגו, האייד, אנחנו צריכים את הסופר אייד שהוא נקרא זכר שהוא נקרא הצד ימין של האדם שהוא נקרא טוב שנאמר: "ושמאלה לראשי וימני תחבקה". וכדי להגיע לרמה שהשמאל והימין (הזכר והנקבה) האייד והסופר אייד יגיעו להרמוניה אנחנו צריכים את האגו המושלם שהוא נקרא האני העליון: "אגו" שהוא נקרא השופט...בנקודה הזו פרוייד ראה והסתכל ובחן ושאל את שאלתו: "כיצד אנחנו הולכים לכוון הזכר (הטוב) מבלי לפגוע בנקבה (הרע) והכול ביחס לאמת"?...שלאמת קרא גרעין האגו שזה גרעין האני, דהיינו, האין שבאני (אגו). מה ראה פרוייד שלא ידע להסביר וטען: "עד לנקודה הזו אני מלמד מעבר לזה מעמד אלוה"...

"ויאמר יהוה אלהים: לא-טוב היות האדם לבדו, אעשה-לו עזר כנגדו: ויצר יהוה אלהים מן-האדמה כל-חית השדה ואת כל-עוף השמים ויבא אל-האדם לראות מה-יקרא-לו, וכל אשר יקרא-לו האדם נפש חיה הוא שמו: ויקרא האדם שמות לכל-הבהמה ולעוף השמים ולכל חית השדה, ולאדם לא-מצא עזר כנגדו" (בראשית ב' פסוקים י"ח – כ).  

"ויאמר יהוה אלהים" – פרוייד ראה את הכתובים האלו מול עיניו והוא לא היה יכול לדעת מה אמר יהוה אלהים כך שפרוייד אמר לעצמו: "אני כותב ומלמד את כל מה שאני יכול ללמד מתוך האגו שלי, כך שבכדי שאני אלמד מה אמר יהוה אלהים אני צריך להיכנס לתוך האגו שלי, לגרעין האני לאין שבתוכי, כך שבכדי להיכנס לאין שבתוכי אני צריך לבטל את האני שלי, האגו, ומכיוון שפרוייד פחד לבטל את האגו טען: "עד לפה אני מלמד מעבר לזה מעמד אלוה".

"ויאמר יהוה אלהים"... "ויצר יהוה אלהים"...זה סוד היקום – וזה חידת היקום – וזה הדבר שבאנו לעולם הזה ללמוד ולדעת. כך שאם אנחנו לא נדע אותו בדעת, כל בני האדם חיים על פני האדמה תחת כותרת: "לחם ביזיון", או לחילופין, האגו. מכיוון שאף אחד על פני היקום לא יודע בדעת, מה זה או מי זה "יהוה אלהים"? כולם נמצאים עדיין במציאות הזו שכל החיות עוברות מעל פניהם והם קוראים שמות לכל-הבהמה...

אנחנו רואים שהמדע עושה ניסיונות על בעלי החיים: עכבר, כלב, חזיר...ולאחר שהם מצליחים הם טוענים שזה טוב לאדם. מה שטוב לכלב ולחזיר טוב לאדם – שוויון צורה (ופני הדור כפני הכלב). תורת האבולוציה טוענת: "האדם מזרע הקוף" – שוויון צורה. שנאמר: " וכל אשר יקרא-לו האדם נפש חיה הוא שמו".

"נפש חיה הוא שמו" – אגו. בנקודה הזו נכנס לתמונה שלמה המלך החכם מעל כל אדם עלי אדמות שנאמר: "ושלמה ידע את שפת החיות" – האגו. דהיינו, אנחנו צריכים לקבל את החכמה כדי לצאת מהאגו, כך שאם אנחנו לא נקבל את החכמה אנחנו נמצאים במודעות: "נפש חיה הוא שמו".  

כדי לצאת מן האגו הקב"ה ברא בעולמו ארבעה דרגות של רגשות ומחשבות:

א – רגשות ומחשבות בהמיות – הדרגה הנמוכה של האגו שהיא דרגת האינטרס, שבה 90% מבני האדם שחי על פני היקום נמצא בה שנאמר: "האימא רוצה את הילדים בשבילה – בשביל הילדים שימותו".  

ב – רגשות מחשבות בנוניות – הדרגה השנייה בהתפתחות האגו שבה בני האדם שנמצאים על פני היקום כאשר לא איכפת להם מה קורה ביקום.

ג – רגשות מחשבות של הרשע -  הדרגה הנמוכה יותר מהדרגה הנמוכה של האגו א' כך שהם האימא שלא איכפת לה שהילדים ימותו ורק היא שתישאר שנאמר: "כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו". שזה המצב שנמצא היום המלחמה, המחלות, הדיכאונות, החרדה, הסרטן...כך שהאגו של הרשע דוחה את הגאולה שהם הנקראים ערב רב.

ד – רגשות ומחשבות של הצדיק – הדרגה הנמוכה ביותר מהדרגה הנמוכה ביותר מהדרגה הנמוכה של האגו א' שנאמר: "נחש = משיח". "ויאמר יהוה אלהים אל הנחש: כי עשית זאת, ארור אתה מכל-הבהמה ומכל חית השדה: על-גחנך תלך ועפר תאכל כל ימי חייך" (בראשית ג' פסוק יד).

מה זה צדיק? נאמר: "צדיק אתה יהוה". שהם 11 האותיות כנגד 11 הספירות שנמצאים בהם בתוך המילה הבהמה, שנאמר: "ונתתי בהם 11 סמנים הצרי, והצפורן"...כך שצדיק עומד מול יהוה, ושניהם נמצאים באתה, שאתה זה המלכות - שהיא נקראת מלכות שמים.

צ – צפון – כנגד האות ו' בשם יהוה.

ד – דרום – כנגד האות ה' בשם יהוה.

י – מערב– כנגד האות ה' בשם יהוה.

ק – מזרח – כנגד האות י' בשם יהוה.

וקבצתי אתכם מארבע כנפות הארץ לנקודה אחת שהיא הנקודה המרכזית שהיא נקראת אתה, ולאחר מכן יורד הקב"ה שהוא מסומן באות ו' שנאמר: "אמת נתן ליעקב". שיעקב הוא הקו האמצעי לאתה, ועל זה נאמר: "ואתה תצווה"...דהיינו, רק לאחר שאתה יוצא מן האגו, מתוך ארבעת הדרגות של האגו רק אז אתה יכול לקבל מודעות: ואתה תצווה...

כמה קשה לצאת מתוך האגו...האדם הראשון שהצליח לצאת מתוך האגו וכתב את ספרו וסיפר את כל מהלך חייו זה: "אברהם אבינו". אברהם עבר את ארבעת שלבי האגו, מעובדי אלילים עד למחייה המתים שעל כן הוא נקרא נשמה. "בודדים הם הצדיקים שיצאו מדרגת חסד שנקרא אברהם אבינו". כך טען רבי שמעון בר יוחאי. אברהם אבינו השאיר את הסוד ליעקב נכדו, כך שיעקב השתמש בסוד של סבו ונהייה ישראל ושיתף את כולם בסוד שנאמר: "ישראל סבא ותבוניות" שהוא נקרא: "הקדוש ברוך הוא – אין עוד מלבדו". הסוד שהשתמש יעקב לאורך כל חייו עד גמר התיקון שקיבל מסבו הוא: "שלי שלך – ושלך שלך". רק כך אפשר לצאת מהאגו.

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם את המלחמה באגו, היא מראה בצעד אחרי צעד כיצד נכנסים לג'ונגל (צרפת בלגיה) ששם יש חוקים ואין חוקים. כיצד עוברים את ארבעת שלבי האגו שנאמר: "כל תושבי צרפת בלגיה מדרגת אסיר עד דרגת שופט נמצאים בדיכאון". וכדי להילחם בדיכאון, שהוא הדרגה הנמוכה בהתפתחות הנשמה, "הרצון לקבל לעצמו בלבד", נפש חיה בהמית. וכדי לצאת מהנפש הבהמית הייתי צריך לדעת את כותב התורה של הבהמות שהוא: "נפוליון בונפרטה" שהוא מוגדר בתכונות הרשע הגדול ביותר עלי אדמות, שממנו יצאו היטלר וסטלין בעלי תכונות של: נחישות חייתית, אינטליגנציה גבוהה ודחף מיני גבוה. שעל כן "שיגעון הגדלות" יצא על שם נפוליון...ורק לאחר שיוצאים משיגעון הגדלות שהיא דרגת הנחש מקבלים את דרגת המשיח.

"ויאמר יהוה אלהים"... "ויצר יהוה אלהים"... ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם שלב אחרי שלב, מהילדות שלי, ומהנערות שלי, ומהבגרות שלי, ומהזקנות שלי ובחזרה לילדות שלי (תחיית המתים). כיצד בוראים את "אלהים", ולאחר מכן מחברים את "יהוה", ויוצאים מהמילה "ויצר" ומגיעים למילה "ויאמר"...כך שהמודעות הזו יכולה לפתור את המלחמה שקיימת היום בגבולות ישראל שהעם הישמעאלי צועק: "אללה ואכבר"...בשם האלהים הגדול אנחנו זורקים את הפצצות שיהרוג את בני האלהים...ולעומת זאת בני הדודים שגם הם ישמעאלים מתפללים לאלהים שלא יפלו הפצצות שנשלחו מהאלהים הגדול ושיפלו הפצצות מאלהים על בני האלהים הגדול...זאת נקראת מלחמת גוג ומגוג...מלחמת האלים...כך שהישמעאלים נקראים אלהים והם הרעים, והיהודים נקראים אל שהם הטובים (האגו והסופר אגו). וכאשר מלחמת עובדי האלילים מתרחשת על זה נאמר: "השם ירחם".

אני יהוה הוא האלהים:  היכן כל שוחרי השלום, היכן כל המדענים, היכן כל אנשי הדת, היכן כל המקובלים והיכן כל העם...מה עדיף היום, למות עם האגו?... לנקות מקלטים?... לתת לחיילים להיפגע?... להשאיר את נפגעי החרדה?... להשאיר את כל יושבי הדרום במקלטים?...או לבוא ולבדוק בהוכחות שכל אדם על פני היקום יכול לראות את זה בתוך ספר אחד: "מלחמת הרוח בחומר" שיהוה אלהים אין לא עניין במה שמתרחש על פני האדמה אלא להיפך הוא הכין מראש את "אדם" שהוא נמצא בתוך ה"אדמ"ה כדי להראות לעולם הזה: "ישראל אור לגויים".

מקובלים, רבנים, מדענים וראשי העם:

מדוע אתם נותנים לבני האלהים למות על קידוש שמכם?...

מדוע אתם לא מתאחדים כולכם ובודקים ספר אחד ומונעים את שפיכות הדמים?...

מדוע אתם צועקים שאתם עוזרים לבריות וכאשר אתם צריכים לעזור אתם מתחמקים?...

מדוע אתם לא באים לבדוק מה היא הנפש שעד היום אתם לא יודעים אותה ומחלקים כדורים למחלת הנפש?...

מקובלים:

תבדקו בספרים של בעל הסולם רבי יהודה אשלג, רבי ברוך אשלג, רבי שמעון בר יוחאי, רבי יצחק לוריא, הרב קוק, הרמב"ם, הרמב"ן, ספר היצירה ובספר התורה של משה רבנו...שבצורה שאתם מתנהגים, האם אתם והתלמידים שלכם יגיעו לגמר תיקון?...מפנה אתכם מקובלים לספר הזוהר פירוש הסולם לפרשת ויגש פסוק נב: "לא המתים יהללו יה, לא המתים, הוא משום שחי לחי צריך לשבח. ומת לחי אינו כן, שכתוב, לא המתים יהללו יה. ואנחנו נברך יה, כי אנחנו חיים, ואין לנו חלק בצד המוות כלום. חזקיה אמר, חי חי הוא יודך כמוני, משום שחי נקרב לחי, וכן דוד המלך הוא חי, ונקרב לחי העולמים, ומי שנקרב אליו, לחי עולמים, הוא חי, שכתוב, ואתם הדבקים בה' אלקיכם חיים כלכם היום. וכתוב, ובניהו בן יהוידע בן איש חי רב פעלים מקבצאל". אני מראה לכם בספרי עם פירוש נמוך יותר: "כיצד יוצאים ממודעות המוות למודעות החיים ומקבלים את תחיית המתים ובלע המוות לנצח". הרי אתם מקובלים לא יכולים להראות לעולם כולו בהוכחות מדעיות, מקראיות שהתעליתם מעל המוות. כך מדוע אתם לא נותנים ישועה לעולם כולו בזה שאתם מחזקים את תורתכם שהיא תורת הצדיקים שנאמר: "העוזר לצדיק צדיק הוא".

"אין רצון שיכול לבטל רצון ומי הוא הרצון – כבודו ישתבח שמו" המשיח. 

מקובלים רבנים

רבי שמעון אמר: רק באבותיך חשק ה', כתוב באבותיך, שהם שלשה ממש, דהיינו אברהם יצחק ויעקב, ומשמע, משכתוב רק, רק ממש, דהיינו שאין יותר מג' הללו, ומהם מסתעפים ומתאחזים כל שאר האחרים, דהיינו כל המדרגות שבבי"ע כנ"ל.  שהם עולים למ"ן לזו"ן, לעטר את השם, דהיינו להמשיך מוחין חדשים אל הנוקבא, הנקראת שם" (פרשת ויחי). ספרי "מלחמת הרוח החומר" מראה לכם כיצד עושים את שלושת הקווים לאחד. כך אני מראה לעולם כולו שכוחו של ספר הזוהר של רבי שמעון בר יוחאי היא לא אנרגיה שמתבזבזת, אלא היא אנרגיה קדושה שכל העולם צריך להתחבר אליה שהיא: "תורת משה רבנו".

"אנחנו רצים אחרי מה שלא שלנו ואנחנו מפסידים את שלנו ואת מה שלא שלנו" רבי שמעון בר יוחאי.

"אלהים הגדיר את עצמו מרצון ואתם הגדרתם את עצמכם מחובה" הרבי מלובביץ.

"כדי להציל את העם משואה צריכים המנהיגים למות" – המשיח.

אוי לדור שאשה מנהיגתו (חז"ל) – ואוי לדור שגבר שולט (איינשטיין).       

הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co.il
0544-898547 03-9322192
"דחיית גאולה קבלת השואה" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב