דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המזהיר והלא נזהר 

מאת    [ 30/12/2008 ]

מילים במאמר: 1029   [ נצפה 3250 פעמים ]

המזהיר ולא נזהר

ישנם כותבים שמזהירים אותנו אבל הם לא נזהרים וכל מטרת ההזהרות  כדי להעצים את מרכולתם...חז"ל כינו אותם כסילים שנאמר: היזהרו חכמים בדבריכם שלא תחויבו בגלות ותלמידכם ימותו...המזהיר והנזהר מקבל את מודעות "השבת", הדס, שיטה, ברוש, תדהר...כדי לגאול את המזהיר והלא נזהר ניתן להם תיקון להודיע על המזהיר והנזהר...השאלה היא: מה דוחף את חכמי הדור לדחות גאולה לעם?!...

כולם הדרו ושבחו את רבי שמעון בר יוחאי ואת ספר הזוהר – וכולם מביאים משפטים מספר הזוהר כדי להפחיד את פשוטי העם – וכולם לא יודעים מה כתוב בספר הזוהר. כך שהיום "פרשת השבוע מקץ" ספר הזוהר עונה על התשובה: "מה דוחף את חכמי הדור לדחות גאולה לעם"?!...

ספר הזוהר פרשת מקץ פרוש הסולם פסוק מ"ג. "רבי אבא אמר, בוא וראה, באותו רשע פרעה, שהוא אמר, לא ידעתי את יהוה, והוא היה חכם יותר מכל חרטומיו, ואיך לא ידע את יהוה? ומשיב, אלא ודאי, שאת השם אלהים היה יודע, שהרי כתוב, הנמצא כזה איש אשר רוח אלהים בו. ומשם שמשה לא בא אליו זולת בשם יהוה, ולא בשם אלהים, היה קשה לפניו להבין דבר זה יותר מן הכל , שהוא היה יודע שהשם אלהים היה שולט בארץ, ובשם יהוה לא היה יודע, ועל כן היה קשה לפניו, שם הזה".

מי זה רבי אבא? – הרבה שמות וכותבים נמצאים בספר הזוהר ומכל הכותבים שלשה הם במודעות משה והם: רבי שמעון, סבא מנונא ורבי אבא. מכיוון שרבי שמעון הוא שפתח את הזוהר זכות של רבי שמעון לפסוק בזוהר. כך שכל הכותבים יודעים שגם רבי אבא וגם סבא מנונא הם באותה דרגה, אף אחד לא היה ניגש אליהם כדי לקבל פסיקה אלא רק מרבי שמעון. על כן נקראים כל הכותבים בספר הזוהר "חברים". לכן נאמר: "שולחן שקם לשם שמים סופו להתקיים".

רבי אבא מציין שמות, פרעה, יהוה, אלהים ומשה. ואנחנו רואים פה שפרעה יודע את אלהים, ומשה יודע את יהוה. השאלה הנשאלת היא: כיצד פרעה הרשע יודע את אלהים?...כל אדם על פני האדמה הוא רשע, ובכוח הרשעות שקיימת בו הוא מתחיל להתעלות מעל עצמו כדי לדעת את רשעותו, בהתפתחות של הרשע הוא מתחיל לקבל חכמה שהיא מסומנת באות י' , כך שהוא מקבל את מודעות אלהים שהם אותיות אלה – ים שהם עומדים בשבעה ספירות התחתונות, הוא מתחיל לרשום את חכמתו שהיא האות י' ועם אותיות רשע מקבלים את המילה "עשיר". שעל כן נאמר: "מי הוא העשיר השמח בחלקו". אדם שמקבל מודעות אלהים יודע: " שהוא היה יודע שהשם אלהים היה שולט בארץ". אבל הוא לא היה יודע את מודעות יהוה, העשיר שהוא במודעות אלהים היה צריך להמשיך ללמוד כדי לדעת את מודעות יהוה, אבל בנקודה הזו הוא הפסיק ללמוד והפך את המילה עשיר בידע לעשיר בכסף, ובכך החליף את האלהים, מאלהים מהקדושה לאלהים מהטומאה והתחיל למכור את התורה שלימדה אותו להיות אלהים - בכסף. על זה נאמר: "בנים גדלתי ורוממתי והם בגדו בי". הבנים האלו המשיכו בדרכם והביאו בני בנים וכך דרדרו את העולם מדרגת תנאים לדרגת ראשונים שהיום אנחנו רואים את בני הבנים שהם נקראים ראשי העם: דת, מדע וקבלה במודעות של עשירים שהם נקראים: "באותו רשע פרעה".

דת, קבלה טוענים: אלהים (86) = הטבע (86). כך שאם הרשעים טוענים התעלו מעל הטבע, דהיינו, התעלו מעל אלהים, דהיינו, התעלו מעל כל בני האדם שנמצאים על פני הארץ. וכך כולם התהדרו בהדרם ובמלבושם ובכספם וטוענים שאנחנו יכולים לעזור לבני האדם שנמצאים על פני הארץ. אבל אף אחד מהם לא יודע כיצד בוראים את אלהים והם משתמשים בספרים של הצדיקים להראות לנו כיצד מתעלים מעל אלהים.

המדע = "אנחנו יודעים עד לנקודה שאירע המפץ הגדול", דהיינו, הם יודעים את אלהים, והם עכשיו ממשיכים לחפש מי ברא את אלהים והם יוצאים מן הארץ, מכיוון שגם הם יודעים: " שהוא היה יודע שהשם אלהים היה שולט בארץ". כך שהם מחפשים את זה שברא את אלהים מחוץ לארץ והתחילו לשגר חלליות בתקווה שימצאו ויקבלו תשובה: "מי ברא אותם"?

במצב הזה כאשר הדת, מדע וקבלה התעלו מעל אלהים ולא מוצאים מי ברא את אלהים הם התחילו לזלזל באלהים, זלזול באלהים זה זלזול בבני אדם שהם בני אלהים. כך נוצרה ממלכת מצרים שראשי העם דת, מדע וקבלה נקראים פרעה הרשע, ובני האלהים שהם נקראים אלהים משועבדים לפרעה.

כאשר דת מדע וקבלה מחפשים את יהוה. כך שהדת מבקשת כל יום שלוש פעמים: באנו להתפלל לשם יחוד י"ה עם ו"ה באיחוד שלם יהוה. והמדע מנסה לדעת כיצד מחובר הראש י"ה לגוף ו"ה והם לא מצליחים לדעת. הם מתחילים להפיל את מוגבלותם על העם שכבר העם עבדים להם. כך שכל אדם ואדם יסתכל על דרך החיים שהוא חי בה ויראה שהוא חי בדרך של פרעה הרשע.   שכול העם כל מאודם להיות עשירים כמו ראשי העם. ובכך אף אחד לא מחפש את יהוה אחד אלא כולם מחפשים את הכסף.

כאשר מגיע משה עם מודעות יהוה אל פרעה שהם ראשי העם דת מדע וקבלה. פרעה נמצא בתמיהה...כיצד אדם כזה מקבל מודעות יהוה ואנחנו שלומדים שנים רבות והתעלינו מעל אלהים ולא מצליחים להגיע למודעות הזו?!...בנקודה הזו דת מדע וקבלה הם קולגה אחת ויעשו את כל המאמצים כדי לדחות מודעות כזו.

"יהוה הוא אלהים – אלהים הוא יהוה". ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם את כל השלבים כיצד בוראים את אלהים וכיצד מחברים את י"ה עם ו"ה באיחוד שלם יהוה. ברור לכולכם שלא ניתן לדעת את זה ביום אחד – וברור שזו דרך חדשה שלא מוכרת לפרעה שנאמר: " ובשם יהוה לא היה יודע, ועל כן היה קשה לפניו, שם הזה". אבל ספרי מראה לכם מה עושה ממלכת פרעה הרשע בעולם הזה וכיצד יצאתי מן הגיהינום שהם משרים בעולם הזה. שגם את הדבר הזה אין דעת שיכולה לקבל את זה. כשם שעד היום אף אחד לא יכול לקבל את השואה של היטלר.

ישנם כאלו שכועסים עלי שאכן אני כותב את הכתובים האלו ומתחילים לשגר כל מני כתובים שכביכול זה לא יכול להיות שאדם יכול להגיע למודעות הזו כאשר הם לא מסתמכים על מה שהם יודעים ושוב מכניסים מילים מהתורה ומשתמשים בתורה כשם שמשתמשים בה רק למטרות רווח בטענתם:  

א - והוא סוד דמות אדם, שהוא שנאמר בו, "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו", הרי שהדמות הזה הוא כולל סוד כל הכוחות הקדושה:

ב - היודע אמיתת המציאות יהיה יותר ענו ושפל רוח מזולתו, והעד אמרו על רבן של כל הנביאים ע"ה והאיש משה ענו מאד מכל האדם אשר על פני האדמה (במדבר יב, ג),

מי יודע מה זה משה שהם כותבים שמשה ענו? ענו

ע = 70 אומות העולם שנקרא מודעות אלהים.

נ = תורת משה רבנו.

ו' = גוף האדם שמסביר את תורת משה רבנו הקדוש  ברוך הוא.  

70+50+6 = 126 = 9 = אדם = יהוה = ענו.

"מי ליהוה אלי"           

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co.il
0544-898547 03-9322192
"כדי לדעת את התורה חייבים להיות תורה" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב