דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיקת שיער -לגילוי חומרים ומתכות רעילות בגוף -וחוסרים תזונתיים 

מאת    [ 28/12/2008 ]

מילים במאמר: 708   [ נצפה 5618 פעמים ]

רוצים באמת לדעת מה קורה בתוך הגוף שלכם כמו שחוקרים במעבדות הכי משוכללות בעולם
חתיכה משיערות ראשכם תגלה מפענחת את מסתורי ההרכב הפיזי הפנימי שלנו ומה קורה באמת בתוך התאים -מה חסר לנו -מה נמצא בעודף -וממה אנו מורעלים


כולנו יודעים היום זה כבר מזמן לא סוד שהמים האוויר, והמזון וכול דבר עימו אנו באים במגע אפילו צעצועים של ילדים מספקים חומרים רעילים לגוף ללא הבחנה. במאה ה-21 אנו מורעלים יום יום שעה שעה -לרוב תחת כותרת כזו או אחרת של מוצרים שאמורים לעזור לנו ולעשות את חיינו קלים יותר נוחים יותר טעימים יותר משביעים יותר -האם זוהי האמת -

את האמת הנסתרת בסופו של דבר יודע רק גורם אחד והוא לא אנחנו - אנו בעצמנו עיוורים לפרסומות ולגירויים. הגורם היחידי שנשאר עד -עם עיניים פקוחות לרווחה, יום ולילה מנסה בכול כוחו להתגבר על השגיאות והשיגיונות שאנו עושים לעצמנו - הוא גופנו, וכול תא ותא שנושא בעול הניקיון התמידי שנידרש ממנו כדי להמשיך לתפקד - והוא ממשיך ועושה זאת למרות הכמות המוכפלת והמשולשת אותה כול תא היה צריך בפועל לשאת-כמטלת הניקיון. אוכל להשוות את זה למלצר שצריך להישאר אחרי שעות העבודה כדי לנקות מסעדה שלמה אחרי שביקרו בה 100 איש בכול יום והוא לבדו צריך לשאת במטלה של אסיפת הצלחות -שטיפה -ניקוי הרצפות נעילת העסק וכו. וכך כול יום ללא הפסקה -לא המלצר הזה לא ישן -זה לא כתוב אצלו בתפריט-אם מתייחסים אליו כדוגמא על פי התפריט של גופנו והעבודה שהוא עושה גם כשאנו נוחרים נחירות רמות גבוה לכיוון השמיים.


הגוף שלנו מורכב מ 80% תאים שכול תפקידים הוא לדאוג לניקוי הגוף -תאי הריאות, תאי הכבד, תאי הכליות, תאי המערכת שתן, תאי העור, תאי כיס המרה. כולם אחראיות גם יחד כול יום כול היום וללא מנוחה לדאוג שמתכות כבדות, רעילות לא יצטברו במקומות שונים בגופנו, ששאריות של חומרי הדברה ימצאו את דרכם החוצה, שתרופות אנטיביוטיקה והורמונים שאנו אוכלים דרך המזון ואכילת בשר או פשוט לקוחים בעצמנו לא ישקעו בתאים וישנו את תפקודם בצורה שתגרום להם להיהפך לסרטניים.

אך הגוף שלנו היום כבר לא עומד במטלה -סרטן הפך להיות כמו שפעת בכול מקום הוא צפוי -הוא כבר לא משהו זר רחוק ולא מוכר הוא כאן בכול משפחה.התקפי לב ושבץ גם הם עומדים יפה בתחרות על כתר המחלה הכי פופולארית.

מצד שני לאחרונה למזלנו גוברת המודעות הבריאותית לחומרים זעירים, הנישאים באוויר (תעשייתי בעיקר) הנספגים בגוף בעיקר דרך הנשימה והעור. מנהל התרופות של ארה"ב הגדיר למעלה מ-1000 חומרים ותרכובות הנמצאים בסביבתנו הטבעית כגורמים שהם בחזקת איום זיהומי אם הצטברותם גולשת מעבר לערכים מסוימים.
חומרים אלה הינם מולקולות של תרכובות המכילות מתכות כבדות (שאינם באוויר מדרך הטבע, אלא הם תוצר מעשה אדם)

הם חודרים לגוף, ומתגלים כשוכנים בתאי רקמות שונות, גופנו מידי יום סופג רעלים רבים ושונים, חלקם נשאר וחלקם יוצא. פרט למתכות הרעילות שנשארות ונספגות בגופנו, -רק לידע אתכם מתכות רעילות יכולות לגרום החל מתופעות של היפראקטיביות בעיות איבוד זיכרון, וכלה בצורך לרצוח או להתאבד. כן כן זוהי המתכת שמדברת ומשתלטת על ההלך החשיבה של האדם -כמו גם דיכאון כרוני און חרדות או עייפות כרונית יכולים לנבוע ישירות מהרעלת מתכות.


בצד זה אנו מאבדים ויטמינים ומינרלים חשובים, מערכת החיסון שלנו נחלשת מול כול הרעילות וחוסר בחומרים חיוניים עבורה כדי להילחם בתופעות ולנקות את עצמה בקצב ובעומק הרצוי. מחושים, והפרעות שונות שאין לנו הסבר להן מופיעות ומשבשות את פעילות היום יום שלנו.



בבדיקת השיער, קיימת אינדיקציה ברורה ביותר מכול בדיקה אחרת לגבי רמה של יסודות קורט ומינרלים, לגבי רעילות של חומרים שונים ומתכות רעילות. בדיקה זו היא תוספת חשובה לבדיקות הדם השתן והצואה הרגילות אותן אנו עושים בקופת החולים. הבדיקה מלמדת גם על חסרים מתמשכים בויטמינים מינרלים וחומצות אמינו, פותחת לנו צוהר לעולם שלא היינו מודעים לו לפני כן, וחושפת דברים שלא ידענו על קיומם ולא חיפשנו אותם בעבר.



אם נהפוך את סדר האותיות במלה "זקנה" נקבל שתי מלים: "נזק" ו - "נקז". "נזק" הוא זה המצטבר בגופנו, ו - "נקז" קשור למלה "ניקוז", לפעולת הניקוי מכל מה שמיותר, מן הזבל ומן הרעלים המצטברים בגופנו. כדי שכל פעולה, גופנית, מחשבתית או רגשית תתרחש במלוא עוצמתה ותשיג את מטרותיה אנו צריכים לעסוק בניקוי מתמיד, כדי לעזור לגופנו ולרוחנו שלא יזדקנו.


זקנה מתרחשת במקום בו אין ניקוז נכון של רעלים ופסולת, ולכן הם גורמים לנזק. הומיאופתיה צום תזונה נבונה, אכילת מזון אורגני, שתייה מרובה של מים טהורים, פעילות פיסית מתונה כל אלה יחדיו יעזרו לנו לשמור על גופנו.

בדקו את עצמכם באמצעות בדיקת שיער - האם אתם מורעלים והמערכת שלכם זקוקה לניקוי הומאופתי
"הפוך הפחם שבך ליהלום".

אדית דניאל מסטר בהומאופתיה. חברה באגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית (RCHom)מורשה מטעם מועצת ההסמכה הארצית (RCP) בשנים - 2005-2009

פתרונות למצבים שלא מצאו פתרון ברפואה הרגילה או בפסיכיאטריה.


972-3-5165923
972-77-9613596




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב