דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שופרסל תשווק בלעדית מסכי מחשב של SAMSUNG 

מאת    [ 28/12/2008 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3916 פעמים ]

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם רשת שופרסל במסגרתו תשווק בסניפי הרשת סדרת מסכי מחשב LCD - Cream. רשת שופרסל היא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל ובסניפיה ישווקו 3 גדלים של מסכים - 19, 22 ו-24".

שיתוף הפעולה צפוי לסייע לקבוצת חיון להמשיך ולהוביל את מכירות מסכי המחשבים של SAMSUNG בישראל ולהניב לה מכירות גבוהות. החברות מעריכות את שיתוף הפעולה בסך של כשני מיליון ש"ח.

המסכים בסדרת Cream מאופיינים בעיצוב חדשני בצבעי לבן או שחור, ברמת גימור גבוהה והם בעלי ביצועים גבוהים. מאפיין נוסף לסדרה זו הוא האור הכחול המואר בדפנות המסך כשהוא פועל כשהמסך פועל.

מחירי המסכים החל מ: 799 ש"ח עם אחריות ושירות לשלוש שנים של קבוצת חיון.

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "אין ספק כי הפריסה הרחבה ומאמצי השיווק שמשקיעה שופרסל בקרב לקוחותיה מתאימה לנו מאוד ואנחנו שמחים על הפעילות המשותפת".


קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970), הכוללת 4 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה, חיון טלקום וכור תקשורת ישראטל 1970), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים. כור תקשורת פועלת בתחום הפצה לרשתות שיווק וחיון מחשבים משווקת מוצרי מחשוב במגזר המוסדי. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים, דיסקים קשיחים וכוננים אופטיים), מיקרוסופט, D-LINK, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il

פירוט טכני למסכים שבסדרה:
בסדרת Cream החדשה ניתן למצוא את מסך 993BW בעל יחס ניגודיות 1:15000, רזולוציה מקסימאלית של 1440X900 וזמן תגובה של 5ms בגודל 19", מסך 2233BW בעל יחס ניגודיות 1:20000, רזולוציה מקסימאלית של 1680X1050 וזמן תגובה של 5ms בגודל 22" ומסך 2433BW בעל יחס ניגודיות 1:20000, רזולוציה מקסימאלית של 1920X1200 וזמן תגובה של 5ms בגודל 24".

בסדרה החדשה שולבו טכנולוגיות סמסונג בהם MagicBright3 בעלת שלושה מצבים להתאמת כיוון בהירות המסך לעבודה עם קבצי טקסט, גלישה באינטרנט ויישומי וידאו ומשחקים. טכנולוגיית MagicTune מאפשרת שליטה בלחיצת עכבר על רמות כיוון התמונה הכוללת בהירות, קונטרסט ורמות צבע. טכנולוגיית MagicColor לויסות הניגודיות והבהירות, אפשרות התאמת כפתורים אישית ובנוסף טיימר כיבוי. למסכים פתרון מובנה לעיוות הנוצר במעבר בין גודל 4:3 ל-5:4, ובנוסף, ניתן לעבוד במצב חלוקת מסך לעד 9 חלקים שונים ולשנות את גודל החלוקה בעזרת משיכה קלה עם העכבר.

המסכים בסדרה החדשה מאפשרים זווית צפייה של 170/160, רמת בהירות של 300 cd/m2, ממשק חיבור דיגיטלי DVI-D וכניסת 15pin D-Sub. בסדרה הוטמע כפתור הדלקה נסתר במסגרת ואת כפתורי הפעלה ניתן למצוא בצידו הימני. המסכים מותאמים לעבודה עם Windows Vista Premium & Basic ומחשבי מקינטוש.

http://www.meyron-mc.com/
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב