דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם הקווים המאפיינים זוגיות עם פרטנר וזוגיות עם ילד? 

מאת    [ 27/12/2008 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2420 פעמים ]



מהם הקווים המאפיינים זוגיות עם פרטנר וזוגיות עם ילד? / מאת יואב ברנזון



זוגיות עם פרטנר

פרטנר הוא אדם אחראי, מתפקד, חרוץ ובעל משמעת וראש גדול. הוא יודע לדאוג לעצמו, להגן על עצמו, לפתור בעיות ולהתמודד עם קשיים בהצלחה.

פרטנר הוא אדם שאין לו בעיות מיוחדות בחיים כי בסך הכל הוא פותר אותם. בגדול - הכל אצלו בשליטה. הוא לא מעמיס על אף אחד את עצמו, הוא לא מתלונן, הוא אינו פוחד מהחיים, האישיות שלו יציבה, הוא אחראי ואינו בורח מאחריות, הוא אינו מאשים אף אחד, הוא רגוע ומרוצה מעצמו ומהחיים שלו.


זוגיות עם ילד




ילד הוא אדם תלותי, מזניח, חלש ובעייתי. הוא לא מוכן להשתנות ולהתבגר, הוא עצלן, הוא מוגבל, הוא רגיש לכל דבר, קשה לו מאוד להתמודד עם החיים, שום דבר לא מסתדר לו, הוא אינו מוכן להשקיע מאמצים, הוא רגיל שעושים דברים במקומו והוא מעדיף לברוח מהתמודדות.

ילד הוא אדם שאינו עומד במילה שלו, מאשים אחרים במחדלים שלו, בורח מאחריות, מתקשה לתפקד בצורה יציבה, קשה מאוד לסמוך עליו, תמיד יש לו תירוצים מדוע הוא אינו מצליח או לא הולך לו, הוא מתחמק מכל מטלה והוא בעל תסמונת הראש הקטן.



בזוגיות עם ילד - אין לכם פרטנר


זוגיות עם ילד היא זוגיות שבה אין לכם פרטנר אמיתי ובעל כוח לחיים משותפים. בן זוג אחד הוא בוגר, רציני, אחראי ומתפקד ואילו הצד השני הוא ילדותי, חלש, תלותי ולא ניתן לסמוך עליו.

התחושה היא של זוגיות חד-צדדית שבו צד אחד נתלה על הצד השני ומצפה ממנו לדחוף את העגלה הזוגית לבדו. זוגיות כזו אינה יכולה להחזיק מעמד זמן רב כי היא מטילה את כל האחריות הזוגית רק על בן הזוג הבוגר, עד שבסופו של דבר גם הוא נשבר.




עייפות החומר וחיפוש אחר פרטנר אמיתי

רוב האנשים שחיים בזוגיות עם ילד נפרדים אחד מהשני בגלל עייפות החומר. אם הצד הילדותי אינו משתנה והופך לפרטנר אמיתי, בוגר ואחראי - אין סיכוי שזוגיות כזאת תחזיק מעמד.

זוגיות בריאה היא שותפות בין שני בני זוג בוגרים שכל אחד עומד על רגליו שלו, יודע להתמודד עם החיים ומספיק חזק כדי לתרום את חלקו לזוגיות. זוגיות בריאה היא שותפות בין פרטנרים שווים, כי רק בשותפות כזאת ניתן להגיע להישגים, להצלחה, לסיפוק ולאושר זוגי משותף.



וטיפ לסיום: אם אתם חיים בזוגיות עם ילד - הציבו לבן הזוג שלכם אולטימטום קצוב וברור להתבגר ולהשתנות. אם הוא אינו עומד באולטימטום - עזבו אותו לנפשו וחפשו לעצמכם פרטנר אמיתי, בוגר ורציני כמותכם לחיים של זוגיות בריאה, משגשגת, שיוויונית ונכונה.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב