דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית 2009 

מאת    [ 27/12/2008 ]

מילים במאמר: 1300   [ נצפה 10810 פעמים ]

תחזית 2009
הרבה אנשים מסתפקים לקרוא את התחזיות האסטרולוגיות במדורי העיתונים השונים בסופי שבוע, עם חיוך קטן וציני, נו... נראה מה הם כותבים... האמת שלאסטרולוגיה יש הרבה רובדים, ועומקים אין סופיים, דרכם אפשר להגיע להבנה אישית, ופירוש אירועים גלובליים.
לכל הספקנים, אני מעלה את הדוגמה הכי קרובה אלינו, את ההשפעה של הירח על כדור הארץ. הרי גאות ושפל נגרמים על ידי הירח וזה הוכח מדעית. אם לירח, גוף כל כך קטן, יש השפעה כל כך מכרעת, איך לא תהיה השפעה מפלנטות גדולות ועוצמתיות ממנו, פי כמה וכמה??

לצרכי הכרות, האסטרולוגיה עוקבת אחרי תנועת הכוכבים והשפעתם על כדור הארץ. התנועות ידועות מראש, הן מחזוריות, זו עובדה אסטרונומית. אפשר לחשב מתמטית מיקום כוכב מסויים שנים קדימה ואחורה. לכן, האסטרולוגיה מבחינה פיננסית, או עיסקית, עוקבת אחרי השפעת הפלנטות על ההתנהגות ההמונים.
מתי יש התלהבות, או תסכול, ואיך מצב הרוח מתבטא במחזורי מסחר, בתנודתיות, ובעוצמה שבשווקים.
כפי שקוהלת אמר: מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש.
לכן, אם בודקים את ההסטוריה, איפה עמדו הפלנטות לפני 100-500-1000 שנה, ומה קרה בתקופה הזאת, אנו יכולים להסיק את ההשפעות לימינו, אך כמובן בעטיפה מודרנית.

לכל עסק, מני או מדד יש מפת לידה. התאריך שפתחנו עסק, חנות, או התחלנו לסחור במניה מסויימת בפעם הראשונה יהיה משמעותי ביותר להצלחה עתידית. לכן בחירת מועד פתיחת עסק הוא שלב מכריע.
אך לא מספיק להתבונן בשמיים, חייבים גם לבדוק את הנתונים של בעל העסק, האם הוא נמצא בעיתוי נכון להתחלות, או שמא הוא במפה נומרולוגית בשנה 9 שלו, ואז העסק לא יחזיק מעמד... חייבים לעשות מפה משולבת נומרולוגית ואסטרולוגית של האדם על מנת למצוא את הזמן האידיאלי עבורו.

הפלנטות מתחלקות לפלנטות אישיות (שמש, ירח, מרקורי, ונוס, מרס, יופיטר ושבתאי) ופלנטות חיצוניות שהשפעתן היא לדור שלם. הן איטיות מאוד היות והן רחוקות מהשמש, לכן השפעתן מורגשת לאורך זמן. (אורנוס, נפטון, פלוטו).

כולנו עדים השנה להתמוטטות פיננסית. ממשלות מנסות להציל כל מה שאפשר, ומזרימות כספים. אבל, האם זה יעזור?
ה" שחקנים" הראשיים שגורמים או בולמים אינפלציה הם: יופיטר, נפטון ושבתאי.
יופיטר, כפי שנקרא בספרות המקצועית: " המיטיב הגדול" , לפעמים יכול להביא גם אסונות גדולים. נפטון גורם לעירפול חושים, ולמצבים לא ברורים, לאינפלציה. שבתאי מביא קור וצימצום.

אפשר לקרוא בהרחבה על נסיבות האינפלציה במאמר שפרסמתי ב 3.7.2008

תראו את הגרפים המצורפים: קו הירוק מסמל אירועים הרמוניים בין הכוכבים במהלך השנים וקו האדום ארועים קשים. ככל שהקו האדום עולה, כך גם ההשפעות השליליות על המדינה.




הבא נבדוק מה צפוי למדינה שלנו ב 2009?



במפה נומרולוגית 2009 מסמל שנה 2= (2+0+0+9). מס' 2 מסמל שיתוף פעולה, נכונות לעבוד ביחד. אבל הרצון צריך להיות מאוד חזק, ושני הצדדים צריכים לרצות את אותה מטרה. אם אין " תחונה" אז יש הפרדה בין ה2, כי המספר יכול לסמל גם את הקוטביות שבו. מאחר ומס' 2 נשלט על ידי הירח, במו שהירח מתכווץ ומתרחב, כך גם מצב הרוח והאירועים בשנת 2009 יהיו בהם עליות וירידות משמעותיים. שנת 2000, שהביאה את האינתפדה השניה, 1991 הביא את מלחמת המפרץ , 1982 הביא את פינוי ימית ואת מבצע גליל, ב1973 פרצה מלחמת יום כיפור, ב: 1964 האפיפיור פאולוס השישי הגיע לביקור ויהודי מרוקו הועלו ארצה וב: 1955 ודימונה הוקמה.
כל השנים הללו היו בסימן מס' 2.

אך 2009 גם נותן 11, ומס' זה נחשב למספר נעלה, שלא מצמצמים. מאז 1901 ו1910 ועד הים, לא היתה שנה שהצימצום שלו נתן 11 !! תנסו...המספר הזה מיצג את מזל דלי, השונה, המהפכן והאקסצנטרי. 11 נראה כמו מקבילים, לכן יש כאן עולמות נפרדים, כל אחד רואה את הנכון לו, יש ויכוח ואין מפגש בין העקרונות.



ישראל, "נולדה" ב14.5.1948. צמצום מספר השנה נותן את הספרה 22. גם מס 22 הוא נעלה, ולא מצומצם. כל 9 שנים מאז 1948 יש לנו שנה שהסה"F שלו נותן לנו 22, וכך יהיה שוב ש 2011, שנה קשה בפני עצמה.
אבל נחזור ל 2009....השנה הבאה תסמל שנה אישית 3. שנת יופיטר. יופיטר, או כפי שמכנים אותו " המיטיב הגדול" מביא התרחבות ושפע. אך השפעתו לא תמיד חיובית. יופיטר, במפת המדינה נמצא בנסיגה. הוא ישנה כיוון רק כשהמדינה תהיה בת 98 שנה, לכן עד אז לא נראה ממנו נחת.

יופיטר נכנס למזל דלי בינואר 2009 וישהה שם כל השנה. מיקום זה יביא קרן אור לדליים, אריות, שוורים ועקרבים. מס' 3 ישלוט עד יום העצמאות. אחרי מס' 3 יכנס מס' 4 לתפקיד, והמספר הזה נשלט עלידי האורנוס המפתיע והמהפכן, לכן אני צופה שינויים משמעותיים בחצי השני של השנה. במיוחד אחרי ספטמבר 2009, כשנהיה תחת השפעה כפולה של אורנוס.

אין ספק שיהיו אנשים שיוכלו לנצל כל מצב. לאחרונה ממשלות אסרו על מסחר בשורטים כדי למנוע מניפולציות בשווקים. איזה אפיקים נשארו להשקעה? כמובן מזון, דברי תינוקות, הלבשה שהם הכרחיים לקיום היום יומי. מעבר לזה, זהב, כסף ואוצרות טבע, הם אפיקי השקעה מבטחים, לאלה שיש להם כיסים עמוקים ועורבים לכל הזדמנות.

מפת קידומים ( מעלה לשנה)




במפה האסטרולוגית (במפת קידומים) של המדינה יופיטר נמצא בבית 4, במולות למארס לידתי. הזווית הזאת בלבד חייבת להדליק אור אדום אצל כל מי שיושב אי שם למעלה, בממשלה ובצבא! מאחר ומארס מסמל מלחמות ויופיטר מביא הכל בגדול.

ינואר: בדרך כלל חודש קשה מבחינת השקעות, תוצאות הרבעון הרביעי מתפרסמות, וכולנו עדים למצב, התוצאות לא טובות. החגים עברו, אין צורך להעמיד פנים שהכל בסדר.. הרבה מפוטרים, עסקים נסגרים, אין אשראי. במפה בית 2 מסמל את הכספים שלנו, מה שאנחנו מרוויחים ממשכורת. בית 8 את הכספים של אחרים. זוויות קשות למיקום הזה מצית את ענייני הכספים. הכוכב שהכי משפיע עלינו מבחינת שינויים פנימיים, הוא פלוטו. וכוכב זה נמצא כרגע, וימצא עד נובמבר 2009 בקרבת יופיטר, שליט בית 2, שליט הכספים שלנו. לכן הוא מביא קושי, ואירגון מחדש. אדם שעובר חוויה של פלוטו, אחרי כל המכות שקיבל, עוצר וחושב.OK הבנתי את המסר, כך זה לא יכול להימשך, אני חייב לשנות משהו בתפיסת העולם, בהתנהגות. אחרי מטמורפוזה כזאת, שאדם לוקח אחריות, דברים משתנים, נסגרים, כדי לתת לחדש וליציב יותר להיכנס לחייו. פלוטו הכוכב הכי איטי במערכת השמש שלנו, וכך גם השינוים שהוא מביא.

כוכב האשליות ואילוזיות, נפטון שולט במפת המדינה על ענייני העבודה. נפטון ב2009 נמצא בזווית קשה, דיסהרמונית לדרקונים. מקומות עבודה יסגרו. אפקט הדומינו במיטבה. נפטון ב"שח- מט " מהדרקונים עד אפריל, אחרי זה צפויה רגיעה. פלוטו, הכוכב המכביד הזה, במפת קידומים, "יושב" על נפטון.

בנקים! ונוס שולט על הבנקים, ובית 8 מראה לנו את " הכסף של אחרים" . במפה אישית בית 8 מסמל גם את הכסף של הבעל, או השוטף, ואיפה הוא נמצא? על זה ביעוץ אישי. ונוס במפת המדינה נמצא בבית 9, בית שקשור לחו"ל. המחשבה הראשונה שקופצת לי, זה האיש שמעל במילירדים, ברנרד מאדוף. אומנם שמענו עליו לא מזמן, אך השפעות מעשיו יהדהדו כל שנת 2009. לצערינו גם קשריו ההדוקים עם ישראל יגיעו לכותרות וזה יסבך גם את ישראל . כיצד רואים את זה במפת המדינה? פלוטו, שדיברנו עליו למעלה, נמא במולות לונוס של המדינה, עד תחילת 2011 !!!! זמנים מכוערים. לא רק שלא נקבל כספים מחו"ל, עוד יאשימו אותנו וידרשו מאיתנו. ונוס במפת הקידומים נמצא בזווית הרמונית לונוס בלידה, וראיתי אין ספור מקרים שזוויות חיוביות מסמלות סיום תהליך, מין שיא, ואחרי זה בא המפולת. לכן, לפי דעתי מדינת ישראל תצטרך להסתדר בכוחות עצמה מבחינת כספים, תרומות ונדבות. אין ספק שזה יביא את הזעזוע שלו, אך כמו בתוכנית של אלון גל, אנשים ומדינות צריכות לעמוד על רגליהם, ולא לחיות על גב של אף אחד.

הממשלה משתקפת מבית 10. מזל אריה. שליט המזל :השמש. במפת הלידה של ישראל השמש נמצא במעלה 23 שור. ממפת הקידומים מתקרב לו בדהירה אדירה אורנוס, עם זווית קשה, זווית של 90 מעלות אורנוס מביא שינויים גורליים, פתאומיים. הרס על מנת לבנות מחדש. הזווית תהיה מדוייקת ב מאי 2010. אנו צפוים לשינויים ( בחירות שוב ?), אחרי שזווית הזאת תסתיים.

דברים קשים נאמרו במאמר הזה, אך הכל בכוונה טובה. אל לנו לשכוח שאין אדם או תוכנה שיכולה לקחת בחשבון את כל הפרמטרים שחלים עלינו. הכוכבים מראים את הכיוון, את האנרגיות שמשפיעות עלינו, מתי כדי לפעול, כי " יש אישור מלמעלה" או מתי כדי לנוח, כי ממילה השמיים סגורים, מעכבים. אנו צריכים לקבל כל שינוי בברכה, כי הם באים ללמד משהו, באים לטובה.
אז לקחת יום חופש ולהנות מכל רגע עם שייק תות-קיווי בשמש חורפית מלטפת, תמיד מומלץ.


החל מבצע " עופרת יצוקה"... על זה במאמר הבא



גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב