דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת השבוע חלומות - מקץ. 

מאת    [ 26/12/2008 ]

מילים במאמר: 1255   [ נצפה 4329 פעמים ]

חלומות "מקץ"

פרשת השבוע מקץ מסיימת את שבעת ימי החנוכה ומשאירה מולנו את השאלה: האם נמשיך להישאר בחלומות וכל שנה ושנה נעשה את טכס ההשבעה וההבטחות של כל המקובלים שהנה אנחנו מתחברים לכוחות קוסמיים ועלינו להוריד את האגו?... כאשר אף אחד מהמקובלים לא מראה דוגמא שהוא התחבר לכוחות הקוסמיים או שהוריד את האגו...או שנקבל כולנו החלטה להלחם בחושך ולהביא את האור ונתעורר מהחלום הבלהות שכל בני היקום נמצאים בו?...  

לאחר פרשת "וישב" באה פרשת "מקץ" וכמו שציינתי בפרשת "וישב" שנאמר למורי: "לך למשכבך בשלום כי "מקץ" ימין תורתך תעמוד" הרי זה חלום שחלם. לכן תקום השאלה: מי בן כול פותרי החלומות יכול לפתור את החלום שחלם רשב"י כך שזה לא יהיה "חלומות לשווא ידברו", לפי חכמי הדור של הברייתא - ולפי המדע המודרני שזה נקרא "הזיה", "תהיה מציאותי". שהמשמעות, "תכנס גם אתה לעולם החושך שאנחנו חיים בו ותסבול כמו שאנחנו סובלים מכיוון שאנחנו פה הקובעים והשולטים ואנחנו הקדמנו אותך ואתה לא יכול לסלק את החושך", שנאמר: "באנו חושך לגרש בידנו אור ואש"... שנאמר: "בית יעקב לאש ובית יוסף להבה ובית עשו לקש". מי הוא עשו? שנאמר: "על חרבך תחיה". מה משמעות המילה חרבך? החרב שבך, דהיינו, היצר הרע (השרלטנות) מודעות הגוף (פרעה) שהיא גורמת למלחמות, מחלות, מגפות, אסונות טבע, עושק, גזל...ואלו שלחו את רשב"י למערה ועל כן יצא בשוויון צורה להם "חרוב" שהם חרב מתוך הגוף שהיא האות וא"ו מודעות הגוף "דטומאה", שנאמר: "מן הבהמה הטמאה הזו לא תוכלו"... ששלחה אותו על ידי העורבים (המלשינים) שלא רוצים שתורת האמת תתגלה, לכן העורב טמא והוא שחור (מודעות החושך), כדי לנצח את החרב הזו יצא הנגדי שלו שהיא באר המים, התורה. על זה נאמר: "נס קרה לרשב"י יצא לו עץ חרוב (עץ הדעת) ומים (עץ החיים) ועשה את שניהם לאחד בסוד המשפט: "י-ה-ו-ה הוא האלהים" כאשר י-ה-ו-ה הוא עץ החיים ואלהים הוא עץ הדעת. אשרך ואשרי ואשרכם שקיים ספר הזוהר.

כולנו יודעים שתי דברים הורגים את האדם, א - חוסר שינה, ב - רעב. והנה   ואני הולך בשדה ואני רואה אדם זקן/צעיר, גבוה/נמוך ואומר לי "בזיעת אפך תאכל לחם" ולאחר מכן אומר לי "ברוך אתה י-ה-ו-ה מסיר שינה מעיניי ותנומה מעפעפי"  "ויקץ" שלמה והנה חלום. חיפשתי בן כול פותרי החלומות שנמצאים בגוגול, הסתובבתי בן כול פותחי הקפה, ביקרתי אצל כול המכשפים, שאלתי את כול הרבנים, התייעצתי עם כול המדענים ולבסוף את המקובלים ותשובה אין, משמעות: "אתה נמצא בהגדרת הזיה כפל ציוד ותתאשפז". הסתובבתי וראיתי את כול העושק והרמאות שעושים לנבראים, תחת מסכה "עזרה לנבראים" - ותחת הסיסמה "צדקה תציל ממות". וכאשר ישנו חוסר שינה והמחשבות לא עוזבות את האדם כדי לפתור את בעיית הרעב והשינה אני  רואה את מאות אלפי הכדורים, הן הכימי - והן התקווה, שמרדימות את כולם ומחזקות את החושך. את הדבר הזה אנחנו רואים בהיסטוריה אצל המדענית הפסיכולוגיה "שיינפלד" כאשר היא מספרת את החלום שראתה והחלום נותן את תוצאותיו בגופה ואין מדען שיכול לפתור לה את פיתרון החלום, ולבסוף היא עצמה פתרה את החלום. "כול חלום וחלום חייב להיפתר וחלום שלא נפתר נקרא תסמין". שנאמר: "כי כן צריכים לפתור חלום, לתלות הפתרון בהקב"ה. כי שם קיום הכול ובו נמצא הפתרון" (ספר הזוהר). מכאן אנחנו למדים שאין אדם על פני האדמה שהוא במודעות "הקב"ה" וכראיה אנחנו רואים ביקום שאף אחד לא יכול לפתור את החלום (המציאות) שאנחנו רואים ואז שורש המילה "חלום" ח.ל.מ מתהפכות בנו ופעם הם מופיעות "מלחמות" ופעם הם מופיעות "מחלות" ואת כול זה אנחנו מרגישים באות וא"ו שזה הגוף שלנו. לכן כדי לפתור את החלום לפי ספר הזוהר הייתי צריך לדעת בדעת: "מי הוא או מה הוא הקב"ה? הקב"ה נמצא במחלות ובמלחמות ועל זה נאמר: "צריך לחקור את המחלה - וצריך ללמוד לקחי מלחמה". כיצד עושים את זה? שנאמר במגדל בבל: "לחזור לשפת קדם". שהם כוח וסוד האותיות האל"ף בי"ת שאנחנו רואים בשתי המילים: "מחלות מלחמות", אנחנו מוצאים את השורש משתי המילים שהם מ.ל.ח שהיא המילה "מחל" ומשתמשים במשפט של הצדיקים: "כול המפקיד נפשו בידי בשר ודם מתחייב בנפשו", דהיינו, אנחנו לא מבקשים מאף אחד רחמים מכיוון שהרשעים לא יודעים לתת רחמים וכשנותנים רחמים הם נותנים מכיוון שהם מרחמים על עצמם (נגמר להם הכסף), ונשארים האותיות, "מות ות". ו"ת זה מודעות של אלוהים אחרים אותם הפסלים שניפץ אברהם אבינו שהם יצאו מתוכנו  מהמציאות "מות" בה אנחנו חיים שזה נקרא "בן השמשות" שזה מודעות של קורח, מציאות של: "תוהו ובהו וחושך על פני תהום" ורק לאחר שיודעים בדעת בסוד המשפט: "ואהבת לרעך כמוך - אני אלהים" אנחנו נשארים באות אחת מתוך המשפט "מות ות" והיא אות " מ' " שאליה מתחבר רוח הקודש בסוד המשפט: "ורוח אלהים מרחפת על פני המים" שהיא כוח האותיות את ומקבלים מודעות "אמת" שהיא דרגת תפארת שהיא יעקב שהיא "הקב"ה" וכך פתרתי את החלום שראיתי במקום ללכת להתאשפז או לחילופין לקחת כדורים.

כדי לבדוק את אמיתותו של ספר הזוהר ואת התורה שהוריד משה רבנו מהר סיני ולהתחבר למשפט: "תיאוריה ללא תצפית - השערה" ולא להיכנס למלכודת של הרבנים ושל המדענים ולכול פותרי החלומות למיניהם שנאמר בראשית א' "כב - וארא בחלמי והנה שבע שבלים עלת בקנה אחד מלאת וטבות: כג - והנה שבע שבלים צנמות דקות שדפות קדים צמחות אחריהם: כד ותבלען השבלים הדקת את שבע השבלים הטבות ואמר אל החרטמים ואין מגיד לי: שבע שהם שבעה ימי הבריאה כנגד שבעה הקנים בחנוכייה כנגד ו"ת, וכאשר הם באחוד הם מלאות וטובות, וכאשר הם בפירוד כשם שהעולם הזה נראה שהוא ו"ת עובדי אלילים הם נראות כמו שהעולם הזה (מודעות הגוף) נראה. לכן כול החרטומים (ערב רב) אין להם תשובה. ונעבור לעוד חלום ששם נמצאים כול התשובות וכול הפתרונות מלאכים א':

א - ויתחתן שלמה את פרעה מלך מצרים ויקח את בת פרעה ויביאה אל עיר דוד עד כלתו לבנות את ביתו ואת בית יהוה ואת חומת ירושלם סביב:

ב - רק העם מזבחים בבמות כי לא נבנה בית לשם יהוה עד הימים ההם:

 ג - ויאהב שלמה את יהוה ללכת בחקות דוד אביו רק בבמות הוא מזבח ומקטיר: 

ד - וילך המלך גבענה לזבח שם כי היא הבמה הגדולה אלף עלות יעלה שלמה על המזבח ההוא:

ה - בגבעון נראה יהוה אל שלמה בחלום הלילה ויאמר אלהים שאל מה אתן לך:

 ו - ויאמר שלמה אתה עשית עם עבדך דוד אבי חסד גדול כאשר הלך לפניך באמת ובצדקה ובישרת לבב עמך ותשמר לו את החסד הגדול הזה ותתן לו בן ישב על כסאו כיום הזה:

ז - ועתה יהוה אלהי אתה המלכת את עבדך תחת דוד אבי ואנכי נער קטן לא אדע צאת ובא:  

ח - ועבדך בתוך עמך אשר בחרת עם רב אשר לא ימנה ולא יספר מרב:

ט - ונתת לעבדך לב שמע לשפט את עמך להבין בין טוב לרע כי מי יוכל לשפט את עמך הכבד הזה:

י - וייטב הדבר בעיני אדני כי שאל שלמה את הדבר הזה:

יא - ויאמר אלהים אליו יען אשר שאלת את הדבר הזה ולא שאלת לך ימים רבים ולא שאלת לך עשר לא שאלת נפש איביך ושאלת לך הבין לשמע משפט:

יב - הנה עשיתי כדבריך הנה נתתי לך לב חכם ונבון אשר כמוך לא היה לפניך ואחריך לא יקום כמוך: 

יג - וגם אשר לא שאלת נתתי לך גם עשר גם כבוד אשר לא היה כמוך איש במלכים כל ימיך: 

יד - ואם תלך בדרכי לשמר חקי ומצותי כאשר הלך דויד אביך והארכתי את ימיך:

טו - ויקץ שלמה והנה חלום ויבוא ירושלם ויעמד לפני ארון ברית אדני ויעל עלות ויעש שלמים ויעש משתה לכל עבדיו: 

שאלה: מי יכול לפתור את החלום הזה? התשובה: מי! מי הוא מודעות אלקים חיים שהיא נקראת הבינה שהיא בן - יה ולבן הזה קוראים הקב"ה. ופתרון החלום הזה של שלמה המלך בהוכחות מדעיות ומקראיות נמצאות בספרי "מלחמת הרוח בחומר" כך שכשם ששלמה בנה את בית המקדש כך שלמה חיים מראה כיצד בונים את בית המקדש בסוד המשפט: "והיה ביום ההוא י-ה-ו-ה אחד ושמו אחד". למודעות הזו קוראים "המשיח".    

כוחו של הרצון הוא חזק יותר מכוחו של הרצון לרצות כך שברגע שאתה רוצה אתה כבר לא רוצה. שנאמר: מי הוא הגיבור? הכובש את ייצרו!  
   

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co.il
0644-898547 03-9322192
"קל מאוד להשיג את עולם האור - קשה מאוד לוותר על עולם החושך" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב