דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום לחלוקה בכנס תערוכה או פגישה 

מאת    [ 25/12/2008 ]

מילים במאמר: 145   [ נצפה 2583 פעמים ]

עם ההתפחות טכנולוגית הדפוס,הוזלו משמעותית עלויות ההדפסה על גבי מוצרי פרסום.
עד ההתפתחות הטכנולוגית שהתרחשה, רק חברות גדולות מאוד יכלו להפיק מוצרי פרסום מכיוון שניתן היה להדפיס רק בכמויות ייצור המוניות של עשרות אלפים.

ניתן לחלק את מוצרי הפרסום למספר קטגוריות נושאיות לפי סוגי חלוקה ונושאים:
מחזיקי מפתחות, סטרס בול, תיקי כנסים, שקיות ירוקות (תיקים מחומר הניתן למחזור), עטים - מוצרים פשוטים, וזולים המתאימים לחלוקה המונית בתערוכה.
מכתביות, תיקי כנסים, סט של מכשירי כתיבה - מוצרי פרסום יקרים יותר המתאימים לחלוקה בכנס מקצועי.
מוצרי פרסום לרכב, שעונים, מוצרי פרסום למשרד מעמדים לשולחן, מוצרים למחשב - מתאימים לחלוקה של איש מכירות בפגישה.
מארזים יוקרתיים, מוצרי טכנולוגיה מתקדמים, דיסק און קי - מתאימים לחלוקה בפגישה ללקוחות פרימיום וללקוחות חשובים.


לכל קטגורית מוצרים יש מאות מוצרים מתאימים באיכויות ובטווחי מחיר שונים. רוב המוצרים ניתנים למיתוג לפי צרכי הלקוח ובכפוף לאילוצי תקיב, חומר המוצר, עמידות ההדפסה והלוגו המודפס.

Allgifts יבוא ושיווק
מתנות ומוצרי פרסום



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב