דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפסון משיקה בארץ מקרן חדש למנכל שבדרכים: קטן, קל משקל ומתחבר באמצעות USB לכל מחשב 

מאת    [ 25/12/2008 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2860 פעמים ]

אפסון ישראל משיקה בארץ סדרת מקרני וידאו חדשים, המצויידים בחיבור USB במקום חיבור ה- VGA המסורתי והמסורבל. הדגמים החדשים, Epson EB-S6, X6, W6, 1725 ו- 1735W, מגיעים כולם עם חיבור "התקן והקרן" (Plug-and-Project) - כבל USB סטנדרטי המאפשר חיבור מהיר ומיידי לכל מחשב, נייד או נייח. נתון זה, בשילוב עם גודל המקרנים הזעיר, ומשקל של בין 1.8- 2.8 ק"ג בלבד, הופך את המקרנים החדשים לאידיאלים עבור אנשי שטח ומנהלים, הזקוקים לאמצעי הקרנה נייד .

בדגמי ה- EB-X6/S6/W6 מותקן גם כיול אוטומטי, המפצה על משטח עקום או לא ישר, ומוודא שהתמונה המוקרנת תהיה תמיד מאוזנת. שלושת הדגמים הללו אף מצויידים בטכנולוגיית הפחתת רעש: עם סגירת מכסה העדשה, מופעלת המערכת, שמפחיתה את מהירות המאוורר הפנימי למינימום הדרוש, וכך מושתק רעש הרקע הבוקע מהמקרן, והוא אינו מפריע להמשך הישיבה, או השיחה.

למקרנים החדשים יחס ניגודיות גבוה של 2000:1 ורמת בהירות של 2000 ANSI. רמת הרזולוציה הגבוהה (1280X800) ואורך חיי המנורה הארוכים (4000 שעות), הופכים את המקרנים לאידאליים לא רק לאנשי השטח, אלא גם עבור שימושים משרדיים וצפיה בסרטים בבית.

"אפסון מבינה שטכנולוגיה חדישה ואיכות תצוגה גבוהה הם רק חלק מהדרישות כיום. כך לדוגמה, אנשי העסקים שב'שטח' רוצים מקרן שיהיה להם קל להסתובב איתו ונוח להרכיב ולהפעיל אותו בכל מקום", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "סדרות המקרנים החדשות של אפסון מצטיינות לא רק באיכותם, אלא גם בנוחות המשתמש. השימוש בשיטת "התקן והקרן" באמצעות כבל USB, מאפשר לחבר את המקרנים החדשים לכל מחשב בכל זמן, ותוך שניות כבר לצפות בתוכן המוקרן".

המקרנים החדשים צפויים להגיע ארצה בעוד כחודש, ומחירם יעמוד על 3790 - 13400 ש"ח דגמי המקרנים מגיעים עם שלוש שנות אחריות של אפסון.


אפסון ישראל
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. חברת אפסון היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה בטוקיו, ומעסיקה מעל 93 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב