אם יש ברשותנו מוצר שיצרנו בעצמנו או חנות באינטרנט המוכרת מוצרים של אחרים, הכללתו ברשת שותפים (affiliate network) יכולה לתרום באופן משמעותי ללהיקף המכירות שלו.
על ידי גיוס משווקים אנחנו נהנים ממאמצי השיווק של אחרים, אשר ישווקו ויפרסמו עבורנו את המוצר שלנו או החנות שלנו, ובתמורה אנו נשלם למשווק עמלה בכל פעם שמתבצעת מכירה דרך הפנייה שלו.
היתרונות ברורים: אנחנו משלמים למשווק רק כאשר הוא מביא תוצאות (מכירה או הפניה, תלוי בתוכנית התגמולים שלנו), יכולים לגייס משווקים רבים ולהרחיב את החשפיה הפרסומית שלנו, נהנים ממאמצי שיווק של משווקי אינטרנט מנוסים, או גולשים "רגילים" שחיים את האינטרנט ומכירים מקומות רבים ושיטות רבות לקידום מוצרים ברשת.
באופן זה אנו חוסכים כסף, זמן ומאמץ ומעבירים את משימת השיווק של המוצר, האתר או החנות למישהו אחר, אך התשלום שלנו על מאמציו מותנה בהבאת תוצאות, מאחר והוא מבוסס על עמלה פר מכירה או הפניה.
העבודה דרך רשת אפילייאט חוסכת לבעל המוצר התעסקות מסובכת עם תשלומים למשווקים, זיהוי המשווקים ומקורות המכירה (איזה משווק ביצע את המכירה, כמה כסף מגיע לכל אפילייט וכדומה), ובנוסף, רישום המוצר לרשת אפילייט חושף את המוצר לאלפי משווקים הרשומים באותה רשת, כך שהרשמה לרשת אפילייט חוסכת לבעל המוצר זמן ומשאבים בגיוס משוקים, הם פשוט נמצאים שם, מחכים למוצרים חדשים שאפשר לקדם.
ישנן רשתות אפילייט קטנות הכוללות כמה עשרות או מאות משווקים וישנן רשתות ענקיות ובהן רשומים עשרות אלפי משווקים מכל העולם.
בארץ קיימות כמה רשתות אפילייט מוצלחות, כמות המשווקים נמוכה מזו של רשתות בחו"ל, כמובן, אך אם המוצר ישראלי או האתר בעברית, הרי שרשת אפילייט ישראלית תהיה בחירה הגיונית ולפעמים היחידה העומדת בפנינו, בשל מגבלת השפה. רשתות אפילייט בחו"ל יסכימו לקבל מוצרים ממדינות שונות, אך לרוב שפת האתר והמוצר תצטרך להיות אנגלית.
על ידי גיוס משווקים אנחנו נהנים ממאמצי השיווק של אחרים, אשר ישווקו ויפרסמו עבורנו את המוצר שלנו או החנות שלנו, ובתמורה אנו נשלם למשווק עמלה בכל פעם שמתבצעת מכירה דרך הפנייה שלו.
היתרונות ברורים: אנחנו משלמים למשווק רק כאשר הוא מביא תוצאות (מכירה או הפניה, תלוי בתוכנית התגמולים שלנו), יכולים לגייס משווקים רבים ולהרחיב את החשפיה הפרסומית שלנו, נהנים ממאמצי שיווק של משווקי אינטרנט מנוסים, או גולשים "רגילים" שחיים את האינטרנט ומכירים מקומות רבים ושיטות רבות לקידום מוצרים ברשת.
באופן זה אנו חוסכים כסף, זמן ומאמץ ומעבירים את משימת השיווק של המוצר, האתר או החנות למישהו אחר, אך התשלום שלנו על מאמציו מותנה בהבאת תוצאות, מאחר והוא מבוסס על עמלה פר מכירה או הפניה.
העבודה דרך רשת אפילייאט חוסכת לבעל המוצר התעסקות מסובכת עם תשלומים למשווקים, זיהוי המשווקים ומקורות המכירה (איזה משווק ביצע את המכירה, כמה כסף מגיע לכל אפילייט וכדומה), ובנוסף, רישום המוצר לרשת אפילייט חושף את המוצר לאלפי משווקים הרשומים באותה רשת, כך שהרשמה לרשת אפילייט חוסכת לבעל המוצר זמן ומשאבים בגיוס משוקים, הם פשוט נמצאים שם, מחכים למוצרים חדשים שאפשר לקדם.
ישנן רשתות אפילייט קטנות הכוללות כמה עשרות או מאות משווקים וישנן רשתות ענקיות ובהן רשומים עשרות אלפי משווקים מכל העולם.
בארץ קיימות כמה רשתות אפילייט מוצלחות, כמות המשווקים נמוכה מזו של רשתות בחו"ל, כמובן, אך אם המוצר ישראלי או האתר בעברית, הרי שרשת אפילייט ישראלית תהיה בחירה הגיונית ולפעמים היחידה העומדת בפנינו, בשל מגבלת השפה. רשתות אפילייט בחו"ל יסכימו לקבל מוצרים ממדינות שונות, אך לרוב שפת האתר והמוצר תצטרך להיות אנגלית.