דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תתנו למערכת העיכול להשתלט עליכם - יש פיתרון ! 

מאת    [ 24/12/2008 ]

מילים במאמר: 918   [ נצפה 3131 פעמים ]

להלן מספר מקרים של ילדים ומבוגרים שנעזרו וטופלו בהצלחה רבה בהומיאופתיה.

כאבי בטן בלתי מוסברים

ג', בת 10, הגיעה עם תלונות של כאבי בטן ודלקות גרון. לדלקות הגרון נעזרה באנטיביוטיקה, אך לכאבי הבטן הרופאים לא ידעו לתת הסבר והבעיה נשארה בעינה. בשיחתי עם ג', היא מספרת שהיא סובלת מכאבי בטן אפילו בנסיעה קצרה, מרגישה שכל האוכל מתערבב לה ומתחילה לה בחילה. הכאב מופיע באזור הטבור ומרגיש כאילו משהו קופץ לה בבטן, כמו סוכריות קופצות בפה. פחדים - מגנבים, פורצים, מחבלים, אנסים. ג' מתעוררת בלילה עם סיוטים והולכת למיטה של ההורים. ג' ילדה מקסימה, מלאת חיים, תוססת, מאוד אוהבת לשיר ולרקוד. אוהבת להתלבש יפה ומאוד מתוכשטת. אוהבת מאוד להתקשט עם עגילים, שרשראות, להתאפר. מאוד חשוב לה להיות יפה ולמשוך תשומת לב. אוהבת טיולים והרפתקאות, מגע חזק, ללעוס מסטיקים. בסוף התשאול, שאלתי היחידה הייתה איך ג' עם בצל. לשמחתי, גם האימא וגם ג' אשרו שהיא מאוד מאוד אוהבת בצל, ויכולה לאכול בצל חי עם לימון. נתון זה אישר את הרמדי. חודשיים לאחר מכן, ג' מדווחת שלא הופיעו כאבי בטן ודלקות גרון. מבחינה נפשית, בלילה הראשון אחרי התשאול ג' פחדה ללכת לישון לבד עקב הפחדים שעלו בשיחה אתי, אך מאז ועד היום ג' ישנה טוב ללא סיוטים וללא פחדים שליוו אותה במשך תקופה ארוכה. חולמת חלומות טובים ושמחים. אימה מדווחת שהיא מרגישה ש- ג' בוגרת יותר, אחראית יותר. דברים פחות מרגיזים אותה.

עצירות בבחורה עם פתיל קצר

ח', בת 25, הגיעה לטיפול עקב בעיות של קיבה בעייתית. הבטן נפוחה והיא מרגישה שהכל קשה - גם הבטן קשה וגם הקיבה נורא קשה. לפעמים לוקח לה שבוע, שבוע וחצי להתרוקן. גם אחרי יציאה, מרגישה הרבה פעמים שלא עשתה את זה כמו שצריך ועדיין מרגישה תחושת לחץ. בנוסף, סובלת מדלקות עיניים, בעיקר כששוכחת להוריד את האיפור, ואז מתעוררת עם עיניים אדומות ומודלקות. קשה לה לפתוח את העיניים, העיניים צורבות ואדומות. כל הזמן עם טיפות. כשביקשתי ממנה לספר לי על עצמה, היא סיפרה שהיא טיפוס עצבני, אימפולסיבית עם פתיל קצר. פחדים - מפחדת להישאר בבית לבד, מפחדת שיקרה משהו לסובבים אותה. אוכל - תשוקה לשוקולד ומתוק אך זה גורם לה לפצעים בסנטר ובמצח. אוהבת אוכל שמן ואלכוהול. מספר ימים בודדים לאחר שקיבלה טיפול הומיאופתי התחילו יציאות סדירות עם קיבה תקינה. ח' מספרת: "מבחינת הקיבה אני מרגישה מצוין. כל יום הולכת לשירותים, ומבחינתי זו ממש ברכה. מבחינת הפצעים גם יש שיפור. העור יבש כרגע. שבועיים אחרי לקיחת הרמדי היו לי התקלפויות ומאז לא הופיעו פצעים. גם דלקות העיניים נרגעו, וכרגע אין רגישות לאיפור".

* בהסתכלות שלי הפנים נראות מדהים. מבחינת המזג ח' נרגעה, פחות מתעצבנת מכל דבר ומרגישה שהפתיל כבר לא כל כך קצר. הפחדים בלילה נרגעו וכבר לא נמצאים כל כך במודעות שלה. ח' מדווחת על סלידה משומן. היא לא מסוגלת לאכול כבר אוכל שמן, זה מגעיל אותה.

עצירות מעל 50 שנה נפתרה בעזרת טיפול הומיאופתי

כ' מגיעה אלי כשהיא מתלוננת על דלקת כרונית בשלפוחית השתן ועצירות מעל 50 שנה. הדלקת מופיעה בתדירות של כל שבועיים שלושה ומטופלת בא"ב. כדי להקל מעט על הצריבה, היא שותה מיץ פטרוזיליה כל יום. מבחינת העצירות הכרונית, כ' חייבת להקפיד לאכול כל יום סלט, משום שזה הדבר היחיד שמקל על היציאות. ללא הסלט, אין יציאות והיא צריכה להשתמש בנר גליצרין. כ' מספרת: "העצירויות התחילו בגיל 3, הייתי יושבת בשירותים ובוכה, ואני קושרת את זה לדברים שעברתי בחיים". מבחינה רגשית היא מחפשת כיום אהבה שתיתן לה משמעות, להרגיש תחושת שיתוף ולחלוק ביחד את החוויות. תוך מספר ימים בודדים מאז שקיבלה רמדי שמתאימה לסיפור חייה ולתלונות הפיזיות ש-כ' תיארה, החלו יציאות סדירות ותקינות, ללא צורך בהקפדה על תזונה כזו או אחרת. כ' התחילה לאכול מה שהיא רוצה, והיציאות נשארו תקינות. גם מבחינת הדלקת בשלפוחית השתן, כ' מספרת שהיא כבר לא צריכה לשתות מיץ פטרוזיליה. מה שקרה מעבר לשיפור במצבה הפיזי, היה שינוי משמעותי בראייה שלה את הסובבים אותה. היא ראתה את הסובבים לה הרבה יותר ברוך ובקבלה, דבר שלא הייתה מסוגלת לעשות לפני כן. חצי שנה לאחר מכן חזרה הדלקת שוב אך מצב העצירות נשאר תקין לחלוטין. חזרנו על הרמדי ושוב הייתה תגובה יפה.

טיפול הומיאופתי גרם לרגליים להתיישר, והוא בסך הכל הגיע בגלל שלשול

תינוק בן 1.7 שנים הגיע כשהוא סובל מוירוס של שלשולים. שאר המשפחה כבר מטופלת אצלי בהומיאופתיה, ועכשיו לאור השלשול האם מחליטה להביא גם אותו. האם מספרת: "השבוע הוא קיבל חיסון לגיל שנה וחצי, צהבת A. אחר הצהריים או כבר למחרת התחילו שלשולים, צהוב חרדלי עם לבן, כאילו ערבבו חרדל עם שמנת, מזכיר קצת קוטג'. אתמול קראו לי מהגן ואמרו שהוא שלשל 3 פעמים. היום הספיק לשלשל 6 פעמים. הוא משלשל קצת אחרי שמסיים לאכול. מרוב שזה מימי, הוא לכלך אפילו את המכנסיים. כבר ביום הראשון של החיסון היה לו חום 38.7, ולא הייתי בטוחה אם זו תגובה של החיסון או לא. מבחינת כללית, הוא נוטה להזיע בשינה ואוהב מתוקים ובצקים. בהוצאת שיניים משלשל מספר ימים לפני ומעלה חום, עצבני וחסר מנוחה. בתצפית שלי אני רואה שהרגליים שלו מעוגלות, רגלי O וכשביררתי עם האם, היא סיפרה לי שלפני כשבועיים הייתה בביקורת בתל השומר, ונאמר לה שצריך לראות את הילד כל חצי שנה ובשלב מסוים לחשוב על ניתוח. הרמדי הותאמה על פי אפיון מלא שלקחתי, ולאוו דווקא רק של השלשול כרגע. מצב השינה שלו, האופי והטמפרמנט של הילד, תשוקות וסלידות באוכל, כל אלו נלקחו בחשבון. מספר ימים לאחר שקיבל רמדי במנות חוזרות, האם מספרת ש"הוא התחיל לעשות קקי חום משחתי, יותר לכיוון של קקי רך, אבל כבר לא שלשול". שלושה ימים לאחר מכן דיווח נוסף: "אתמול היה ללא קקי בכלל, והיום יצא לו עיגול אחד יפה. אה, ועוד משהו... את יודעת מה? ה- O שלו ברגל כמעט נסגר. שבוע לפני הרמדי עוד היה ממש פתוח, ומלפני שבועיים שמתי לב לשיפור, ולפני שבוע הסתכלתי שוב... ממש מדהים !"

לפרטים נוספים:

טלי לוי הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך
050-6793091, 03-5329084
www.real-cure.com

 

טלי לוי, הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך

יצחק מודעי 5, גבעת שמואל
03-5329084, 050-6793091
http://www.real-cure.com
liome@bezeqint.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב