דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרעות קשב וריכוז וטיפול בהומיאופתיה 

מאת    [ 24/12/2008 ]

מילים במאמר: 640   [ נצפה 2831 פעמים ]

מתוך ניסיון בטיפול בילדים אלו, ומתוך הבנה עמוקה של הדברים, ובתנאי שילדכם חשוב לכם ... אלא מה? לא כדאי למסך את הבעיה אלא מומלץ לטפל בה מהשורש.

לפניכם מובאים מספר מקרים של מטופלים, אשר בעקבות טיפול הומיאופתי זכו לחיים נעימים יותר, הם וסביבתם. האם ניתן לטפל בהומיאופתיה בשילוב רטלין ?

 

להלן סיפורה של ל', ילדה בת 9 - ל'

בת 9, מגיעה עם אימה, בגלל שהיא לא מסוגלת לשבת ולהכין שיעורי בית. מבחינת הרפואה היא מוגדרת כסובלת מהפרעת קשב וריכוז ומטופלת ברטלין. במהלך התשאול האם מספרת שהיא לומדת תוך כדי תנועה, לא מסוגלת לשבת על הכיסא. כשמכינה שיעורים, לא עוברים 30 שניות והיא שוב מטפסת על הכיסא. היא קמה לחדד את העיפרון, לשבור את השפיץ, קמה לזה, קמה לזה, ואחרי שהיא קמה וקמה היא זקוקה להפסקה. בטבעה, מדובר על ילדה שרגישה לצעקות. אם מעירים לה או צועקים עליה היא נפגעת ונעלבת, ואם בדיוק הייתה אמורה לצאת לחוג, מבחינתה החוג מבוטל. דבר נוסף שמאפיין את הילדה ושימש כאחד הסימפטומים הבולטים שנלקחו במקרה הוא תחושת הנקמה שלה. היא ילדה טובה, אך כשפוגעים בה היא לא מוותרת ומוכנה להשיב מלחמה. במהלך כל התשאול, ל' יושבת עם חתיכת פלסטיק ביד ולא מפסיקה למעוך ולשחק איתו בין הידיים. נקודה זו ראויה לציון, משום שמלבד התשאול והשיחה, ההומיאופת מסתכל ובוחן את צורת ההתנהלות של המטופל בזמן המקרה. הרבה דברים שלא נאמרים, עולים ומופיעים מתוך שפת הגוף שלנו. עצם ההתעסקות של ל' באותו פלסטיק, כאילו רוצה למעוך ולהרוס אותו כל הזמן, חיזק את הרמדי שחשבתי לתת לה. ל' קיבלה תרופה הומיאופתית שמתייחסת להיבטים הפיזיים, הרגשיים והנפשיים שלה ששמעתי במהלך התשאול. במפגש ביקורת חודש וחצי לאחר מכן, האם מדווחת שיש שיפור משמעותי. ל' מסודרת יותר בכתיבה שלה,כותבת בתוך השורות, מרוכזת יותר בשיעור ומסוגלת להכין שיעורי בית בצורה רגועה ורציפה. שבועיים לאחר הביקורת אני מקבלת הודעה נוספת, ש- ל' סיימה שני ספרי קריאה וכרגע היא קוראת ספר של 380 עמודים בצורה רגועה וקשובה. היום ל' הלכה לבית הספר בלי רטלין.

הפרעה אובססיבית בילד עם הפרשת קשב וריכוז קשה

את נ' בן ה- 12 היכרתי לאחר שזרקו אותו ממערכת החינוך. נ' מגיע מרקע סוציו-אקונומי קשה מאוד והוא סובל מהפרעה של שטיפת ידיים אובססיבית וגמגום חזק. בגיל 5 ההורים התגרשו אך נ' חווה מריבות וצעקות בעצם מגיל 0. מאז התחילו בעיות התנהגותיות וביניהם הפרעה של סטריליות וגמגום בולט מאוד. מבחינה שכלית הוא לא מתאים לגילו, וגם כשניסו לשבץ אותו בבית ספר מיוחד, כל הזמן היה מתגרה ומרביץ, לא מסוגל לשבת בשיעור, וכל הזמן חי בתחושת פחד גדולה. הדבר שבלט אצלו ביותר בזמן המקרה, היה שאם חלילה נוגעים לו בחולצה או במחשב או בכל חפץ שלו, הוא היה מסוגל להוריד את החולצה ולהחליפה, או לנקות מיד את המחשב, והחמור מכל, הוא היה מסוגל לשטוף מעל 200 פעם ידיים במשך היום ולהחליף עשרות חולצות ביום. הפחד הכי גדול שלו שהוא יידבק ממישהו בחיידקים רעים, ואז יידבק במחלה חשוכת מרפא. הפחד כל כך גדול שהוא אפילו לא מעז ללחוץ למישהו יד, כי מה יקרה אם לאותו אדם יש כף יד מלוכלכת וזה יעבור אליו? לאחר ש- נ' קיבל את הרמדי המתאימה לו, אימו מדווחת שחל שינוי משמעותי בילד. הוא רגוע יותר וישנה נכונות מצד הממסד להכניס אותו למערכת לימודית. הדבר היפה ביותר שקרה בעקבות הטיפול, שההפרעה האובססיבית שלו לגבי שטיפת הידיים השתפרה פלאות. התבשרתי ש- נ' הלך לישון בלי להחליף חולצה ובלי להתקלח.

אני סובלת מירידה בזיכרון, ומבעיות ארגון וכתיבה - את יכולה לעזור לי ?

ש', קרוב לגיל 50, מגיעה לטיפול כשהיא מתלוננת על ירידה בזיכרון, בעיות ארגון וכתיבה. היא מחליפה מילים תוך כדי דיבור ואף בשליחת SMS מגלה לא פעם שיש לה החלפה של אותיות. עד עכשיו היא מתנהלת בעזרת קונצרטה, שעוזרת לה לריכוז ולארגון היום יומי. בנוסף, ש' מתלוננת על עייפות מאוד גדולה והיא מסוגלת להירדם תוך כדי העבודה ללא יכולת לשלוט בכך. מאז הטיפול ההומיאופתי ש' לא נזקקת לקונצרטה והיא חופשייה מתרופות וכימיקלים שעזרו לה להתרכז. החלפת המילים והאותיות השתפרו, ש' מרוכזת בזמן העבודה ורמת הזיכרון שלה עלתה. ש' מאושרת.

לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר הבית: Real-cure.com

או ליצור קשר בטלפון: 050-6793091, 03-5329084

בברכה, טלי.

טלי לוי, הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך

יצחק מודעי 5, גבעת שמואל
03-5329084, 050-6793091
http://www.real-cure.com
liome@bezeqint.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב