דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן וידאו לאינטרנט 

מאת    [ 23/12/2008 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2356 פעמים ]

יצר בסיסי באדם שבכולנו, להגיע לכלל שלמות בכל מעשינו. יצר זה הוא שמוביל אותנו עם השנים לפתח טכנולוגיה עתירת מידע, מבנים אדירים והישגים נוספים שנפש האדם לא חלמה עליהם במגוון תחומים. אך בעוד כליל השלמות נהיה נחלתם של מעטים בעולם מסובך בו אנו חיים. באינטרנט, ניתנת לכולנו היכולת להתחיל מחדש כל יום ויום. הרעיון הוא זה שיכתיב תחילה מה ילד יום, הוא יקבע את מסלול ההמשך שלך בנבכי הרשת.
מכיוון שחדשנות היא שם המשחק, ומכיוון שבכל משחק יש גם צופים וגם שופט, אנחנו נדרשים לא אחת, להקפיד להמציא שיטות חדשות ומגוונות שיענו על כללי השיפוט של גוגל ובו בעת ירתקו את הקהל הצופה באתר שלנו. אחת הדרכים החדשניות ביותר, שייכת בלעדית לתחום שרבים חשבו שמקומו ברשת הוא רק באתרי השיתוף...

תוכן וידאו שינה את מעמדו מסרט באורך מלא להורדה מאתר שיתוף קבצים והוא נתפס בשנים האחרונות כאמצעי מצוין לשיווק מוצר ברשת האינטרנט, הן באתר והן מחוצה לו. במהלך השנה האחרונה, שינה גם גוגל את מדיניות העדפת התוכן שלו והחל מעניק קידום רב יותר לאתרים העושים שימוש נבון בקבצי וידאו המוגשים לשיפוטו. לתוכן וידאו ישנם מספר שימושים עיקריים הן בשיווק האתר והן בשיווק המוצרים באתר, לזאת כמובן, נלווה הרווח שהוזכר קודם לכן בהיבט קידומו של האתר. השימוש הראשון הוא משיכת הגולש לאתר ע"י הפצת סרטוני וידאו ברשתות חברתיות, במיילים ובאמצעים אחרים. סרטונים אלו, תכליתם להיות משעשעים, מושכים והם מיועדים לגרום לגולש להיכנס לאתר המפרסם או לשתול את הסרט באתר שלהם ובכך להעניק קישור לאתר המפרסם. יתרונה של השיטה, בכך שעבור מרבית הגולשים, הפצת סרטון איכותי ומשעשע אינה נתפסת כשיווק של מוצר אלא פשוט כניסיון להעביר מסר לחברים ברשת.
השימוש העיקרי הנוסף הנעשה בווידאו ברשת הינו כדמות מוכרת באתר. במשך שנים פותחו שיטות מכירה באתרי אינטרנט במטרה להגביר את המכירה באתר. הקבלת אתר המכירה לחנות אמיתית הוביל את צוותי המפתחים שלהשיטה, ליישם את שיטת המכירה המקורית באתר. מדובר בצילום של דמות אמיתית או אנימציה המדריכה את הגולשים בנבכי האתר, משכנעת אותם לרכוש ולעיתים אף מנהלת עימם דיאלוגים. שיטה זו זוכה לאחרונה לתהודה חיובית בארץ בעיקר בשל היכולת שלה לעורר עוד עניין באתר.

בעיקרון, השימוש באלמנטים של וידאו באתר אינטרנט ואף מחוצה לו, יש בהם ישימות רבה לצרכן, הן מבחינת השימוש האישי והן מבחינת כוח השכנוע. עם זאת, שימוש בווידאו באתר מצריך חשיבה מוקדמת, תקציב והערכות מבחינה טכנולוגית. אלה המגבלות העוצרות את רוב בעלי האתרים מהשימוש בטכניקות אלו
ivtextivtext חברת התוכן הגדולה בישראל, החברה מספקת שרותי תרגום, קופירייטינגקידום אתרים ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב