דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבצע עוקץ 

מאת    [ 17/03/2006 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 5157 פעמים ]

הפטנט השיווקי "מבצע" חדר לחיינו בשנים האחרונות כמעט בכל תחום, מבצע מנוי לעיתון, מבצע מנוי לכבלים/לווין , מבצע אינטרנט ועוד מבצעים כאלו ואחרים, המעניין במבצע, הוא לא חל על כלל המנויים אלא רק על המאושרים שהבינו את הטריק שבאיום הפסקת המנוי, כל אימת שהמנוי רוצה לסיים את ההתקשרות הוא מופנה למחלקת שימור לקוחות ומגלה לפתע שיש מבצע שלא פורסם ברבים והסכום ששילם עד כה ממש כבר לא רלוונטי לגביו, מהיום למשך שלושה חודשים , שישה חודשים, שנה, ישלם סכום נמוך יותר ולעיתים בעשרות שקלים.

לעיתים העניין ממש דומה למשחק פוקר בו כל צד ממתין לראות מי ימצמץ ראשון, בשיחה עם חברת הכבלים מתעקשת נציגת החברה כי החבילה הקיימת אינה יכולה להיות נמוכה 290 שקלים, איום התנתקות ומעבר לחברת הלווין לא ממש עשה עליה רושם (כאילו) אך המשכתי להתעקש על ניתוק ואז נזכרה הנציגה כי היא לא הסמכות לניתוק/הפסקת המנוי ויש לעבור בדרך את מחלקת שימור לקוחות ורק אז יתואם תאריך לניתוק.

השיחה עם נציגת מחלקת שימור לקוחות הייתה לבבית ועניינית, בתוך דקות ספורות הוסבר לי כי מאחר ואני לקוח ותיק יש ביכולתה לשלב אותי במבצע למשך שנה וללא התחייבות על סכום של 220 שקלים בלבד שבעים שקלים פחות לחודש כפול שנים עשר חודשים, סה"כ ההבדל שמונה מאות וארבעים ש"ח לשנה, מדהים!!!

חשבתי על כל אותם תמימים קשישים "פשוטי העם" אלה שמשלמים תמיד מה שדורשים מהם ולא מכירים את הטריקים והם בעצם אלה שמממנים את "המבצע" שלי ומשלמים מכיסם את ההפרש.

לפני כחודש התריע בפני יומן התזכורות במכשיר הנייד שלי כי מחר מסתיים מבצע האינטרנט שלי בחברת בזק בינלאומי, חייגתי מייד על מנת לתאם מבצע חדש אך ההמתנה הארוכה גרמה לי לדחות את העניין להמשך היום, הפעם הבאה שנזכרתי בעניין היה לאחר 25 יום מסיום המבצע הקודם, התקשרתי לבזק והופתעתי לשמוע כי הסכום של 59 שקלים ששילמתי עד הנה במבצע כבר לא קיים וכעת החבילה שלי עולה 79 שקלים ולא אגורה פחות, חשבתי לרגע והודעתי כי אני לא מעוניין לחדש את המנוי וכי אקח פסק זמן על מנת לבדוק הצעות בחברות מתחרות, נציגת החברה מיהרה להעביר אותי לנציגה בכירה יותר ותוצאות השיחה פשוט הדהימו אותי.

הנציגה הבכירה שאלה אותי במה תוכל לעזור אמרתי שעד כה שילמתי סכום של 59שקלים ואני מתעקש להמשיך את המבצע בדיוק באותו סכום ולא אגורה יותר ואז הפתיעה אותי הנציגה ואמרה כי יש לה מבצע בשבילי שלא אוכל לסרב, 39 שקלים לאותה חבילה למשך שנה וללא התחייבות, המדהים הוא שאני מצהיר שאני מוכן לשלם אותו סכום ששילמתי והיא מציעה לי סכום נמוך בעשרים שקלים מהצעתי , העוקץ הקטן, על הפרש הימים שבין סיום המבצע הקודם ועד תחילתו של המבצע החדש אשלם לפי 79 שקלים כי לא פניתי בזמן בימים אלו לא הייתי "מכוסה" במבצע.

עוקץ המבצעים עובד היטב וכל עוד אינך פונה לחברות אתה משלם מחיר מלא, פנית? אתה כבר בקבוצה המשודרגת ומהיום ואילך אתה כבר תדלג ממבצע למבצע רק שעליך לעקוב אחר תאריך סיום המבצע ולתאם מבצע חדש, פספסת? תשלם "קנס" על מספר הימים שלא היית במבצע.

לסיכום כדאי מאוד להתעקש על המחיר בכל אותם מנויים ולא למצמץ מול החברות בנושא הפסקת המנוי, לא לשכוח לתאם מבצע חדש מספר ימים לפני סיום המבצע כי על הפרש הימים כאמור משלמים מחיר מחירון שלעיתים גבוה בעשרות אחוזים ממחיר במבצע.
בקרו באתר האישי של אביב ירון
http://www.2all.co.il/web/Sites/aviv_ron/PAGE4.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב