דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוף וההונאה הגדולה 

מאת    [ 20/12/2008 ]

מילים במאמר: 896   [ נצפה 3198 פעמים ]


ברנרד לורנס ( לאון ) מדוף
ד"ר ג'קל- מר. הייד


ברנרד מאדוף יושב הראש של חברה למסחר בניירות ערך "ברנרד מאדוף "לשעבר יושב הראש של דירקטוריון הנאסד"ק, חשוד בהונאת כספים בהיקף של כ-50 מיליארד דולר, הונאת פונזי הגדולה ביותר שנחשפה אי פעם. לטענת גופים החוקרים את ההונאה, יחד עם חברת המסחר ניהל מאדוף גם קרן גידור פיקטיבית, שהתנהלה כהונאת פונזי, היינו הבטחות לרווחים גבוהים מהממוצע להשקעה בפרק זמן קצר יחסית, המשולמים בעצם מהקרן של השקעות מאוחרות יותר. מאדוף הבטיח ללקוחותיו תשואה שנתית פיקטיבית קבועה של 10%. בעקבות המשבר הפיננסי בשנת 2008 ביקשו משקיעים רבים למשוך את כספי השקעתם, דבר שהוביל להתמוטטות ההונאה, בשל העדר היכולת לשלם למשקיעים את כספם.

בין הנפגעים בהונאה שהיקפה המשוער הגיע לכ-50 מיליארד דולר, בנקים רבים מאירופה שהפסידו יותר מ-5 מיליארד דולר, משקיעים פרטיים מארצות הברית, פדרציות וארגוני צדקה יהודים.( חדשות היום)

ברנרד מדוף היה נדבן גדול. תרם כספים לבתי חולים, לאירגוני צדקה שונים ולמפלגה הדמוקרטית.
בניו ועוד בני משפחה עבדו איתו, והם היו אלה שהסגירו אותו לבסוף.

מפה נומרולוגית של מדוף מלמד אותנו על אישיות רגישה, מופנמת, לפעמים מנותקת מן המציאות. כוכבים חזקים במפה נומרולוגית שלו הם הירח, אורנוס,נפטון ומרס.
מפת השם: ברנרד לורנס (לאון ) מדוף: נותן לנו את נפטון כשליט המפה.
שמו הפרטי מתחיל ב:ב' ששבתאי שולט עליו. שבתאי שמסמל חוק וסדר, והיום, בתקופת המעצר, הוא נמצא בתקופה של שבתאי. מ' נשלט על ידי נפטון, שוב נפטון, כפי שנראה בהמשך היה, השפעה מכרעת על אישיותו.

תאריך לידה 29.4.1938= 27/9 .
בגימטריה בשם באנגלית = 27/9
צחוק הגורל... האיש מאוזן...
סה"כ השם בעברית: ברנרד לאון מדוף= 52/7 גם נפטון.

מדוף נמצא בשנה אישית 7, שנה שבהחלט משקפת את האירועים שהוא עובר.
והוא בן 70.
כוכב נפטון שולט על מס' 7.



במפה אסטרולוגית, מאחר ואין לנו שעה, משתמשים במפה סולרית, כלומר, שמש על האופק , בשור. שמש נמצא בצמידות לאורנוס בבית ראשון, מראה על אדם יוצא דופן. אורנוס, שליט בית 10, בית הקריירה ופירסום, אכן עזר לו לקום מכלום( התחיל את הקריירה שלו עם 5000 דולר) ולהגיע לגדולות. כפי שנראה בהמשך מעברי אורנוס גם הורידו אותו, וגרמו להתמוטטותו.
בית 2-8 מסתובב סביב ענייני כספים, במזל תאומים-קשת. אבל!! כירון בבית, לכן העניינים יסתבכו, יתקלקלו, היה ויהיה פצע בכל הנושאים של כסף. מה שלי, מה שלהם, משתבש תחת ה "יוד" או בשם אחר " אבצע אלוהים" ... זווית קרמטית מאוד, זווית רעה בין כירון לראש דרקון והירח. שליט בית 8, יופיטר, כספים של אחרים נמצא בבית 10, לא פלא שעם כספים של אחרים הגיע לגדולה ולפרסום.

אבל איפה נפטון?? בית 5, בית ההימורים היצירתיים, בית הפירמידה שהוא בנה במשך השנים. היינו סומכים עם כספים על אדם שיש לו נפטון בבית 5? קשה לי להאמין...נפטון, כוכב האשליות בבית 5,אפילו בניו, ששייכים לבית 5 אמרו שלא ידעו על המירמה. האמנם? שליט בית 5, מרקורי נמצא בבית 12, על הירח. אבל, נחזור לנפטון שעומד לו שם, באין מפריע, עם זווית אחת בלבד, וגם זה לשמש. האיש הזה בהחלט יכל להסתיר דברים מאחרים.


יתרה מכך, מרס וכירון במזל תאומים, מצביעים על האימפולסיביות במסחר ושנוניות.
האם יש כאן כוכב שיכול לעזור לו - ונוס, "המיטיב הקטן", נמצא בסוף מזל שור. לונוס יש מספר זוויות: לירח בבית 12, לפלוטו- בבית 3, לראש דרקון בבית- 7, וליופיטר בבית-10. אך אף אחת מהזוויות הללו לא יכלו לעזור למדוף. להפך.
נפטון בבית 5 מצביע גם על הבנים של מדוף, והם היו אלה שהסגירו אותו, אחרי שהוא התוודה בפניהם.
ראש דרקון בעקרב מראה לנו את החתרנות, את העולמות האפילים, את המסחר מאחורי הקלעים, את הפוקר- פייס של מדוף. לא מזמן ראינו אותו בטלויזיה, כיו"ר נסד"ק אומר שהמערכת כל כך בטוחה שאי אפשר " לעבוד עליה " מה הוא ניסה לומר? אתם לא יכולים לעבוד עליה, אל פחד, שלא יהיה לכם חשש, אבל אני?? כן! תישנו בשקט, אני אסדר הכל. האם הצמידות בין שמש/אורנוס שחרר את הרסן, וחשב שהמציא את הגלגל?
יופיטר, המיטיב הגדול, נמצא במפת הלידה בזווית הרסנית עם פלוטו. לכן גם ממנו אין לו ישועה





הפרשה התפוצצה כשהוא בן 70. שנה אישית, איך לא? 7 ! איפה נפטון? על ראש דרקון, בבית 7.( למעלה במפת קידומים) פרשה גורלית. שבתאי בזווית פעולה לנפטון. מחכים לו 20 שנה מאחורי סורגים.

נפטון במולות מדוייקת לונוס לידתי.
יופיטר במפת הקידומים בצמידות לשמש. אך יופיטר לא תמיד מביא שפע חיובי.... ביום המעצר יופיטר היה ב90 מעלות לזנב דרקון, מבית 4... כן, סמל לבנים שהסגירו. האם הינו יכולים לראות את זה ביום לידתו?
אכן, מרקורי בצמידות לירח בבית 12, בית ההסגר,מוות ומחלות, נמצא בזווית דיסהרמונית לראש דרקון בבית7, בית השותפים/אוייבים. כל בני ביתו עבדו איתו. האם יתכן שהם באמת לא ידעו? מרקורי ב90 מעלות לMC. או, שמא הוא לקח את האשמה עליו?
זוכרים את אורנוס בלידה? על השמש, עכשיו אורנוס נמצא בצמידות לפלוטו לידתי ומסמל נפילה גורלית. שתי כוכבים התנגשו. עוד פרטים נדע על הפרשה כשאורנוס יגיע ל 120 מעלות מנפטון.

פלוטו במפת הקידומים עושה 120 מעלות לMC. בהחלט עשה אותו מפורסם ביותר....




במפת הטרנזיטים אורנוס, כוכב השינויים גורליים נמצא במולות מ ד ו י ק ת לנפטון! ברור שיפוצץ את המסגרות הנוחות שהוא בנה! ושבתאי נמצא על נפטון. שבתאי בא ותלש את הוילון ופיזר את העירפול שנפטון בנה במשך החיים. והילדים שהסגירו אותו - מרקורי, שליט בית 5 נמצא בבית 8- התחלות וסיומים.

בטח אפשר למצוא עוד ועוד אספקטים כדי לראות את נפילת אימפרית מדוף.

מבחינה נומרולוגית, הוא יהיה תחת השפעה של שבתאי עד ליום הולדתו, ושבתאי לא מבשר טובות.
מבחינה אסטרולוגית,יופיטר יעבור לדלי ב: 2009 , וישב מול הנפטון שלו, שסיבך אותו כל כך.... זה יקרה בין מרץ לאפריל שנה הבאה.

האם יופיטר יעזור לו או שישחרר אותו מהחובות של העולם הזה?

* על מנת לראות מפות כנסו:http://www.astroworld.co.il/default.asp?iId=KKKDD











גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב