דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת תוצאות שליליות מגוגל - ניהול תדמית באינטרנט 

מאת    [ 18/12/2008 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3676 פעמים ]

מיתוג אישי וניהול תדמית באינטרנט הופך לחלק חשוב בקידום עצמכם והעסק שלכם. אתם משקיעים רבות על פרסום, שיווק ומיתוג ופועלים להגן על שמכם הטוב אולם אם בחיפוש שמכם או שם העסק שלכם באינטרנט מופיעות תוצאות שליליות לגביכם- ביקורות, פסק דין שפורסם, מאמר שאינו מחמיא או ידיעה באחד מאתרי החדשות - יכולה להגרם לכם פגיעה תדמיתית חמורה.

למעשה כל לקוח פוטנציאלי, שותף עסקי, בעל בית או אפילו מכר יכול להקיש את שמכם ולבדוק אילו תוצאות התקבלו. לעיתים מספיקה תוצאה שלילית אחת המציגה אתכם באור שלילי כדי לפגוע בשמכם הטוב ולמנוע מלקוחות פוטנציאלים לפנות אליכם. לעיתים הפרסום השלילי מופיע עוד לפני האתר שלכם. לכן לא משנה במה אתם עוסקים או באיזה תחום העסק שלכם - הלקוחות שימצאו פרסום שלילי לגביכם עלולים לא לפנות אליכם.

קידום הפוך - הסרת תוצאות שליליות באינטרנט

אם במנועי החיפוש (בעיקר בגוגל שהוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר) מופיע שמכם אך מדובר בפרסום שלילי הפוגע בכם, ניתן לפעול במספר דרכים על מנת שתוצאות חיפוש אלו לא יופיעו בדפים הראשונים - ובכך רוב הגולשים לא יחשפו אליהם.

קיימים מספר דרכים להסיר תוצאות שליליות. במקרה של פרסום באתר אינטרנט פרטי ניתן לאתר את בעל האתר ולבקש ממנו להסיר את התוצאה. משא ומתן מסוג זה תלוי רבות ברצונו של בעל האתר להסיר את המודעה או הידיעה הפוגעת. לרוב משא ומתן נידון לכישלון ויתכן שתתקלו בסירוב. בחלק מהמקרים יש קושי לאתר את בעל האתר או את האנשים הממונים על הפרסום.

אם הידיעה או המאמר הינו מקרה ברור של לשון הרע או הוצאת דיבה, יש לפנות לעורך דין להגשת תביעה כנגד האדם האחראי לפרסום, ניתן לבקש במעמד בית המשפט להסיר את התוכן הפוגע, אך במקרים רבים התהליך ארוך ועצם ההליך עצמו - יפורסם בעתיד ואותו כבר לא יהיה ניתן להסיר. עם זאת יש לקחת בחשבון שלא כל פרסום שלילי הוא לשון הרע או הוצאת דיבה.

אתרים רבים מאפשרים לגולשים להוסיף תוכן - בטוקבקים, בפורומים, בלוגים ועוד כך שתוכן פוגע או שלילי קל מאוד להוסיף אולם הסרתו קשה הרבה יותר

קידום שלילי או הסרת תוצאות שליליות הינו בעצם ביצוע פעולות קידום שונות לאתרים אשר בהם מופיע תוכן חיובי או ניטראלי מעל לאתרים בהם מופיע התוכן השלילי. בעצם פעולה זו, נדחקות התוצאות השליליות אחורה והמטרה היא שהתוצאות לא יופיעו בפים הראשונים.

יש לציין שלא תמיד ניתן "לנקות" את התוצאות - אם יש לכם יריב עקשן או שתדמיתכם כבר פגועה במידה קשה - הפעולה תהיה בלתי אפשרית - לדוגמא עשו חיפוש עבור "ישראל פרי" בגוגל - כל התוצאות בעמוד הראשון והשני שליליות.

אנו מתמחים בדחיקת התוצאות השליליות כך שלא יופיעו בדפים הראשונים. דפי האינטרנט המהווים פגיעה בשמכם ימשיכו להופיע אולם הם יופיעו בדפים אחוריים ויהיה קושי לאתר אותם.

רושם ראשוני הוא הרושם החשוב ביותר, לכן אין לזלזל בו. גולש המחפש אינפורמציה על החברה או העסק שלך ונתקל בפרסומים שליליים, יקבל את הרשום הראשוני עליך על סמך קריאת אתרים אלו המופיעים במקומות הראשונים בחיפוש.
אנו מתחייבים לפעול בדיסקרטיות מלאה ובסודיות
מפת - מניעת פגיעה תדמיתית
אנו מתמחים בניהול תדמית ברשת - מחיקת תוצאות שליליות, כתיבת מאמרים ושירותים נוספים.
בשיתוף ינשוף - מאמרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב