דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים הוליסטית 

מאת    [ 18/12/2008 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2910 פעמים ]

תורת הפנג שוואי, מלמדת אותנו כיצד לעצב הבית באופן שישפר את הזרימה האנרגטית בו. אותה גישה צריכה להיות מיושמת גם כשאנו נדרשים למשימות כמו בניית אתרים ועיצובם. הנה כמה עקרונות פנג שוואי לדוגמא שאנחנו צריכים ליישם גם באתר האינטרנט שלנו לטובת שיפור הזרימה האנרגטית בו .

1. פתח הכניסה לבית משול על פי הפנג שואי לפה בגוף האדם. באותו אופן שנכנס מזון מן הפה אל הגוף ומספק לו את האנרגיה הדרושה לו, כך נכנסת לבית אנרגית צ?י מדלת הכניסה. כניסה מוזנחת מזמינה פנימה אנרגייה רעה, בעוד שכניסה מטופחת תכניס אנרגיה טובה שתשרה אווירה טובה על דיירי הבית.

אותו הדבר כשאנו נדרשים לעיצוב ו- בניית אתרים. עמוד הבית, דלת הכניסה לאתר האינטרנט שלנו, הוא אחד הדפים החשובים באתר, אם לא החשוב שבהם. עמוד בית שמעוצב בצורה לא אסתטית ולא מקצועית עלול להשרות על הלקוח הבא שלנו אווירת נכאים. עמוד בית מעוצב היטב יפיח בו אנרגיות חיוביות שיעודדו אותו לבצע רכישה דרך האתר שלנו, או לפחות לחשוב עליו דברים טובים.

2. על פי הפנג שוואי יש להימנע מחסימת פתח הכניסה לבית עם ציוד כגון ריהוט כבד . שכן בכך אנו חוסמים את כניסתה של אנרגיית הצ?י החיובית לה אנו מייחלים. כך גם כשאנו נדרשים לפעולות כמו עיצוב אתרים. הימנעו מחסימת הכניסה לאתר שלכם עם כל מיני פתיחי פלאש מסורבלים וכבדים שמונעים מהאנרגיה הטובה של גוגל לאנדקס אתכם כהלכה ומקשים על הגולשים להיכנס לאתר שלכם ולהנות מהתוכן האמיתי שלו.

3. על פי הפנג שוואי מומלץ לסמן את הבית בשם ומספר שממקדים אליהם אנרגיות צ?י. אותו הכלל חל על אתר האינטרנט שלכם. אתר זה הוא ביתכם האינטרנטי, הקפידו על כן לסמן אותו בכותרות הרלוונטיות למילות הקידום שלכם, שגם גוגל וגם גולשי האינטרנט ידעו בדיוק מי אתם. כך ידע גוגל, מקור אנרגיית הצ?י הוירטואלית לה אנו כה כמהים, כיצד למקד את האנרגיות הטובות שהוא אמור להשרות על האתר שלנו.

4. ועוד דבר חשוב , על פי הפנג שוואי עדיף להימנע מהצבת מראה מול דלת הכניסה לבית. הבבואה של עצמנו יכולה להבהיל וליצור אי נעימות מיד עם הכניסה. עקרון זה רלוונטי גם כשאנו בפעולות עיצוב אתרים ו- בניית אתרים, במיוחד כאלה שאנו רוצים לקדם. אז אל תבנו אתרי מראה לאתר שלכם, גם אם אתם נראה לכם שהפעולה יכולה להביא אליו עוד תנועת גולשים. זה יכול להיות מאוד לא נעים לגלות שגוגל השעה את האתר שלנו מהאינדקס שלו בגלל שניסינו לבצע מנופלציה עליו ולהטעות את הגולשים.
אז אל תשכחו - ניתן לעצב את האתרים שלנו באופן שיהיה מגנט של אנרגיה טובה. יישמו את עקרונות הפנג שוואי לא רק בעיצוב ובניית הבית שלכם אלא גם בעיצוב ו- בניית אתרים.
רונן צור

אי קיי דיזיין - בניית אתרים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב