דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושים חינם 

מאת    [ 17/12/2008 ]

מילים במאמר: 637   [ נצפה 6699 פעמים ]

חווית חיפוש העבודה והצעות העבודה השתנתה ללא הכר את זה כולנו כבר יודעים . בעשור האחרון אין צורך יותר לקרוא את עשרות מודעות הדרושים הכתובות באותיות קטנות בעיתונים השונים, ואין צורך לכתת רגליים למשרדי כ"א השונים, פשוט צריך לגלוש בלוחות הדרושים הנמצאים באינטרנט מתי שנוח לנו ומתאים לנו ולהנות מחווית חיפוש עבודה אחרת לגמרי קלה ונוחה.

לוחות דרושים בתשלום או לוחות דרושים חינם הם כבר עניין שגרתי באינטרנט , כיום יש שפע של לוחות דרושים מסוגים שונים המתפרסמים באינטרנט, ישנם לוחות דרושים של אותם עיתונים יומיים גדולים ומקומונים קטנים אשר מפרסמים את מודעות הדרושים שפורסמו אצלם גם באינטרנט , יש את לוחות הדרושים הרגילים כמו jobnet אשר מאפשרים למחפשי העבודה חיפוש מודעות דרושים חינם וללא תשלום ולמעסיקים הם מעניקים אפשרות של פרסום מודעת דרושים בעלות זולה יותר מאשר פרסום מודעת דרושים בעיתון. מודעת דרושים זו תהיה נגישה לקהל רחב של גולשים 24 שעות ביממה.

לוחות דרושים אחרים שייכים לדור החדש של לוחות הדרושים (כמו JOBBY) אשר בהם דווקא מחפשי העבודה הם אלה שצריכים לשלם עבור הזכות לקבל מידע על מודעת דרושים כלשהי שמתפרסמת בלוח ואילו המעסיקים יכולים לפרסם באופן חופשי את מודעות הדרושים שלהם.
סוג אחר של לוחות דרושים הוא לוחות דרושים של חברות כח אדם וחברות השמה שמאפשרים למחפשי העבודה לחפש מודעות דרושים חינם מבלי שיצטרכו לשלם על כך דמי מנוי או דמי רישום, ובנוסף לכך מחפשי העבודה יכולים לשלוח את קורות החיים שלהם ישירות לחברת כוח האדם או לחברת השמה שפרסמה הצעת עבודה מעניינת.

לוחות אחרים הם לוחות דרושים המתרכזים בנישה מקצועית מסוימת למשל לוחות דרושים שמאפשרים לכל אלו המחפשים עבודה בתחום הרוקחות או בתחום האינטרנט לחפש מודעות בלוח דרושים חינם המתרכז רק בנישה מקצועית ספציפית.

סוג נוסף של לוחות דרושים הוא לוחות דרושים חינם אלה הם לוחות המתבססים על מידע המגיע מהגולשים עצמם שמפרסמים מודעת דרושים חינם או מגולשים שמפרסמים מודעה בתור מחפשי עבודה. חשוב לציין שלוחות דרושים חינם נמצאים רק ברשת האינטרנט ולא ניתן למצוא אותם בעיתונות הכתובה, לוחות דרושים כאלו נפוצים מאוד כיום ברשת והם מספקים לגולשים אפשרות לפרסם מודעת דרושים חינם או מודעת דרושים בתשלום, וכן מאפשרים למחפשי העבודה לפרסם מודעה בחינם או בתשלום בקטגוריה של מחפשי עבודה.
לוחות דרושים כאלו מספקים למחפשי העבודה אמצעים לחיפוש עבודה יעיל ומהיר כמו הסוכן החכם או המרגל האישי שמאפשרים לגולשים מחפשי העבודה לתת הגדרות ספציפיות לעבודה שהם מחפשים למשל תחום עיסוק, היקף משרה , אזור, ועוד, והמרגל האישי ישלח למחפש העבודה הודעה בדוא"ל על כל מודעת דרושים שמתאימה להגדרות שנתן הגולש.

לוחות דרושים חינם באינטרנט מתבססים על המודל העסקי של המוני גולשים שיגיעו ללוח דרושים חינם, ואז יגיעו גם הפרסומות שיביאו את הרווח הכספי לאותו לוח דרושים חינם.
לוחות דרושים חינם באינטרנט סביר שיהפכו בעתיד הקרוב למצרך מבוקש, זאת בשל המיתון הכלכלי שחודר גם לישראל ואשר יגרום לאנשים רבים לקצץ את ההוצאות הכספיות המיותרות כמו למשל תשלום על דמי מנוי ללוח דרושים. לוחות דרושים חינם שיהיו לוחות איכותיים ורציניים שיספקו למחפשי עבודה את כל המידע בנושא הצעות עבודה הקיימות בשוק יהיו בעתיד לוחות מבוקשים מאוד. לוח דרושים חינם איכותי ויעיל יכול לסייע לכולם גם למחפשי העבודה וגם למעסיקים אשר מעוניינים במציאת עובדים טובים ויעילים שיענו על דרישותיהם, כל אתר שיקים לוח דרושים חינם או זירה מיוחדת שתאפשר פרסום מודעת דרושים חינם ללא תשלום ואפשרות של עיון במודעת דרושים חינם ללא תשלום יוכל להכניס אליו המון גולשים שכמובן יביאו אליו המון פרסומות.

אחת הדרכים לקיומו של לוח דרושים חינם איכותי ויעיל היא הקמת פורומים או קהילות שעוסקות בתחום תעסוקתי ספציפי ובהם יתרכזו מעסיקים ומחפשי עבודה הקשורים לאותו תחום עיסוק ספציפי , קהילה כזו שתאפשר גם למעסיקים לפרסם מודעת דרושים חינם וגם למחפשי העבודה לעיין בנתוני מודעות דרושים חינם וללא תשלום כלשהו תהיה יעילה ואפקטיבית משום שהיא תרכז בתוכה את כל המעסיקים ואת כל מחפשי העבודה הקשורים לתחום העיסוק הספציפי של הקהילה.

כבר כיום ניתן למצוא באינטרנט זירות תעסוקה המתרכזות בתחום תעסוקתי ספציפי.
אנו נוכל רק לקוות עבורכם מחפשי העבודה שלא תצברו ותק בגלישה בלוחות דרושים חינם או בלוחות דרושים בתשלום ושתוכלו למצוא עבודה המתאימה לכם כמה שיותר מהר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב