דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי כסף כגורם קריטי בסילוק זיהום וריקבון ממערכת העיכול 

מאת    [ 13/12/2008 ]

מילים במאמר: 691   [ נצפה 6525 פעמים ]

מי כסף ויעילותם בסילוק הריקבון במערכת העיכול
מי כסף שימשו עד לפני כשמונים שנה כאנטיביוטיקה של הרפואה הציבורית אך נשכחו מלב ומדעת בשל מחירם יחד עם גילוי הפניצילין ורמת הציפיות מהפניצילין שהיתה גבוהה.

מערכת העיכול היא המערכת המזוהמת ביותר בגוף האדם כאשר הלוע הוא המזוהם ביותר מהסיבה שהוא פתוח ובכל נשימה, פיהוק, דיבור, אכילה, שתייה ופתיחת פה אחרת חודרים לתוכו מיקרואורגניזים ורק חלק מהם יגיע למעיים או לקיבה מהסיבה שהסביבה הכימית של הקיבה והמעיים לא מאפשרת לכל חיידק או מיקרואורגניזם אחר להתפתח ולשרוד שם (להתנחל). מי כסף יקטלו את המיקרואורגניזים שמקננים במעי כאשר המזון שנדבק לדפנות המעי מושך אליו קהילות חיידקיות ואחרות המזהמות וגורמות לריקבון. מי הכסף נעדרי כל תופעות לוואי ויאזנו את הפלורה הפרוביוטית. מי כסף חיוניים במקביל לתזונה טבעית מלאה שבעזרת הסיבים שאינם מתעכלים ביציאתם דרך המעיים ינקו את המעי משאריות המזון הרקוב.
במקרים שהרקמה מגורה או פצועה אף שהסביבה הכימית אינה תואמת התנחלות של חיידקים יקננו חיידקים שינצלו את גירוי או פציעת הרקמה ויצרו כיב ובהמשך דלקת, לדוגמא : כיב קיבה (אולקוס) אשר חיידק ההליקובקטר פילורי ינצל את הרקמה הפצועה ויחולל את הכיב או כדוגמא נוספת דלקות במעי כמו קוליטיס,מי הכסף יסייעו בזירוז וריפוי קרון דיזיס ומיקרי חולי אחרים.
מה גורם לפציעת הרקמה בקיבה או במעיים? מי הכסף יסייעו מיידית לריפוי הרקמה הפצועה והדלקתית ע"י התחברות הכסף לפרוטאין ויצירת דנטוראציה וקרום דק של כסף פרוטאינטי כחיפוי לרקמה החשופה כמו גם שמי הכסף יקטלו את גורמי המחלה כמו חיידקים, וירוסים ואחרים ויחטאו אותה בתוך זמן קצר. מי הכסף יסייעו בריפוי רקמות פצועות ודלקתיות במעי של חולי קוליטיס. מי הכסף יסייעו בריפוי מחלת הקרון וימנעו דלקות ופצעים.
מזונות שעברו עיבוד עם כימיקלים, מזונות המכילים חומצות כמו משקאות קלים ובראשם משקאות מסוג קולה ואחרים.
מזונות שעברו טיגון בעיקר וגם מזונות שעברו בישול עם שמנים שזוככו בתהליכים כימים כמו שמן סויה מזוכך ושמנים אחרים שזוככו כימית עם נפט, ממיסי שומן, חומצות וחומרים כימיים אחרים.
שאריות ושרידי החומרים הכימיים מגרים את ריריות הקיבה והמעי הרקמה הופכת לדלקתית ובהמשך בסיוע חיידקים הופכת לכיב עד כדי חירור והצטלקות המעי או הקיבה ואלו כמובן מצבים פאתולוגים חמורים שעשויים להביא למוות.

כיצד להימנע מפציעת רקמת הקיבה והמעיים ?
אכילת מזונות טבעיים בלבד כגון : קמח מלא, אורז מלא, להמנע מסוכרים ובראשם סוכר לבן המכיל גופרית כתוצר לוואי של תהליך זיקוקו הכימי אך גם סוכר חום מזיק לבריאות בגלל היות חד סוכר ובשל כך פחמימה זמינה הגורמת לשחיקת תאי בטא ואיי לנגרהנס בלבלב ובשל כך התחזקות הקנדידה אלביקנס (פטרייה) המהווה חלק מהחיידקים הידידותיים במעי אך כאשר יש ערכים גליקמיים גבוהים בדם היא זריזה ומקדימה את תהליכי הספיגה והעיבוד הטבעיים של גוף האדם והיא מתחזקת ומפרה את האיזון החיידקי במעי והופכת למחוללת מחלות כרוניות רבות.

כיצד לרפא את הרקמה הפצועה ?
התזונה היא מרכיב חיוני בריפוי מהגורמים שציינתי לעיל ומגורמים רבים אחרים לדוגמא : קמח לבן שניטלו ממנו הקליפה, הסיבים התזונתיים, הגרעין על החומרים הרבים המצויים בו וחיוניים לגוף האדם אך בעיקר הסיבים והקליפות שהופכים את הצואה לרכה ובשל כך שאריות ממנה נדבקות לדפנות כ-9 מטר המעיים שלנו בדרכה לצאת מהגוף. לשאריות שנדבקות למעי חשיבות מכרעת בהתפתחות חיידקים, וירוסים, טפילים ו"כולירות" אחרות שבראשית דרכם רק יסריחו את הצואה והמעיים בריח בלתי נסבל ובהמשך יהוו תשתית למחלות כמו דלקות, פצעים וכיבים ובהמשך אף לסרטן המעי.
אין ולו צל של ספק שסרטן המעי נגרם בראש ובראשונה מהתהליך שציינתי מה גם שמערכת עיכול מזוהמת ומצחינה אשר מקננים בה חיידקים וכולירות אחרות מהווה גורם המחליש את המערכת החיסונית ואת יכולת ספיגת המזונות מהמעי לדם ובשל כך ירידה בתפקודי הגוף עד כדי מצבי תחלואה רבים ומוות.

הדרך הטובה למניעת ריקבון במעיים בשילוב הגורמים המצוינים לעיל הם מי כסף קולואיד.
אלו מים מזוקקים המכילים מינרל טבעי כסף במצב הקטן ביותר האפשרי וזהו המצב היוני כפי שמי השתייה שלנו מכילים: סידן, מגנזיום, נתרן ואשלגן החיוניים לבריאות הגוף. הכסף שבמי הכסף נמצא במצב רחיפה וטעון במטען חשמלי קל.
מי הכסף אינם מי שתייה משום שהינם מים מזוקקים ושותים אותם כדי לקטול את החיידקים והכולירות האחרות וכל זאת ללא כל תופעות לוואי ואו נזקים אחרים לגוף.
מי כסף הם "האנטיביוטיקה הטבעית המושלמת הנשכחת" ונעדרי כל תופעות לוואי. דברי מתייחסים למי הכסף שאני מייצר 15 שנה ולא לכל מי כסף.
את מי הכסף יש לצרוך בטכניקה מסויימת במיקרים של דלקרות או מחלות מעיים או קיבה.
במיקרים אלו יש לצלצל אלי או לפגוש אותי כדי לקבל הדרכה והסברים לסיבות המחייבות אפליקציה שונה מהרגיל.
אילן רז מתמחה במי כסף קולואיד מזה 15 שנה ומפתח תורת ריפוי המחלות - לאתר הבית - מי כסף אוליגו -
מי כסף - http://ripoy.com
מי כסף - http://www.מיכסף.com
מי כסף http://friends.alternativli.co.il/blogs/silverwater1



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב