דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסלולי טיולים בהודו 

מאת    [ 12/12/2008 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 5333 פעמים ]

מסלולי הטיולים של הודו מציעים מגוון טרקים, טיפוס הרים, קמפינג והרפתקאות המתאימות למי שמחפש נופש מאתגר ברכס הרי ההימלאיה. טיול אתגרי הוא לא רק גילוי של מקומות טבע מדהימים, אלא גם גילוי עצמי. המטייל מגלה את חוזקו האמיתי. האם הוא יכול לעבור קילומטרים רבים של הליכה? הטיול המרתק גורם לאדם להרגיש חי וחלק מהטבע המדהים של הודו. הרי ההימלאיה מושכים אליהם מטיילים מכל הסוגים - מטיילים מנוסים וחדשים, זוגות ואוהבי טבע. הנה מספר מסלולי טיולים אטרקטיביים:

- עמק מקרהא. בעמק זה אפשר למצוא מגוון סוגים של נופים וקרקעות, מישורים ירוקים מהם אפשר לצפות על פסגות מושלגות ועוד. באיזור יש כפרים רבים המוקפים בשדות תפוחי אדמה, וניתן לפגוש בהם את האנשים המקומיים בעלי החיים הפשוטים. טיול אל עמק זה לוקח 16 יום.

- קינר קליש. מסלול זה קצר יותר ואורך כ7 ימים. הר קינר קליש היה סגור למבקרים עד לפני כמה שנים, ולכן האיזור שופע בטבע שלא ניזוק על ידי בני האדם. במקום נמצאת גם פסגת הר ז'ונקרדן הגבוהה - בסביבות 6473 מטרים. למרות שהטיול לא ארוך מאוד, האיזור הגבוה כ"כ מעל פני הים מציע חוויה מאתגרת למטייל.

- המקונד ועמק הפרחים. כאן נמצא נהר לוקפל, באיזור גבוה של 4329 מטרים מעל פני הים. כדי להגיע לכאן יש לקחת שביל תלול מגהנגהריה, מה שלוקח בדרך כלל 4 עד 6 שעות הליכה. המקום חשוב למאמינים בדתות הסיקהא וההינדואיזם, ויש מקדשים של כמה דתות הממוקמים על גדת הנהר. העמק מוקף ב7 פסגות מושלגות וקרחונים גדולים בהם משתקפים המים הצלולים של הנהר. הקרחונים מספקים לנהר את המים הקרים ומביאים לצמיחה של סוגי פרחים שונים בעמק.

- מסלול סינגלילה. במסלול זה אפשר לראות נופים עוצרי נשימה של הרי ההימלאיה. במקום נדיר זה אפשר לצפות ב8 פסגות הימלאיה גבוהות במיוחד המגיעות למעל 8000 מטרים גובה. אחד מההרים הוא כמובן האוורסט, ההר הגבוה בעולם. במקום נמצאים שבילים ומסלולים מהמאה ה19, הגובלים בנפאל. חלק מהנופים באיזור כוללים גם יערות, ג'ונגלים, ומספר מנזרים עתיקים.

- למיורו. מסלול למיורו מרצלנג מתחיל בירידה לצד נהר האינדוס אל מנזר הלמיורו העתיק. לאחר מכן עוברים המטיילים דרך כפרים וישובים בעמק ריפצ'ר בעל הנופים היפים. בחלק מהמסלול אפשר לראות את פסגות הרי קרקורום וזנסקר. בשלב מתקדם במסלול יחצו התיירים מהטיילים את נהר זנסקר, ויכנסו לאיזור מדהים של עמקי מקרהא ונימלינג.

- נהר רופקונד. נהר רופקונד נמצא בגובה בלתי רגיל של 5029 מטרים מעל פני הים. נהר זה רדוד וגדותיו מכוסים בשלג כמעט כל השנה. כאשר השלג נמס, האדמה נהיית רכה וחפירות ארכיאולוגיות מעלות ממצאים מסתוריים מלפני מאות שנים. זהו מסלול מסתורי ויפהפה בין רכסי ההרים ועובר דרך מעברים וגשרים שונים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב