דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


82 החוקים האולטימטיביים להצלחה בחיים 

מאת    [ 11/12/2008 ]

מילים במאמר: 4520   [ נצפה 9183 פעמים ]



ה צ ל ח ה | Sucsess



1. הקיפו את עצמכם באנשים מוצלחים
מי שמקיף את עצמו באנשים מוצלחים ובעלי תודעה של הצלחה "נדבק" מהם בסופו של דבר ומתחיל לחשוב ולהתנהג בצורה מצליחנית. הצלחה היא אנרגיה שעוברת מאדם לאדם באופן לא מודע. הקיפו את עצמכם באנשים ובחברים מצליחנים כדי להבטיח את הצלחתכם האישית.

~

2. נהלו יומן אישי למעקב אחר ההצלחות שלכם

הצלחה מתחילה משליטה, ושליטה בחיים מתחילה משליטה בעצמנו. יומן אישי משמש למעקב אחר עצמכם, אחר התחושות, המחשבות, הרצונות, החלומות והמאוויים שלכם. נהלו יומן אישי ודרכו תעקבו אחרי עצמכם, תנהלו את עצמכם ותכירו את עצמכם היטב ומקרוב.

~

3. אמצו עמדות רגשיות של הצלחה אישית

אנשים מצליחים הם אנשים שמאמינים שהם מצליחנים, שמגיע להם להצליח ושהם תמיד יצליחו. אמונות פנימיות הן הבסיס להצלחה שלנו. כדי להיות אנשים מצליחים עליכם לאמץ אמונות פנימיות חיוביות ולהפנים אותן עמוק עמוק לתוך תת-ההכרה שלכם. אל תאמצו עמדות ואמונות שליליות - פשוט משום שהן אינן משרתות את ההצלחה שלכן.

~

4. רכשו סטאטוסים של הצלחה

אל תזלזלו במותגים ובביטויים של הצלחה. רכשו לעצמכם מותגים, סמלים וסטאטוסים של הצלחה. הם יתרמו לכם, יעניקו לכם תחושה טובה, יגבירו את ההצלחה שלכם ויחברו אתכם עם אנרגיות של הצלחה, איכות ומוניטין.

~

5. למדו להיות הישגיים ולא תחרותיים

השגיות פירושה לא להתחרות באחרים אלא רק בעצמכם. הפיקו מעצמכם את המיטב ואל תשחיתו את זמנכם בניסיון להחליש, להכשיל או לבלום אחרים. ככל שתשקיעו יותר במיצוי היכולות האישיות שלכם - כך תקצרו את הדרך להצלחה שלכם.

~

6. הפעילו סקרנות בריאה כל חייכם

אין הצלחה ללא סקרנות בריאה ולימודים אינסופיים. החכמה בחיים היא ללמוד כל הזמן, להפרות את הראש בכל רגע, לגרות את האינטלקט ולהבין שהידע הוא אינסופי. בטלו את המילה "מיציתי" ואת החשיבה "אני יודע הכול" ואמצו את הסקרנות הבריאה כמנוע הצמיחה וההצלחה העיקרי שלכם.

~

7. דברו על ההצלחות שלכם והפגינו אותם

מצליחנים הם אנשים שמפגינים את ההצלחות שלהם ואינם מתביישים בהם או מצטנעים לגביהם. ככל שאתם מדברים על ההצלחות שלכם ומפרגנים לעצמכם - אתם מתמקדים בהצלחות שלכם במקום בכישלונות שלכם, ואתם "מדביקים" ביתר שאת את הדימוי המצליח שלכם אל התודעה שלכם. למדו ליחצן את עצמכם, לשבח את עצמכם ולהראות - לעצמכם ולאנשים סביבכם - מי אתם ומה אתם.

~

8. היו הכי טובים בדבר שאתם בוחרים לעשות

ההרגל לעשות דברים ביסודיות, להשקיע, להבין לעומק ולטפח מביא את ההצלחה בחיים. אל תתפשרו על בינוניות כי כך אף פעם לא תגיעו לשום הישגים משמעותיים. הרגילו את עצמכם להיות תמיד הכי טובים כדי להגיע לתוצאות הכי טובות.

~

9. טפחו את הפוטנציאל שלכם

בני האדם מנצלים חלק זעום מהפוטנציאל האנושי הטמון בהם. מרבית הבעיות והקשיים שלנו נובעים מהזנחה של הפוטנציאל שבתוכנו. אם ברצונכם להיות אנשים מצליחים השקיעו במקום הקריטי ביותר להצלחה - בשכל ובמוח שלכם.

~

10. שמרו על קור רוח בכל זמן

אם ברצונכם להצליח עליכם להיות קרי מזג וקרי רוח בכל זמן, במיוחד ברגעים הקשים ביותר. קור רוח ושליטה עצמית הם תכונות המנהיגות הבסיסיות, וללא יכולת הנהגה והובלה לא תוכלו להוביל ולהנהיג את חייכם על נתיב ההצלחה. הפגינו מנהיגות דווקא ברגעים בהם אחרים מניחים לרגשותיהם ולפחדיהם לשלוט בהם.

~

11. למדו לחשוב בצורה לא קונבנציונאלית

כשכולם חושבים בצורה אחת, נסו ללכת בדרך ההפוכה. כשכולם מאמינים שאפשר לעשות משהו רק בדרך מסוימת, נסו לחפש דרך אחרת, יצירתית ולא קונבנציונאלית, דרכה תוכלו להגיע להצלחה. כשתגלו דרך טובה שרוב האנשים אינם הולכים בה - תדעו ששם מחכה לכם הצלחה גדולה.

~

12. אמנו את עצמכם לרצות בגדול ולחשוב בגדול

כדי להצליח בחיים עליכם להציב לעצמכם יעדים ומטרות שאפתניים ביותר. כדי להשיג משהו בחיים עליכם לכוון גבוה ולמעלה, הרבה מעבר למה שאתם מסוגלים כרגע לראות, לייחס לעצמכם או לפרגן לעצמכם. חשבו הכי גדול שאתם יכולים והחליטו שאתם רוצים הכי הרבה והכי טוב שרק אפשר - רך כך תתחילו להניע את גלגלי ההצלחה שלכם קדימה.

~

13. אמרו לעצמכם: "אני אדם מצליח"

למדו להפוך את ההצלחה לחלק בלתי נפרד מכם ולא למשהו שנמצא מחוץ לכם ואמור לקרות לכם יום אחד. אמרו לעצמכם שאתם מצליחנים וטובים עד שתצליחו לשכנע את החלק העמוק שבתוככם שאכן כך הוא הדבר. הצלחה אינה מגיעה אלינו מבחוץ - היא משהו שנובע מתוכנו, משהו שאנו עצמנו הופכים להיות, רק אז היא מתגלה בחוץ, במציאות.

~

14. הפסיקו לפחד

הפחד מבריח את ההצלחה, הורג אותה, מרחיק אותה וקובר אותה עמוק בתוכנו. לעומת זאת, התעוזה והאמונה מעוררים את ההצלחה הטמונה בתוכנו, דוחפים אותה ומוציאים אותה אל האור. אל תבזבזו את זמנכם על פחד, חרדה ודאגות - הקפידו לבטוח בעצמכם, לומר לעצמכם שהכול יהיה בסדר, לחזק את עצמכם ולהיות גאים ונחושים בדרך שבחרתם לעצמכם.

~

15. חשבו חיובי על כל דבר

אל תשקיעו אנרגיה בדברים שליליים, אל תתעסקו בדברים שליליים והתרחקו מאנשים שליליים. הסתכלו על החיים כעל זכות ולא כעל סבל ואמנו את עצמכם להיות אנשים חיוביים, אופטימיים ומלאי חיים. ההצלחה האמיתית באה לאלה שבמצבים השליליים חושבים חיובי, שמאמינים בטוב היכן שאחרים מטילים ספק ושממשיכים לקוות לטוב היכן שאחרים כבר איבדו לחלוטין את התקווה.

~

16. שחררו את עצמכם כל יום מחדש

הצלחה היא יכולת קבלה גבוהה מאוד. אבל מי שרוצה לקבל הרבה צריך להרגיל את עצמו גם לתת הרבה ולשחרר הרבה. אל תצברו עמדות מיושנות, גישות לא אפקטיביות, חפצים מיותרים, אנשים לא מתאימים ושיטות שאבד עליהם הקלח. עשו לעצמכם מנהג קבוע - כל מה שעובד נשאר. כל מה שמפסיק לעבוד - משוחרר.

~

17. הרגילו את עצמכם לעשות

סם החיים הוא עשייה. עשייה מניעה אותנו, מזריקה לחיינו כמויות גדולות של אנרגיה והופכת אותנו לאנשים מאושרים, שמחים ומצליחים יותר ויותר. אלה שעושים הם בעלי היתרון הגדול ביותר. רק אלה שעושים - מצליחים.

~

18. חשבו במה תוכלו לתרום לעולם

מי שרוצה להצליח חייב לתרום לעולם משהו משמעותי. ברגע שאדם מוצא את הדרך לתרום מעצמו להרבה אנשים - הוא עולה בוודאות על נתיב ההצלחה שלו. הסיפוק הרגשי והכלכלי הגדול ביותר הקיים עבור האדם הוא לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום נעים, נוח, קל ומתקדם יותר עבור עצמו וגם עבור הרבה מאוד אנשים נוספים אחרים.

~

19. קחו 100% אחריות על החיים שלכם

הפסיקו להתבכיין ולהאשים אחרים בבעיות או בכישלונות שלכם. אתם היחידים הקובעים כיצד יראו חייכם. קחו שליטה מלאה על חייכם, כדי שתוכלו להשפיע, לעצב וליצור מהם בדיוק את מה שאתם מעדיפים. לעולם אל תתנו את הכוח לאף אחד אחר לקבוע לכם כיצד יראו חייכם - קחו 100% אחריות לחיים שלכם כדי שתהיה לכם תמיד גם 100% שליטה על החיים שלכם.

~

20. עצבו את החיים שלכם

באמצעות האמונות, הדעות וההשקפות שלנו אנו מעצבים את חיינו. המציאות והחיים אינם מה שהם נראים - הם מה שאנו גורמים להם להיראות. אם תניחו לעצמכם לעצב את עצמכם מחדש - גם המציאות שלכם תיראה שונה לחלוטין. עצבו את חייכם להצלחה - ובהדרגה תגלו שחייכם משתנים בכיוון הזה.

~

21. למדו לאהוב ולשמוח

אהבה ושמחה אינם קורים לנו מעצמם. הם תולדה של יוזמה ואקטיביות. אנו הופכים לשמחים ואוהבים אם אנחנו מרגילים את עצמנו לאהוב ולשמוח. אין שום טעם בהצלחה - אם אינכם יודעים ליהנות ממנה, לשמוח ולהודות עליה, ולהתרגש מקיומה.

~

22. פתחו משמעת ברזל

ללא משמעת אין הצלחה. פתחו משמעת ברזל, הרגילו את עצמכם לעשות דברים עד הסוף, מבלי לחפף, להזניח או לעצום עיניים. ההצלחה חולפת ונעלמת בדיוק כפי שהיא מופיעה אצל אלה שאין להם משמעת. משמעת יוצרת הצלחה כל יום מחדש, כי כל יום מחדש צריך ליצור את ההצלחה מההתחלה.

~

23. התחייבו להצלחה

אנשים שמתחייבים להצלחה - מצליחים בסופו של דבר. כל האנשים שנכשלו וויתרו על ההצלחה - ויתרו קודם כל על המחויבות להצלחה. אם תתחייבו להצלחה שלכם בחיים - ההצלחה בו תבוא גם את התהליך יהיה ארוך ומייגע. אך אם לא תתחייבו להצלחה - ההצלחה לא תגיע לעולם אלא תמשיך להמתין למחויבות שלכם.

~

24. הגדירו את מטרותיכם בצורה הבהירה ביותר

הצלחה מתחילה בהגדרה. מי שלא יודע להגדיר מה הוא באמת רוצה ולאן הוא בדיוק מעוניין להגיע - לא יגיע. השקיעו מאמץ ומודעות בהגדרה מדויקת ואמיתית ככל הניתן של הצרכים, המטרות, המאוויים והחלומות האמיתיים שלכם.

~

25. אל תשקעו ברחמים עצמיים אפילו לא לרגע אחד

התמכרות לרחמים עצמיים היא הדרך הבטוחה לכישלון. אין שום טעם ושום ערך לרחמים עצמיים, לבד מהעובדה שהם מלמדים אותנו שוב ושוב שאין בהם שום טעם. רחמים עצמיים מעניקים תחושה טובה רק לאנשים שרגילים לסבול, שרגילים להרגיש חלשים ושיודעים להיות חסרי אונים ומסכנים.

~

26. לעולם אל תתפשרו על מה שאתם מאמינים

ההצלחה שלכם אינה ההצלחה של השכן שלכם. כדי להצליח עליכם לעצב לעצמכם רק את הדרך שמתאימה לכם ושבה אתם באמת מאמינים. אם אתם מתפשרים על מה שאתם מאמינים - לא תגיעו להצלחה שלכם, מקסימום להצלחות של אחרים. התחייבו לאמונות שלכם ולמדו לפעול בהתאם לדרך הסובייקטיבית שלכם - כך תגיעו להצלחה האמיתית והיחידה האפשרית עבורכם באופן אישי.

~

27. תנו עדיפות עליונה לארגון וסדר

ללא סדר וארגון אין סיכוי להצליח באמת, אלא רק לזמנים קצרים. הצלחה אמיתית לטווחים ארוכים מבוססת על סדר, ארגון, שיטה, יעילות ואפקטיביות. סדר וארגון מלא בחייכם מעניקים לכם את הזמן ואת השקט להתקדם אל מטרותיכם ואת הרוגע והנינוחות ליהנות מפירות ההתקדמות.

~

28. היו תמיד ראש לשועלים ולא זנב לאריות

אם תלכו כל חייכם אחרי הזנב של אנשים אחרים - לעולם לא תרגישו את טעם ההצלחה האמיתית. הצלחה אמיתית היא היכולת שלכם ללכת בדרך שלכם ולממש את הרצונות שבהם אתם מאמינים בכל לבכם. מי שבוחר להיות זנב לאריות - בוחר להסתיר את עצמו מאחורי ההצלחה של אחרים.

~

29. האמינו שקיים שפע אינסופי

הצלחה מגיעה רק למי שמאמין שהיא בכלל קיימת. מי שאינו מאמין בהצלחה לא יגע בה. הצלחה מתחילה באמונה בלתי מוחשית שיש מספיק לכולם, ושהשפע הוא אינסופי במידה כזו שכל אחד יכול להצליח בגדול, מבלי לגרוע מהאחר.

~

30. למדו להיות מאוזנים

נוסחת ההצלחה היא איזון. ללא איזון לעולם לא תגיעו להצלחה. כל זרעי הפורענות, הבעיות, התקלות והכישלונות מתחילים מחוסר איזון מסוים, שהולך וגובר, הולך ונבנה, עד שהוא מביא בסופו של דבר לטרגדיה ולנפילה. הקפידו לאזן ולשלב את הניגודים שבתוככם: חברו טכניות ויצירתיות, מעשיות ורוחניות, מיקוד וזרימה, אמביציה ופשטות, מהירות וסבלנות, כוחנות ורכות.

~

31. תנו מהלב

נתינה מעצימה. נתינה לאחרים מקרבת אותנו להצלחה בצעדים ענקיים. היא הופכת אותנו לגדולים, למלאים, לשופעים ולנדיבים. נתינה מהראש אינה אפקטיבית, היא מזויפת, מלאכותית, ריקנית ואינטרסנטית מדי. לעומת זאת, נתינה מהלב היא פשוטה, ישירה, מחוללת קסם ומביאה ברכה לחייהם של אחרים ולחיים שלנו עצמנו.

~

32. לעולם אל תתרגשו מכישלונות

אל תתרגשו מכישלונות ואל תניחו להם "להגיע" אליכם. אם יש לכם כוונה להיות מצליחנים - התמקדו בהצלחות שלכם ולא בכישלונות שלכם. כשאתם נכשלים במשהו - למדו להתעלם מכך לחלוטין, לחזק את עצמכם במגוון של חיזוקים ופרגונים עצמיים ולשוב במהירות אל נתיב ההצלחה שלכם.

~

33. פעלו לפי תוכנית בנויה היטב

המשותף לכל הנכשלים היא תוכנית גרועה או העדר תוכנית בכלל. תמיד תפעלו לפי תוכנית בנויה היטב. השקיעו מאמץ וחשיבה בתכנון אסטרטגי של החיים שלכם, החזון שלכם והיעדים שלכם. אמצו תוכנית לחיים שלכם - ודבקו בה. תוכנית טובה וביצוע טוב - מבטיחים הצלחה מסחררת.

~


א ה ב ה | Love


34. למדו לאהוב את עצמכם

מי שאינו אוהב את עצמו לעולם לא יוכל לאהוב אחרים. הצעד הראשון לאהבה, ליחסים טובים ולהצלחה עם בני המין השני היא לאהוב את עצמנו ולטפח יחסים מצוינים עם עצמנו. למדו להיות החברים הכי טובים של עצמכם ולעולם לא לעשות דברים שאינם טובים לכם, פוגעים בכם או מכאיבים לעצמכם.

~

35. עשו טוב לאחרים

אהבה מתגלית ביחס שלנו לאחרים. עשיית טוב לאחרים והרצון לעזור, לתת ולתמוך בהם היא תמצית האהבה. אהבה אמיתית נובעת מתחושת "יש לי" ומהרגשה של שפע המאפשרת נתינה מכל הלב לאחרים. אל תתנו לאחרים ואל תעזרו לאחרים רק כדי להיחשב "טובים" ו"אוהבים" - תנו רק אם אתם מרגישים שיש לכם מאיפה לתת ואתם באמת רוצים לתת.

~

36. הקרינו ביטחון עצמי

אהבה וביטחון עצמי - חד הם. אי אפשר לאהוב מנקודת חולשה, ממסכנות או מקורבנות. אל תאהבו אחרים מתוך רחמים עצמיים - אהבו מתוך אהבה עצמית וביטחון עצמי. הקרינו ביטחון עצמי, היו קורנים וחיוביים - שדרו עוצמה כדי שתוכלו לאהוב יותר ולהיות נאהבים יותר.

~

37. חשבו בצורה מינית

מין הוא אחד הביטויים העמוקים של אהבה. חשבו על עצמכם בצורה מינית ואמנו את ראשכם להיות גם איבר מיני כי מין מתחיל רק בראש, ורק משם הוא עובר ליתר האיברים. האיבר הכי מיני הוא הראש - השתמשו בו כדי להעצים את אהבתכם וכדי לבטא אותה.

~

38. למדו להיות ספונטאניים

אהבה אינה דבר הגיוני, אך גם לא דבר שיוצא מכלל שליטה. אהבה היא רגש נקי ומאוזן שיוצא מעצמו מבלי שאנו מתכננים אותו. ספונטאניות היא היכולת להיות בשליטה, מבלי לשלוט בדברים. השתחררו, הביעו את עצמכם בצורה חופשית ונסו לפעול לפי האינסטינקטים הבסיסיים שלכם - רק כך תגלו את עוצמת האהבה שטמונה בכם.

~

39. אמרו את האמת

אהבה ואמת הם מושגים חופפים. אי אפשר להיות אדם אוהב ושקרן. שקרים מרחיקים את האהבה משום שהם יוצרים חשדנות, כאבים, חומות והגנות ואילו אהבה ממיסה חומות והגנות ומרפאה כאבים. אל תחששו ואל תפחדו לומר את האמת, לומר את מה שאתם מרגישים ולהיות אנשים אוטנטיים. במידה ואתם חוששים מהאמת - אל תשקרו אלא למדו לומר רק את האמת, אך לא את כל האמת, אלא רק את האמת שנוחה לכם.

~

40. השתחררו מהצורך שלכם במין

אהבה אינה הזדקקות ואינה התמכרות - אהבה נובעת מהרצון לתת ומהרגשת "יש לי" ולא מהצורך לקבל ומהרגשת "אין לי". אל תהיו "מכורים" למין ואל תבססו את חיי האהבה שלכם על מין, משום שבכל פעם שהמניע שלכם ליחסים הוא מיני ולא רגשי אתם מחלישים את עצמכם ופוגעים בעצמכם. רק מי שמשוחרר מהצורך שלו במין מסוגל לאהוב ממקום בוגר, ניטראלי, רגשי ואמיתי. אנשים שזקוקים למיניות ומכורים לה - אינם אוהבים את בני הזוג שלהם אלא פשוט מכורים ונזקקים לגופם.

~

41. האמינו בעצמכם

אהבה בנויה ומורכבת מהחומר שנקרא "אמונה". אי אפשר לאהוב מהראש, כי זה בלתי אפשרי לאהוב ממקום רציונאלי. אהבה נובעת מהרגש ורגש הוא אמונה. למדו להאמין ולא לפחד מהמילה "אמונה", למדו להאמין בעצמכם, למדו להאמין בכוחות היקום, בעוצמה הפנימית שלכם, למדו להאמין ברובד הסמוי של החיים, למדו להאמין גם בדברים שאינכם רואים אלא רק מרגישים, למדו להאמין בבלתי אפשרי, בקסום, בתחושות הבטן שלכם, בתת-מודע שלכם. אל תחשבו שאתם אוהבים. הרגישו שאתם אוהבים.

~

42. השקיעו בבניית הערכה עצמית

אנשים ללא הערכה עצמית אינם מסוגלים לפרגן לעצמם חיים אוהבים וזוגיות אוהבת אלא מתפשרים על מציאות פושרת. ככל שתשקיעו בהערכה עצמית שלכם - כך תפרגנו לעצמכם יותר אהבה בחייכם וכך תהיו מוכנים להכניס אותה לתוך המציאות שלכם. למדו לפרגן לעצמכם את הטוב ביותר, גם באהבה. למדו לאפשר לעצמכם לתת ולקבל את האהבה המושלמת ביותר הקיימת.

~

43. הימנעו משיפוט וביקורת

שיפוט וביקורת נובעים מהראש, והראש לעולם אינו מסוגל לאהוב. נסו לחיות את חייכם עם מעט ביקורת ושיפוטיות ככל שתוכלו. מי שנמנע ממחשבות ביקורתיות ומשקיע את עיקר זמנו ומרצו בחשיבה חיובית, מקבלת וזורמת - הופך את חייו למסע אוהב ויפהפה.

~

44. סלחו לעצמכם

סליחה עצמית היא הדרך המהירה והנכונה ביותר להשתחרר מביקורת עצמית, משיפוטיות עצמית ומהלקאה עצמית. אנשים שמלקים את עצמם ומבקרים את עצמם גודעים ומסרסים את היכולת שלהם לאהוב את עצמם ואת האחרים. סלחו לעצמכם ללא תנאים - זה לא משנה מה עשיתם, על כל דבר תוכלו לסלוח לעצמכם אם אתם אוהבים את עצמכם.

~

45. הרפו את עצמכם

אהבה קשורה קשר הדוק בהרפיה ובאמון. אנשים לחוצים אינם מסוגלים לאהוב כי אהבה נובעת במצבי ביטחון ושקט פנימי ולא במצבי חרדה, לחץ, מתח והיסטריה. למדו ל"דומם מנועים", להניח לדברים, להיות שקטים דווקא במצבי לחץ, לא להתעקש על כל דבר, לדעת לחכות בסבלנות וברוגע, לוותר על עניינים לא חשובים ובעיקר לנוח ממחשבות ומדאגות.

~

46. אל תפחדו לטעות

אין דבר כזה "טעות" - ישנם שיעורים בחיים שעלינו לעבור כדי להיות חכמים ונבונים יותר. ניסיון חיים נבנה רק כתוצאה מ"טעויות" המלמדות אותנו על החיים מקרוב. הפחד לטעות, הפחד להיות, הפחד לעשות - כל אלה מדכאים את האהבה שלנו.

~

47. הימנעו מלהחזיק אנשים בכוח

אם מישהו אינו רוצה אתכם או אינו מעוניין בכם - פשוט שחררו אותו. אל תחזיקו אנשים, אל תיאחזו בהם, אל תיצמדו לאחרים ואל תכריחו את עצמכם להיות חייבים להם. אהבה נובעת משחרור אנשים ולא מאחיזה בהם, משום שאהבה קשורה בידיעה שיש שפע אינסופי של אהבה בעולם. לעומת זאת, אחיזה באנשים נובעת מפחד ומחשיבה שגויה כאילו לא תהיה לנו עוד אהבה אם נשחרר את האנשים שסביבנו.

~

48. קבלו את עצמכם

קבלו את עצמכם כפי שאתם. אל תכריחו את עצמכם להיות משהו שאתם לא - גם אם אתם מאוד רוצים להיות שונים ממי שאתם. למדו לקבל את החסרונות והיתרונות שלכם והשקיעו את עיקר זמנכם בפיתוח וטיפוח החוזקות שלכם. הניסיון לתקן ולשנות את עצמנו כל הזמן אינו נובע מאהבה ומקבלה אלא מדחייה עצמית ושנאה פנימית.

~

49. אל תחששו לבטא רגשות

אל תחששו לשנוא, להתרחק מאנשים שפוגעים בכם, לעשות מה שטוב לכם באמת, לכעוס אם צריך, להוציא עצבים ולומר מה אתם חושבים ומרגישים. אל תכלאו את הרגשות שלכם בפנים - אמרו אותם, הוציאו אותם, בטאו את עצמכם. זהו חלק חשוב באהבה העצמית שלכם.

~

50. השקיעו זמן בחקירה עצמית

אנחנו מגיעים לעולם ללא ספר הדרכה והפעלה עצמית דווקא כדי שנלמד את עצמנו ונבין מי אנחנו ומה אנחנו. אנשים שמשקיעים זמן רב בחקירה עצמית ובמודעות עצמית - אוהבים את עצמם יותר משום שהם מגלים את הייחודיות הקסומה שלהם ואת האופן שבו הם פועלים בשונה מאחרים. לעומת זאת, אלה שאינם מבינים את עצמם ואינם שואלים את עצמם שאלות - נותרים בעלטה ומקטינים את היכולת שלהם לאהוב, את עצמם ואת האחרים.

~

51. אל תשאירו חללים בתוככם

חללים פנימיים וכאבים לא פתורים שואבים לתוככם דברים שליליים, הרגלים הרסניים והתמכרויות. למדו לרפא את הכאבים הפנימיים שלכם, למלא את החללים בעשייה חיובית ובחיזוקים פנימיים ולהפוך את עצמכם לאנשים מסופקים מבפנים. פתרון כאבים רגשיים הוא התרופה הטובה ביותר בחיים וההבטחה הטובה ביותר לחיים של אהבה.

~

52. אל תתחתנו לפני שאתם אוהבים את עצמכם

אינכם יכולים להתחייב באמת כלפי מישהו אחר אם אינכם אוהבים את עצמכם ומכירים את עצמכם היטב. רוב מקרי הגירושים נובעים מחתונה ומחויבות מוקדמת וחפוזה מדי. כשאתם אוהבים ושלמים עם עצמכם - רק אז ישנה משמעות עמוקה למחויבות שלכם כלפי בני הזוג שלכם.

~

53. היו אינטימיים וצנועים

אהבה אמיתית היא תופעה אינטימית - לא משהו להתרברב ולנפנף בו לעיני כל. אם תלמדו להיות אנשים אינטימיים וצנועים - תזכו למנות גדולות מאוד של אהבה טהורה, פשוטה ויפה. לעומת זאת, אם תמשיכו לנפנף ולהתריס באהבה שלכם לעיני כול ולהפוך אותה למיצג ולאירוע ציבורי - תחוו מנות גדולות של כאב, תסכול וסבל.

~

54. אל תחזקו את עצמכם מבחוץ

אל תחזקו את עצמכם או תנסו לפצות את עצמכם דרך חיזוקים חיצוניים. אם ברצונכם לאהוב את עצמכם ואת החיים באמת - הימנעו מכל סוג של חיזוק חיצוני כמו סיגריות, סמים, אלכוהול מוגזם, אכילה מופרזת, מין מופרז, אובססיה לתשומת לב מאחרים וכיו"ב. אהבה נובעת מבפנים - אף פעם לא מבחוץ. אל תשקיעו את עיקר זמנכם בתחזוקה חיצונית - השקיעו קודם כל בפנימיות שלכם.

~

55. הפכו את האהבה להרגל

כמו בכל דבר בחיים, ככל שאתם מאומנים ומורגלים לאהוב - כך אתם שולטים וטובים יותר באהבה. אהבה היא שריר של הלב. התאמנו בלאהוב את עצמכם ואת האחרים כדי שתפיקו את מלוא ההנאה מהחיים. אם לא מטפחים ומשקיעים בה - היכולת לאהוב דועכת ומתנוונת.

~


מ י נ י ו ת | Sexuality


56. האמינו שחושקים בכם

הסיבה המרכזית שהופכת אנשים לנחשקים - היא האמונה שלהם שהם באמת כאלה. למדו להאמין שאתם נחשקים, שאתם ראויים לחיי מין מלאים ומהנים, שאתם נערצים, אהובים ורצויים. אף פעם אל תורידו מערככם ואל תטפחו אמונות הרסניות כאילו אינכם יפים מספיק, אינכם מושכים מספיק או אינכם מעניינים מספיק.

~

57. למדו להשתוקק באמת

רוב האנשים מדכאים את היצרים והחשקים הגולמיים שלהם למידה כזו שלא נותר מהם כמעט דבר, אלא זרזיף קטן. למדו להשתוקק באמת, לשחרר את היצרים והחשקים שלכם, כי רק אם תעזו מספיק ותחשפו את היצרים שלכם תהפכו לאטרקטיביים בעיני אחרים. אל תדכאו את החשקים והיצרים שלכם ואל תסתירו אותם או תתביישו בהם, אלא שחררו אותם ודברו עליהם בביטחון ובחופשיות.

~

58. קבלו אכזבות ודחיות רומנטיות בביטול

אכזבות ודחיות רומנטיות הן חלק בלתי נפרד מהחיים. אל תנסו להימנע מכך - זה רק יחמיר את מצבכם ויהפוך אתכם לרגישים ולמפוחדים יותר מהתנסויות חדשות. התרגלו לדחיות ולאכזבות, פתחו כלפיהן גישה ניטראלית ועור מחוספס עד שתוכלו להתעלם מהן לחלוטין ולבטל את הזיכרון שלהן בראשכם.

~

59. פצחו את הקוד הרומנטי שלכם

לכל אדם ישנה טכניקה, שיטה, מוקד, תחום או אזור שבו יש לו יתרון יחסי ובאמצעותו הוא מסוגל להתחבב בקלות על אנשים, להתקרב אליהם ולהפוך בעצמו לאטרקטיבי ולמושך בעיניהם. נסו לפצח את הקוד הרומנטי שלכם ומרגע שמצאתם אותו עשו בו שימוש חוזר שוב ושוב.

~

60. למדו להקסים

בלי קסם אין אהבה. למדו להיות מקסימים, נחמדים, אדיבים, מלאים בנתינה, מחמיאים ונדיבים. כשאתם מקסימים, רגשיים ונדיבים כלפי בני המין השני - זה לא משנה מה אתם עושים או מה אתם אומרים להם, אתם כמעט מייד מתחבבים עליהם.

~

61. אל תחששו להיכנס לתוך הראש של אנשים

אל תחששו להיכנס עמוק לתוך הראש של אנשים ולדעת מה הם חושבים ואיך הם מרגישים כלפיכם. רוב האנשים מדכאים את התחושות והאינטואיציות הטבעיות שלהם - וכתוצאה מכך מחמיצים הזדמנויות רומנטיות רבות. תרגישו את בני המין השני ואמרו להם בקול רם מה אתם חושבים שהם מרגישים כלפיכם. מי שמצליח "להפשיט" את בני המין השני מנטאלית, לא יתקשה להפשיט אותם גם מבגדיהם.

~

62. למדו לפלרטט בנחמדות

פלרטוט הוא הדלק של האהבה בכלל, ובפרט של שלב החיזור והכיבוש. אם אינכם יודעים לפלרטט - למדו לעשות זאת והתאמנו על כך. פלרטוט במהותו הוא אקט של התרסה, התנצחות, משיכת תשומת לב או "ירידה" שנעשית בצורה מתוחכמת, חברית, נחמדה או מצחיקה. אלה שיודעים לפלרטט ואינם מתביישים בכך הם אלה שקוטפים את מרבית ההזדמנויות הרומנטיות והמיניות.

~

63. הציעו הצעות ישירות

הבעיה של רוב האנשים היא שהם אינם גלויים מספיק והם מסתירים את כוונותיהם המיניות האמיתיות, כי הם מפחדים מכישלון ומתביישים בעצמם. למדו להציע הצעות רומנטיות ישירות, פשוטות, לעיתים אף בוטות. אל תסתבכו עם עצמכם - דברו גלוי ופשוט, רק כך תגיעו לתוצאות מהירות בצורה פשוטה וישירה.

~

64. השקיעו בבניית אווירה

אווירה עושה את כל ההבדל. למדו ליצור אווירה רומנטית באמצעים פשוטים. אנשים שמתאמצים ומבצעים הפקות ענק רומנטיות משחיתים את כספם וזמנם לריק. די באלמנט פשוט אחד או שניים בכדי ליצור תחושה רומנטית ואווירה מחשמלת באוויר. טון דיבור, ריח מסוים, מקום יפה או מוסיקת רקע מספיקים כדי ליצור את האווירה הנכונה לארוטיקה ולמיניות.

~

65. תנו יחס אישי

אין נוסחה אחת לכל האנשים - כל אדם הוא עולם בפני עצמו. התייחסו לבני המין השני כאל תופעה ייחודית ולמדו היטב מה עושה להם טוב. עשו את מה שהצד השני אוהב שעושים לו - וכך תתקרבו אליהם יותר ויותר מבחינה מינית ורגשית.

~

66. למדו לקיים מיניות אינטימית

מיניות אינטימית היא המיניות היחידה שתמלא אתכם ואת הפרטנרים שלכם מבחינה רגשית. למדו להיות מאהבים אינטימיים בכך שתסגלו לעצמכם מיניות שופעת, רפויה, רגועה, איטית, עדינה, מלאת אמון, התחשבות ונתינה. מיניות זולה ומהירה, בדיוק כמו ארוחה במזנון מהיר, משאירה טעם רע בפה מייד לאחר שהסתיימה כי היא נובעת ממקום של ריקנות עצמית. לעומת זאת, מיניות אינטימית, כמו ארוחת גורמה מדהימה, היא משהו להתענג עליו ולזכור אותו במשך ימים רבים אחרי שהסתיימה כי היא נובעת ממקום של שפע פנימי וחיוביות.

~


מ ש י כ ה | Atraction


67. חוש הרפתקנות

אנשים נמשכים לאנשים הרפתקניים. להיות הרפתקן פירושו למצוא את המתח והריגוש בכל דבר, גם בדברים הבנאליים ביותר. לעשות דברים מתוך התלהבות, יצירתיות וספונטאניות ולחפש סיכונים וריגושים. אנשים שמרניים, מקובעים, סגורים ופחדניים אינם מהווים אטרקציה עבור אף אחד. הימנעו משמרנות - גלו והתחברו אל הפתיחות וההרפתקנות שטבועה בכם.

~

68. תגובות בלתי צפויות

תגובות צפויות - משעממות. העניין בחיים נוצר בשל חוסר וודאות, חוסר צפיות והפתעה. אנשים שניתן לצפות את המהלכים שלהם מראש - אינם אטרקטיביים אלא מדכאים. אמצו לעצמכם תגובות בלתי צפויות בכך שתחליטו להפתיע את עצמכם. התנהגו בדרכים שאתם עצמכם אינכם מורגלים בהם ושלא תכננתם כלל.

~

69. דינאמיקה של בריחה

בבסיס העניין, קשר זוגי הוא מרדף. החיים ככלל הם מרדף של כיבושים, הגשמות ומימושים של חלומות וכמיהות. ככל שאנו לומדים לשחק את משחק הבריחה - כך אנו הופכים לאנשים נחשקים ואטרקטיביים יותר. החכמה בבריחה היא לא להיות קשה מדי להשגה, אבל אף פעם לא להתמסר לחלוטין.

~

70. התנהגות רעה-חמודה

רוע הוא סקסי. נחמדות היא נעימה רק לטווח קצר. אם אין בנו פלפל - המתיקות שלנו הופכת למרירה ודוחה. אל תחששו להיות ילדים רעים. הוציאו את הילד הרע שלכם, אך תתבלו אותו במתיקות ובנחמדות.

~

71. תעוזה וחוצפה

אם ברצונכם להשיג משהו, כלשהו, משמעותי בחייכם - עליכם ללמוד להיות חוצפנים ונועזים. תעוזה וחוצפה הם הכלים היחידים שיאפשרו לכם להשיג דברים טובים בחיים. למדו להיות בוטים, ישירים, אמיתיים וכנים עד העצם. אל תסתירו את כוונותיכם ורצונותיכם - להפך, התייחסו אליהם כדבר טבעי, ראוי ולגיטימי לחלוטין.

~

72. השקעה מפוזרת

אל תשקיעו רגשית במקום אחד כי ממילא החיים דינאמיים, ואינכם יודעים מתי תאבדו את האדם היקר לכם. שום דבר אינו נמשך בהכרח לנצח - משיכה יכולה להיגמר. השקעה רגשית מפוזרת מבטיחה שתוכלו לעזוב וללכת מהקשר ברגע - מבלי להיפגע, מבלי להרגיש אובדן, מבלי להיתקע על זוטות ומבלי להרגיש קורבן. לעולם אל תינעלו באופן מוחלט על אדם אחד - תמיד תפעלו רעיונית או מעשית עם מספר פרטנרים, והגדילו אופציות כל הזמן.

~

73. גישה מטורפת-אחרת-שונה

סקסיות חייבת להיות מוטרפת, אחרת, שונה. סקסיות אינה מרובעות או טכניות, אלא שחרור הראש לכל הכיוונים, לכל האפשרויות ולכל הרמות. שחררו את הראש שלכם ולמדו להתנהג גם בצורה מוזרה, מטורפת, משוחררת ושונה בכל פעם. הוציאו החוצה את החיה המטורפת והמרתקת שבכם.

~

74. יכולת משחק וכייף

אם אין הנאה - זה לא שווה. החיים הם משחק שמטרתו היא הנאה וכייף. ברגע שהמשחק מפסיק להיות כייפי - שנו אותו, עזבו אותו, התרחקו ממנו או חפשו משחק אחר. למדו לאהוב לעשות כייף כל הזמן - אל תשקעו לרצינות, לכבדות, לשליליות, לפחדים או לסבל ואל תיצמדו לדמות חד-ממדית אחת. אפשרו לעצמכם להיות אדם בעל אלף פרצופים שכל רצונו הוא ליהנות מהחיים. אל תהרסו את הכיף של החיים שלכם רק בגלל הפחד לשבור גבולות ולשחק עם החיים.

~

75. רצון אדיר לטרוף את החיים

סקס ושאפתנות - חד הם. אם אין בכם שאפתנות, אם אינכם משחררים את החיה הרעבה שבכם, אם אינכם תאבים לחיים ואם אינכם מוכנים לטרוף את החיים - לעולם לא תהיו יצורים סקסיים באמת. פתחו תיאבון בריא לחיים. למדו לקחת מהחיים וליהנות מהם - כי לשם כך נועדו ונוצרו החיים. זכרו, היקום משגשג ושופע בצורה שלא תיאמן. כל שנדרש מכם הוא להושיט יד, לקטוף ולקחת.

~


ב ר י א ו ת | Health



76. שינה בריאה

שינה בריאה פירושה מחזור שינה רציף וקבוע הנמשך כשש עד שבע שעות ביממה החל משעה 23-24 וכלה בשעה 6-7, בהתאמה למחזור הטבע. אל תשברו את מחזור השינה שלכם, אל תלכו לישון מאוחר מדי ואל תצברו מחסור בשעות שינה או עודפי שינה מוגזמים המביאים לעייפות כרונית.

~

77. אכילה בריאה

אכילה בריאה מבוססת על מגוון סוגי המזון הנצרכים בכמויות קטנות וקלות לאורך חמש עד שש תחנות אכילה במשך היום. הקפידו לא לצום במשך היום, אל תדלגו על ארוחת הבוקר, אל תאכלו כמויות גדולות בבת-אחת או ארוחות מלאות מדי והקפידו לא לאכול בלילה אחרי השעה 22.

~

78. פעילות בריאה

פעילות בריאה פירושה בחירת פעילות ספורטיבית המתאימה לכם בה תוכלו לשלב הנאה עם תרגול גופני. הרגילו את עצמכם לבצע פעילות ספורטיבית על בסיס קבוע המשולבת בסדר היום הרגיל שלכם אך אינה צורכת יותר מדי מזמנכם ואינה כפייתית.

~

79. חשיבה בריאה

חשיבה בריאה פירושה חשיבה חיובית, מקבלת, רגועה והרמונית לאורך כל היום והלילה. לחץ, מתח, תסכול, עצבים, פחד, מרירות, ביקורת או כעס פוגעים בבריאותכם יותר מכל גורם פיזי או כימי אחר, לכן הימנעו מחשיבה שלילית, ממתח, מביקורת או מלחצים מיותרים ועשו הכול כדי להימנע מהם במהלך היום-יום.

~

80. עבודה בריאה

עבודה בריאה פירושה עבודה שאתם אוהבים לעשות מכל הלב ושדרכה אתם מרגישים שאתם תורמים ערך מוסף לעולם. אם ברצונכם לשמור על בריאותכם הנפשית התרחקו מעבודות שאתם שונאים לעשות והקפידו שלא לעבוד בצורה שגוזלת מאחרים או מטעה אותם אלא רק בצורה שתורמת לאנשים ומעניקה להם ערך מוסף גדול יותר מהתמורה הכלכלית שהם נותנים לכם.

~

81. יחסים בריאים

יחסים בריאים פירושם יחסים הרמוניים, יחסי אמון, יחסים רגועים ויחסים נעימים עם אנשים שאתם באמת אוהבים. למען בריאותכם, אל תריבו, אל תתווכחו, אל תיצמדו לאנשים שאינכם אוהבים, אל תנסו להילחם באנשים, לשנות אותם או להתחרות בהם, והחשוב מכל - התרחקו בכל מחיר מאנשים שיש לכם איתם יחסים מרעילים, לא בריאים וכוחניים.

~

82. סביבה בריאה

סביבה בריאה פירושה בית נאה, מקום עבודה מטופח והקפדה יומיומית על ניקיון, סדר והיגיינה בכל מקום בו אתם חיים ונמצאים. למען בריאותכם הנפשית והפיזית הקיפו את עצמכם ביופי, בניקיון ובסדר בכל אזור בחייכם - בבית, בגינה, בעבודה, ברכב, בחדר השינה וכו'.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב