דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תבחרי את הגבר הנכון 

מאת    [ 11/12/2008 ]

מילים במאמר: 3676   [ נצפה 7763 פעמים ]



הצעד הראשון:

הביני את עצמך



מדוע לא מצאת גבר עד היום?


שאלת את עצמך את השאלה הזו? חשבי על זה טוב כי התשובה לשאלה הזו יכולה לשנות את כל נתיב החיים שלך.

הסיבה המרכזית מדוע נשים אינן מוצאות את הגבר הנכון ומתעקשות באופן לא מודע על בחירת הגברים הלא נכונים היא פשוטה להחריד: הנשים הללו אינן מחפשות באמת אהבה אלא הן מחפשות אתגר, ניצחון וכיבוש. זכרי, אם לא מצאת גבר עד היום ואת לבד זה רק משום שאת מתעקשת למצוא את הגבר הלא נכון, למרות שהגברים הנכונים היו שם ברקע כל הזמן. את פשוט לא מוכנה לראות אותם, את מחקת אותם מה"ראייה" שלך ואת סילקת והדפת אותם בכל פעם שהם ניסו להתקרב אלייך ולהציע לך את האהבה שלהם.

נשים שמחפשות אתגר וניצחון ולא אהבה


נשים שמחפשות אתגר וניצחון ולא אהבה הן בעצם נשים בעלות תפיסה וגישה גברית ולא נשית. הן מחפשות את כל מה שגברים מחפשים - כיבוש, מהירות, הידלקות, מיניות, משיכה, אטרקציה, פוזה והופעה חיצונית.

נשים נשיות ומאושרות אינן מחפשות אתגר או ניצחון בגברים אלא הן מחפשות אהבה מגברים. הן מחפשות גבר שיאהב אותן מכל ליבו. גבר שיתן להן את כל כולו. גבר שבאמת יהיו לו אכפת מהן ושיהיה מוכן לעשות הכל בשבילן. הן לא מחפשות את הגבר הפוזאיסט אלא את הגבר הטוב, עם הלב הגדול, החנון, המרובע, הנחמד והילד העדין שרוצה לאהוב אותן עד הסוף ולרפא אותן מהתסכול, מהבדידות, מהקושי, מהייאוש ומהביקורת וחוסר האמונה שלהן בחיים. לעומת זאת, נשים גברים והרסניות מחפשות אתגר וניצחון ולא אהבה. לכן, הן נמשכות לגברים הסופר סקסיים, דווקא אלה שלא אוהבים אותן, שמזלזלים בהן, שלא רואים אותן ממטר, שהדבר האחרון שהם רוצים זה לאהוב אותן והדבר הראשון והיחיד שהם רוצים הוא לדפוק אותן ולזרוק אותן.

הגבר הלא מתאים הוא הגבר הלא אוהב


זכרי, המבחן לגבר הנכון הוא פשוט מאוד. זהו סוד החיים אז כדאי שתפנימי אותו. הגבר הלא נכון הוא הגבר שלא אוהב אותך. הגבר הנכון הוא הגבר שאוהב דווקא אותך.

רוב הנשים הגבריות והרווקות לא מבינות את הנוסחה הפשוטה הזו. הן בטוחות שהגבר שלא אוהב אותן יאהב אותן אם רק הן יתאמצו קצת יותר, אם רק הן יפתו אותו קצת יותר, אם רק הוא יבין ויתבגר. אבל האמת היא פשוטה, הגבר הנכון הוא הגבר שאוהב אותך מהרגע הראשון, שמזהה אותך מהדקה הראשונה, הגבר שפשוט מקבל אותך ואוהב אותך כפי שאת ושאת עבורו התגשמות של חלום, אהבה שלמה, פנטזיה שמתרחשת במציאות, שיא ההצלחה והאושר, פסגת כל השאיפות.


אינך יודעת מהי אהבה


עלייך להבין מהי אהבה עבור גברים. גברים אוהבים בשנייה. הם רואים בחורה ואו שהם מתאהבים בה ונדהמים ממנה או שהם לא נדלקים ממנה וממשיכים הלאה.

אצל גברים - אם ברגע הראשון הן נדלקו עלייך, התלהבו מאיך שאת נראית וממש נדהמו ממך, זהו, עשית את זה. אינך צריכה לעשות יותר מזה כלום. את כמו שאת, זה בדיוק מה שהם רוצים ותמיד חלמו. אל תתאמצי - כי כבר ניצחת, השגת, כבשת וזכית. קיבלת גבר שיהיה תמיד מוכן לעשות בשבילך הכל ואף יותר. זכרי, אצל הגבר הכל הוא בעיניים. אצל האישה זה ברגש, בלב. אם את רווקה ואת יוצאת תמיד עם הגברים הלא נכונים עלייך להבין שאת פשוט לא מבינה באהבה אלא בכיבוש, בתחרות ובגבריות. אהבה אצל אישה זו קבלה, זו נאהבות, זו היכולת של האישה לוותר על השליטה ולהניח לגבר לאהוב אותה ולתת לה הכל.


את מושפעת מדי מחיצוניות וממשיכה מינית


אצל מרבית הנשים הרווקות ישנה אותה בעיה: הן מושפעות יותר מדי מהופעה חיצונית או מהמשיכה מינית לגבר. זו הסיבה שהן נופלות פעם אחר פעם עם גברים. אם את יוצאת רק עם גברים חתיכים הורסים או אם את יוצאת רק עם גברים שאת נמשכת אליהם מאוד - מן הסתם את רווקה וסבלת מהרבה משברים, אכזבות רומנטיות וכאבי לב. הטעות הבסיסית שלך היא פשוטה: את הולכת על החיצוניות או על המשיכה המינית במקום על אהבה ופנימיות, ועד שלא תביני את זה ותשני את זה, את תמשיכי ללכת אחרי הגברים הלא נכונים ואת תמשיכי להיות רווקה בודדה או רווקה המוקפת בגברים שלא באמת אוהבים אותך.


אם תשני את הגישה שלך - תקבלי הכל


אם תשני את הגישה שלך ותהיי מוכנה להתפשר בהתחלה על השליטה, על הכיבוש, אל ה"וואוו" הראשוני, על המשיכה והאטרקציה המינית ועל ההופעה החיצונית של הגבר - את תקבלי את הכל. את תקבלי אהבה ללא סוף, פינוקים, חום, מיניות, בית, משפחה, ביטחון, ילדים. את תקבלי את הכל אם רק לא תתעקשי בהתחלה רק על המשיכה ועל החיצוניות.



הצעד השני:

החליטי לשנות גישה



הגעת לאן שהגעת כי לא שינית גישה


אם את רווקה כרונית כבר הרבה שנים את כנראה סובלת מאחת הבעיות הבאות: או שאת יפה מדי או שאת סקסית מדי או שאת פיקחית מדי או שאת עצמאית מדי או שאת מצליחה מדי. בכל מקרה - יש בך משהו שהוא "יותר מדי" והוא גורם לך לחשוב שאת מעל לכולם, מעל לחוקים, יכולה הכל ומשיגה הכל איך שאת רוצה ומתי שאת רוצה בזמן שאחרים ובמיוחד גברים הם טיפשים, חסרי יכולת, לוזרים, איטיים, מסכנים ומוגבלים.

כתוצאה מכך, את מתקשה למצוא את הגברים הנכונים. מבחינתך, אין גבר נכון כי כולם לא מתאימים, כי כולם לא מספיק טובים עבורך. את פוסלת ושופטת כל גבר, את מנסה להתחרות בכל גבר ואת מנסה להוכיח לכל גבר כמה את שווה. את מייד מזהה את החולשות של גברים ואם גבר עושה צעד אחד מוטעה לדעתך או צעד אחד שהוא "רך", הססני או עדין את מייד מתייגת אותו כ"לוזר", "חלשלוש", "לא גברי", "נקבה", "הומו", אחד ש"אין לו את זה" ולכן כמובן הוא אינו מתאים לך ואינו ראוי לך. זו הייתה תמיד הגישה שלך ולכן אם לא תשני את הגישה הזו תגיעי תמיד לאותו המקום בדיוק - המקום של התחרות, הקנאה, הכיבוש והניצחון ולא המקום של האהבה.

רק אם תשני את הגישה שלך - תגיעי למקום חדש וטוב


שינוי תמיד כרוך בניסיון ללכת בדרך חדשה ואחרת ממה שהורגלת אליה עד היום וממה שהאינסטינקטים שלך אומרים לך.

אם ברצונך להגיע למקום חדש וטוב יותר מזה שהגעת אליו עד היום כתוצאה מהגישה שלך - עליך לשנות את הגישה ולהיות מוכנה להתנסות בגישה אחרת, גישה חדשה, גישה שהמון נשים בשלות ניסו בהצלחה, גישה שהביאה מאות נשים רווקות וחסרות ביטחון לחוף המבטחים של האהבה האמיתית, המשפחה, הילדים ולמעשה כל מה שהן קיוו ורצו כל חייהן. למעשה, במקום הניצחון החיצוני שאת מנסה להשיג כל חייך, והוא לכבוש את הגבר הנחשב או השווה ביותר, עלייך לחפש עתה את הניצחון האמיתי השייך רק למנצחים האמיתיים של החיים. והניצחון הזה הוא לא לכבוש אלא לאהוב, לא לנצח אלא לעזור, לא לפצל ולהחליש אלא לאחד ולהכיר, לא להרוס אלא לבנות, לא לשפוט אלא להרגיש, לא לפחד אלא לחייך ולהירגע.

שינוי הגישה: "אני אישה"


רווקה כרונית או אישה שתמיד בוחרת את הגברים הלא נכונים היא למעשה אישה שלא מוכנה להיות אישה ושלא מכירה באמת בחוקים החלים על נשים. היא מנסה כל חייה להיות, לפעול ולבחור כמו גבר ולא כמו אישה ולכן היא נוחלת מפלות וסבל ביחסיה עם גברים.

מטבע בריאתך את אישה ולא גבר. אם תכירי בכך ותתחילי לפעול לפי המהות הנשית שלך - החיים שלך יסתדרו במהירות שתפתיע גם אותך. לעומת זאת, אם תמשיכי לפעול כמו גבר ולא כמו אישה - החיים שלך לעולם לא יהיו שלמים ואת תמיד תחיי בקונפליקט פנימי חמור, הרסני ומערער. הביטחון העצמי שלך תמיד ייראה כך: "כלפי חוץ אני הכי טובה אבל בפנים אני מרגישה הכי גרועה", "כולם חושבים שאף אחד לא יכול עליי אבל בעצם אף אחד לא יודע שאני האפס הכי גדולה שיש", "אני עושה את הרושם שיש לי ביטחון עצמי הכי גבוה שיש אבל האמת היא שאין לי ביטחון עצמי בכלל", "אני לא מוכנה שאף אחד ינהל אותי ויגיד לי מה לעשות אבל האמת היא שאני לא יודעת מה לעשות בעצמי".

גבר כובש ברגע - אישה מתחברת לפנימיות במשך הזמן


ההבדל בין נשים לגברים הוא פשוט מאוד: גברים כובשים. זו מהותם. גבר רואה אישה ומייד יודע מה היא בשבילו - עוד סטוץ או חתונה. עוד כיבוש או אהבה. אצל נשים המנגנון הוא שונה. אצל נשים זה לוקח זמן עד שהן יודעות משום שנשים מתחברות לפנימיות והחיבור הזה לוקח זמן.

אצל רווקות כרוניות או נשים שבוחרות את הגברים הלא נכונים המנגנון הנשי אינו מפותח. במקום להמתין ולהרגיש אם הן מתאהבות - הן ניגשות לבעיה כמו גברים. הן מחליטות ברגע. הן מחפשות את הכיבוש. הן לא מוכנות שגברים יתאהבו בהן או יבחרו אותן - הן חייבות להיות אלה שבוחרות, וכאן טמונה הטעות הבסיסית שלהן. רק כאשר אישה מוכנה להפקיע מעצמה את כושר הבחירה ולתת לגבר להחליט עבורה - היא עולה על הנתיב האמיתי של הנשיות שלה. זוהי הנקודה הכי קשה עבור נשים גבריות: לוותר על זכות הבחירה החופשית שלהן, ולכן מרבית הנשים ממשיכות לבחור בעצמן את הגברים שלהן עושות טעויות נוראות בחירת גברים. הן מתעקשות לבחור אבל הן בוחרות גרוע, פשוט משום שזה לא התפקיד של האישה לבחור או לכבוש את הגבר אלא להיפך. הגבר אמור לבחור את האישה ולכבוש אותה, וזה דבר שמאוד מפחיד נשים גבריות שרגילות להחזיק את כל השליטה בידיים שלהן.


החליטי לפעול בצורה נשית


נסי לפעול בצורה נשית, בצורה חדשה שמעולם לא ניסית, כדי שתוכלי להגיע למקום חדש שמעולם לא היית בו - אהבה. נסי להפקיע מעצמך את כוח הבחירה ופעם אחת להניח לגבר לבחור בשבילך, לבחור אותך, לאהוב אותך למרות שאת חושבת שהוא לא מסוגל, למרות שאת פוחדת להיות נאהבת בצורה שלמה, למרות שאת לא רגילה לזה וזה מפחיד אותך, למרות שלדעתך זו "טעות".

נסי את זה פעם אחת, ותראי את ההבדל. את תרגישי את ההבדל. במקום לזלזל בגברים שמבטאים חולשה ואהבה, במקום להתעקש תמיד לבחור את הגברים שלך בעצמך, במקום להמשיך לחשוב שאת הכי יודעת ותמיד צודקת, במקום לפעול לפי אינסטינקט הפחד שלך - נסי פעם אחת לתת לגבר להציע לך את האהבה שלו.

נסי להתחבר לפנימיות של הגבר ולא לחיצוניות שלו


הדבר הכי חשוב הוא לנסות ולהתחבר לפנימיות של הגבר ולא לחיצוניות שלו. במקום להתעקש על המשיכה או על ההופעה החיצונית של הגבר נסי להתרכז בשאלה הבאה: האם הוא מעריץ אותי? האם הוא אוהב אותי? האם הוא גבר טוב לב? האם הוא אדם מקסים?

בשלב הראשון אל תחשבי על עצמך אלא דווקא עליו. חשבי מה הוא מקבל ולא מה את. נסי לרגע להניח את הרצונות הדחופים שלך ולתת מקום לרצונות שלו. נסי להגיע למקום של אהבה ולא למקום של אנוכיות וחוסר סבלנות. בסופו של דבר, אם תשני גישה ותתחילי להתחבר לפנימיות של הגברים ולא לחיצוניות שלהם - את תהפכי להיות המנצחת האמיתית. למרות שאולי בהתחלה תרגישי כמו אחת שמפסידה הכל, את תהיי זו שדווקא תרוויח ובגדול. זכרי, אם תהיי מוכנה להיות הגשמת החלום והפנטזיה של הגבר שלך - הגבר שלך יעשה הכל כדי להגשים לך את כל הפנטזיות שאי פעם חלמת עליהן, והרבה יותר מכך.



הצעד השלישי:

תני לגבר לאהוב אותך



הפסיקי לזלזל באהבה של גברים

נשים שהן רווקות כרוניות או נשים שנופלות תמיד על הגברים הלא נכונים הן פשוט נשים שלא יודעות מהי אהבה, שמזלזלות באהבה כנה ופשוטה ושבעצם מחפשות כוח, כיבוש וניצחון ולא אהבה.

הן אולי אומרות שהן רוצות אהבה, הן אולי טוענות בלהט שהן רוצות שיאהבו אותן - אבל בפועל הן לא מתנהגות בהתאם ולא בוחרות את הגברים שלהן בהתאם כי הן פוחדות לאהוב, פוחדות להיות נאהבות, פוחדות לחשוף את החולשות שלהן, חוששות שיפגעו בהן. במקום זאת, הן בוחרות לקבל אהבה דווקא מהגברים שלא מסוגלים לתת להן אהבה או שפשוט לא רוצים לתת להן אהבה כי דווקא הם לא אוהבים אותם. לכן, היחסים הזוגיים שלהן תמיד מתאפיינים במאבקי כוח ותו לאו. כשאישה כזו רואה אהבה רכה וכנה, "אהבה של חנונים" או אהבה פשוטה - היא צוחקת ממבוכה. זה נראה לה טיפשי וחלש. היא נרתעת מזה כי היא צינית, כי היא כוחנית, כי היא שנים כבר אטומה לרגשות, כי היא כבר לא רגילה לזה ואולי כי עמוק בתוכה היא לא מאמינה בזה. זה נראה לה "דביק" ואולי טוב מדי. היא פוחדת שזה ייגמר ולכן היא מעדיפה מלכתחילה פשוט שלא "להתעסק" בחומר הזה שנקרא אהבה. במקום זאת, היא מחפשת תחליפים לדבר האמיתי. תחליפים כמו מאבק, כוח, כיבוש, סערה, מתח, ויכוחים, אתגר ומשחק.


אל תקחי שליטה אלא וותרי על שליטה

כאישה עלייך לוותר על שליטה ולתת לגבר לבחור אותך, לאהוב אותך, לתת לך, לדאוג לך. אם תוותרי על השליטה שלך - את תיפתחי. ואם תיפתחי - את תתחילי להרגיש דברים שמעולם לא הרגשת.

כל עוד את מתעקשת להיות זו שבוחרת גברים ועושה את כל עבודת הציד, הכיבוש, החיפוש והלכידה - את בעצם גבר ולא אישה. וכגבר, אין לך זמן לאהבה, כי את עסוקה בניצחון, בהישג, במטרה, ביעד, בהישג ולא ביחסים, ברוך, בקבלה. זכרי, אישה בעלת התנהגות גברית אינה אישה אלא גבר, והיא תסבול מכך כל חייה. לעומת זאת, אישה בעלת גישה נשית היא אישה. והיא תהיה המנצחת האמיתית של חייה. היא תהיה נאהבת, מוערכת, מקבלת, נעטפת, בטוחה, חמימה, אהובה, מאושרת, מסופקת ורגועה. השליטה היא העניין של גברים, הקבלה היא העניין של נשים.

הפקיעי מעצמך את עניין האהבה


אם תהיי מוכנה להפסיק לסמן מטרות, להפסיק להידלק על גברים, להפסיק להתחיל עם גברים ולפתות אותם, לתת לגברים להתחיל איתך, להניח דווקא לגברים שבאמת רוצים אותך להתקרב אלייך ודווקא לשחרר את אלה שאינם רציניים לגבייך או שסתם רוצים לנצל אותך, לדפוק אותך ולזרוק אותך - חיי האהבה שלך יעברו שינוי מהיר ודרמטי.

אם תהיי בפעם הראשונה בחייך להפסיק להתעקש עם גבר מסוים, להניח לכל ולתת לגבר כלשהו לקבוע את גורלך ואת נתיב חייך, להפקיע מעצמך את זכות הבחירה ולקבל על עצמך את זכות ההיענות - את תזכי במתנה הגדולה ביותר שתוכלי אי פעם לזכות בה. והמתנה הזו נקראית "אהבה".

תני לגבר לאהוב אותך באמת


גברים במהותם אמורים לתת. נשים שמהותן אמורות לקבל. לכן, תפקידו של הגבר הוא לאהוב ותפקידה של האישה הוא להיות נאהבת ולקבל את האהבה של הגבר.

אם תתני לגבר שבאמת אוהב אותך ומציע לך את אהבתו הכנה לתת לך אהבה זו, ואם תהיי מוכנה לראשונה בחייך מוכנה לקבל ולהכיל את האהבה האינסופית הזו - את תגלי את מהותך האמיתית. את תביני מה זו אהבה. את תביני מדוע כל הגברים שהיו לך עד היום באמת היו הגברים הלא נכונים עבורך. הם היו לא נכונים עבורך, כי הם לא הציעו לתת לך אהבה. הם אולי השתוקקו אלייך, הם אולי רצו לשכב איתך, הם אולי העריצו אותך אבל הם מעולם לא אהבו אותך ולא קיבלו אותך. להפך, את ניסית בכוח "להוציא" מהם אהבה. את ניסית לגרום להם לאהוב אותך או לתת לך תשומת לב. אבל זו אינה אהבה, זו בסך הכל סחטנות רגשית ומשחק של "כאילו אהבה". זה בסך הכל מאבק של כוח וניסיון לכפות אהבה במקום להניח לאהבה להתגלות באמת. זו אהבה ילדותית של ילדה קטנה ולא מפותחת שדורשת תשומת לב בכוח במקום לדעת לקבל אהבה אמיתית. ילדה קטנה ומפוחדת שרוצה שיעריצו אותה או שיזילו ריר בגלל הגוף שלה, אבל לא יודעת איך זה להרגיש כשבאמת אוהבים אותה, מה זו ההרגשה החמימה, המתוקה והשלמה ביותר שקיימת ביקום כולו - כשמקבלים אותך בצורה שלמה לחלוטין, שהכל טוב כל הזמן, שהכל מתאים וזורם ושיש תחושה של התרגשות לא כתוצאה מכיבוש או מפחד אלא דווקא מההרפייה, מהביטחון, מהשקט ומהקסם הטבעי הזה.

האהבה תגרום לך ללבלב ולפרוח בפעם הראשונה בחייך


הגילוי שלך יהיה גם הגאולה שלך. הגילוי שלך את הנשיות שלך, את יכולת הקבלה שלך, את המקום שמסוגל להכיל אהבה - הוא יהיה גם המקום של הגאולה שלך.

בפעם הראשונה את תלמדי להיות נאהבת במקום "לתת אהבה" או לדרוש אהבה. והאהבה שהגבר שלך יעניק לך תמלא אותך כמו מים לפרח. היא תגרום לך ללבלב ולפרוח. כל השנים האלה חיפשת גברים חסרי מים, חסרי רגש, חסרי אהבה. גברים שאת רצית לכבוש אותם, לתת להם, לגרום להם להרגיש, לעשות את התפקיד הגברי. אבל מהיום את תשני את הגישה. את תפסיקי עם הגישה הישנה, זו שלא הובילה אותך לשום מקום, ותתחילי לאמץ את הגישה החדשה שתוביל אותך לשיא ההצלחה. את תתחילי לעשות את התפקיד הנשי. את תתחילי לקבל אהבה, לפרוח מאהבה, להתמלא מאהבה. את תהיי זו שתתחיל להרגיש, שהעולם הפנימי שלך יתחיל להתעורר. את תפסיקי להיות האישה הצינית והאטומה שמנסה ללא הועיל לגרום לגברים שלא מתרגשים ממנה דווקא כן להתרגש ממנה. את תהיי האישה הנשית והרגשית שמוכנה לתת לגבר לגרום לה להרגיש מזה שנים רבות.



הצעד הרביעי:

אל תפחדי מהעדר משיכה



הפשרה שלא תכאב


המכשול המרכזי והקשה ביותר עבור אישה קשה, צינית, גברית ו"נותנת" הוא להתפשר על הרצונות שלה. אישה שבוחרת את הגברים הלא נכונים היא אישה שלא מוכנה לוותר על חופש הבחירה שלה ועל הרצונות שלה. היא מתעקשת לבחור כאוות נפשה ולפעול ללא שום חוקים ומגבלות.

המילה פשרה מאיימת עליה ומפחידה אותה. היא חוששת שהמילה הזו תסגור אותה במקום חשוך וסגור ושלא יהיה לה שום מפלט אל החופש. היא בטוחה שאם היא תתפשר על הגבר - כל עולמה ייחרב. היא אינה מבינה שהפשרה הזו אינה כואבת באמת ושאם היא תהיה מוכנה בהתחלה להתפשר על הרצונות השטחיים שלה היא תקבל את כל הצרכים הרגשיים שלה. מה שייראה בהתחלה כפשרה ענקית, כואבת ובלתי אפשרית יסתבר בדיעבד שלא רק שהוא בכלל אינו פשרה אלא שלמעשה הוא פסגת ההישגים שלה והניצחון הגדול ביותר שלה בחיים.

הופעה חיצונית ומשיכה הם דברים לא חשובים בהתחלה


נשים גבריות שמות דגש מוגזם על משיכה מינית והופעה חיצונית של הגבר. הן בטוחות שזו הדרך "לסנן" גברים ולבחור את האחד הנכון עבורן.

למעשה, אין טעות גדולה מזו. מנגנון הסינון הזה של חיצוניות ומשיכה הוא מנגנון גברי והוא מותאם לצרכים וליכולות של הגברים. גברים עושים שימוש במנגנון הזה כי הוא מתאים להם. אבל כשאישה עושה שימוש במנגנון הסינון הזה היא תמיד תיפול. תמיד. היא תרדוף אחרי הגברים לא נכונים, היא תקבל מהם כמעט שום דבר, אהבה לא תהיה לה שם אפילו לא לרגע ובסופו של דבר זה כמעט תמיד ייגמר בטרגדיה, בפרידה, בבריחה של הגבר, בבגידה, בגירושין, בכאב לב ובעצב.

התעלמי מהטפל - והתרכזי בעיקר


בתחילת הקשר הופעה חיצונית או משיכה אינם דברים חשובים לאישה. למדי להתעלם מזה כי זה ממש לא חשוב, זה טפל, זה אינו העיקר.

העיקר הוא האהבה. העיקר הוא היחס של הגבר אל האישה. העיקר הוא השאלה: האם הוא באמת אוהב אותי? האם הוא באמת מוכן ורוצה להשקות אותי ולמלא אותי? האם אני האחת והיחידה עבורו? זו השאלה המרכזית ובה עלייך להתרכז בתחילת הדרך. שימי לב, הדרך לדעת את זה היא פשוטה. תראי איך הוא מסתכל עלייך, איך הוא מדבר איתך, האם הוא מאושר איתך, האם הוא יודע שאת האחת, האם הוא אומר לך את זה ומתנהג בצורה אוהבת. זה כל מה שאת צריכה לדעת בשלב הראשוני של הקשר.

גם אם לא נראה לך - נסי כן להתחבר


ייתכן שתגידי לעצמך, "נכון שהוא אוהב אותי אבל אני לא נמשכת אליו ולכן אין טעם בכל העניין הזה. אני חותכת את זה עכשיו ומייד כי אני לא רוצה להשלות אותו".

זו טעות גדולה, ואל תעשי אותה. כפי שלמדנו, המשיכה אינה חשובה בהתחלה אלא רק האהבה. לכן, גם אם הוא לא נראה לך בהתחלה מבחינה חיצונית ופיזית - נסי כן להתחבר. נסי כן לשכב איתו, לפחות פעם אחת. אל תיפלי לטעות הכרונית שלך. אל תחשבי שוב בצורה מתנשאת. אל תהיי בטוחה שאת יודעת לבחור. אל תהיי משוכנעת שיש לך ניסיון ושאת יודעת שזה חסר סיכוי כשעוד לא ניסית בכלל. מיליוני בחורות לפנייך עשו את הטעות הזו ונפלו לתוך אותה המלכודת של הבחורים הלא נכונים. עשי הפעם את הדבר הנכון. אין לך מה להפסיד, נכון? הפעם נסי משהו אחר, משהו חדש. לכי בניגוד לאינסטינקט שלך ואת תופתעי מהתוצאות בדיוק כמו מאות ואלפי נשים אחרות שעשו בדיוק את אותה הצעד הלכאורה הכי לא הגיוני בעולם אבל הכי הנכון מבחינה רגשית.

בדקי האם הגבר הוא אדם טוב לב ואוהב אותך בצורה כנה


הדבר שעלייך לבחון מקרוב הוא לא את מידת המשיכה שלך אל הגבר ולא את מידת ההתרשמות שלך מהופעתו החיצונית אלא את כנות האהבה שלו אלייך ואת השאלה הבסיסית האם הוא אדם טוב.

אם הוא לא כנה לגבי אהבתו אלייך - הוא לא בשבילך. אם הוא לא אומר לך שהוא אוהב אותך או שקשה לו להגיד את זה - הוא לא בשבילך. אגב, גבר יודע מהרגע הראשון אם הוא אוהב בחורה או לא, ולכן גבר שמתחמק מלהגיד לך שהוא אוהב אותך פשוט מנסה להסתיר ממך את העובדה שהוא פשוט לא מצליח לאהוב אותך ושהוא בעצם לא אוהב אותך. אם הוא אדם רע או שקרן - הוא לא בשבילך. אם הוא אדם שלילי או קרימינל - הוא לא בשבילך. אם הוא אדם כוחני או אלים - הוא לא בשבילך.


אם הוא אוהב אותך - לכי על זה


אם גבר אוהב אותך, והוא עקבי לגבי זה, והוא רך איתך, והוא כנה איתך, והוא באמת מאמין בך, והוא מוכן לתת לך, והוא שמח איתך, והוא מאושר ונרגש במחיצתך, והוא נמשך אלייך והוא חושב שאת הדבר המדהים והיפה ביותר עלי אדמות והוא יודע שאת בשבילו ושאת צריכה להיות אשתו - זהו גבר חייך.

אולי בהתחלה את תרגישי שהוא טועה. אולי בהתחלה את תזלזלי ברצינות רגשותיו. אולי בהתחלה את תחשבי שהוא לא רואה את האני האמיתי שלך. אולי בהתחלה את תחשבי שזה לא משנה מה הוא חושב אלא רק מה שאת חושבת. אולי את תהיי בטוחה ומשוכנעת שאת לא נמשכת אליו ולכן הכל טיפשי ומטומטם. אולי בהתחלה יהיה ברור לך שהוא בכלל לא הסגנון שאת תמיד חיפשת. אבל דעי לך, שאם מצאת גבר כזה - מצאת טוב. הגבר הזה לעולם לא יבגוד בך. הוא תמיד יפנק ויתן לך. הוא יתחשב בך, בצרכים שלך וברגישויות שלך. הוא יהיה שם בשבילך גם ברגעים הכי קשים. הוא לא ינטוש את הילדים שלך לטובת מישהי אחרת. הוא יגשים לך את כל החלומות שלך. הוא יקבל אותך כפי שאת. הוא יזרום איתך. הוא יעניק לך ילדים בשמחה. הוא יבנה לך בית יפה ונוח. הוא יפרנס אותך ללא התחשבנות וללא תלונות. הוא יאמר לך שהוא אוהב אותך כל הזמן והאהבה הזו שלו תמלא את החללים השחורים בנשמתך, את החורים האפלים בנפשך. האהבה הזו שלו תמלא אותך ותעצים אותך. האהבה הזו שלו היא זו שתאפשר לך במשך הזמן להגיע איתו גם לסיפוק מיני גדול, גם למאוהבות, גם להתרגשות, גם למלאות. האהבה הזו שלו היא בדיוק זו שבסופו של דבר תיתן לך את כל מה שאי פעם רצית ולא העזת לבקש או לקבל. אותה פשרה כביכול שתעשי בצעד הראשון כשתפגשי את הגבר הנכון עבורך תתגלה לא רק לא כפשרה אלא כזכייה הגדולה יותר של חייך - בכל המובנים האפשריים.


מהר מאוד תמצאי את עצמך מאוהבת, אוהבת ומאושרת


זכרי את המשפט הבא, אם את תניחי לעצמך להיות הפרס הגדול ביותר עבור גבר את תהפכי גם עבורו לפרס הכי גדול עלי אדמות - ואת תתחילי להרגשי את זה מאוד מהר.

גבר שלא אוהב אותך אלא שולט בך, מזלזל בך, מנצל אותך, אדיש אלייך, בונה את עצמו על חשבונך, נשען עלייך, חי על חשבונך או משחק איתך משחקים - לעולם לא יתן לך את כל כולו. הוא יתן לך מעט מאוד והוא ינסה לקחת ממך הכל. לעומת זאת, גבר שאוהב אותך בצורה הכי כנה שיש, בלי משחקים, בפשטות ילדותית ובטבעיות הוא הגבר היחיד שמסוגל לתת לך את כל כולו. את תופתעי כמה לגבר יש לתת לאישה אהובה שמוכנה לקבל. את תמצאי את עצמך מאוהבת, אוהבת ומאושרת רק מגבר שמסוגל לתת לך אהבה. עם גברים שיתנו לך מאבק, "פייט", אתגר וכיבוש לעולם לא תהיה לך מנוחה ובודאי שלא תהיה לך הרגשה של אהבה ואושר. דווקא חוסר הסיפוק ותחושת ההחמצה הם שילוו אותך כל חייך עם גברים כאלה. לעומת זאת, רק עם גבר שאוהב אותך באמת את תהיי הכי מאושרת בעולם, ותצחקי על כל השנים שלא נתת לעצמך להיות נאהבת כי פחדת מאהבה.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב